Aihe: Hammerax-symbaalit?
1 2
Myggan
26.05.2008 14:14:55
Myykö näitä kukaan suomessa ja onko kellään kokemuksia? Aika metkan oloisia wehkeitä?
Möllisty
Point
29.05.2008 16:19:41 (muokattu 29.05.2008 16:23:48)
Itse en ole ainakaan Tampereen seudulla missään moisia nähnyt, enkä ole koskaan kuullutkaan. Jotain Kiinalaisia?

Edit: Tässä linkki: http://www.hammerax.com/home.htm Erikoiselta näyttää.
Bobana
29.05.2008 18:59:43
No nyt ne mättää pellitkin jo valmiiksi mutkalle niin säästyy Teijoilta sekin vaiva....

Ei kyllä oikeen vakuuta että kuinka noin mutkalla oleva pelti voisi soida edes lähellekkään yhtä hyvin kuin ihanat Paisteeni.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Point
29.05.2008 19:07:42
No nyt ne mättää pellitkin jo valmiiksi mutkalle niin säästyy Teijoilta sekin vaiva....

Ei kyllä oikeen vakuuta että kuinka noin mutkalla oleva pelti voisi soida edes lähellekkään yhtä hyvin kuin ihanat Paisteeni.

Ei minussakaan mitään kiinnostusta herännyt kyseisen firman symbaaleihin, sivujen perusteella. Jotkut tykkää, jotkut ei.
wavelength
29.05.2008 19:22:05

Mielestäni on hieman pöljää lähteä vertailemaan Paisteita Hammeraxeihin, jotka valmistetaan ihan eri lähtökohdista ja eri käyttötarkoitusta varten.
En tiedä mistä puhun.
Sa(n)kari
29.05.2008 19:34:52
Whoa! Kunnon soundeja. Vois käydä johonkin etno-menoon hienosti. Psähhhwongggviuu.
Simpson, eh? http://www.last.fm/user/SickNature/
markkuliini
29.05.2008 20:21:50

Harmittaahan se varmaan kun tietää ettei pelti kestäisi hevimörön hakkaamista. Pakko sen sitten olla ihan huono. :P

Ja nimenomaan pelti voi soida vain hyvin tai huonosti. Ei mitään sävyjä, perkele!
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Rumpukapulat
29.05.2008 20:27:12

Harmittaahan se varmaan kun tietää ettei pelti kestäisi hevimörön hakkaamista. Pakko sen sitten olla ihan huono. :P

Ja nimenomaan pelti voi soida vain hyvin tai huonosti. Ei mitään sävyjä, perkele!

Vain väreissä on sävyjä. Rummut on niinkuin autoja tai naisia - kaikki kauniit on helvetin hyviä, rumat ei.
Bobana
29.05.2008 20:53:13
Mielestäni on hieman pöljää lähteä vertailemaan Paisteita Hammeraxeihin, jotka valmistetaan ihan eri lähtökohdista ja eri käyttötarkoitusta varten.

Mielestäni sinä olet pöljä koska et tajunnut mitä tarkoitin.
Bobana
29.05.2008 21:01:39

No näkeehän sen jo päällepäinkin että tollaset jojot on hiplaajille.
Joku uraansa kompastunut on keksinyt viedä viimeisetkin sentit teidän lompakoistanne.

Minä en ainakaan osta jotain semipaskaa peltiä ja vetoa johonkin saatanan sävyyn jos vieressä on virheetön. Kannattaa panostaa laatuun koska keskinkertaisuus on perseestä. Mutta ethän sä sitä tiennyt. : P
markkuliini
29.05.2008 21:21:48 (muokattu 29.05.2008 21:22:58)

Minä en ainakaan osta jotain semipaskaa peltiä ja vetoa johonkin saatanan sävyyn jos vieressä on virheetön.

Nimenomaan, niinhän mä sanoin. Ei mitään sävyjä, perkele! Katos mustakin on tulossa nyt hevari. :D

Se on voitto tai kuolema!
Joko täysillä tai sitten täysin hiljaa!
Mustaa tai valkoista..eiku ei mitään valkoista, vaan mustaa perkele!
Hyvät vastaan pahat!
Me vastaan muut!
Hevi on paskimmillaankin parasta!
Deathmetal ei kuole koskaan....ööö.....
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Linnunlaulupuu
30.05.2008 00:49:24
Varmaan puolet kaikista antamistani plussista ovat menneet Markkuliinille. Taas joutuu ampumaan plussalla!
Mitäkö mulla on aiheeseen sanottavaa? Ei juurikaan mitään, paitsi että mieluummin hammeraxit kuin paisteet. Vaikka ovatkin 'ihanat'.
KINNIKUN!
markkuliini
30.05.2008 00:55:47

Varmaan puolet kaikista antamistani plussista ovat menneet Markkuliinille. Taas joutuu ampumaan plussalla!
Mitäkö mulla on aiheeseen sanottavaa? Ei juurikaan mitään, paitsi että mieluummin hammeraxit kuin paisteet. Vaikka ovatkin 'ihanat'.

-IhQui nää uudet Paisteet!
-No daa!
-Ne on niiq päivän Paisteet, ihQuja!!!!!
-Hei ihQdaa!
Linnunlaulupuu
30.05.2008 01:02:38
-IhQui nää uudet Paisteet!
- Kato hei kundi kannattaa panostaa laatuun koska keskinkertaisuus on perseestä.
- Vitu jees! Bisselle?
- Lostariin?
- ROCKTOWNII!

*High five!*
KINNIKUN!
markkuliini
30.05.2008 01:08:21 (muokattu 30.05.2008 01:14:36)

- Kato hei kundi
- Vitu jees! Bisselle?
- Lostariin?
- ROCKTOWNII!

*High five!*

No daa!
Rokkimestat tunnistaa kato paljo helpommin kun niiden nimessä lukee se! Niiq vaik On the Rocks tai Hard rock cafe (käytiin serkkujen kaa ku oltiin Lontoossa viime hiihtolomalla! I.H.Q.U.U.U!)
Salesti jossain homeisella Tavastialla alkais käymää rokkijengii jos se olis vaik...

Rockvastia.
Linnunlaulupuu
30.05.2008 01:12:38
No daa!
Rokkimestat tunnistaa kato paljo helpommin kun niiden nimessä lukee se! Niiq vaik On the Rocks tai Hard rock cafe (käytiin serkkujen kaa ku oltiin Lontoossa viime hiihtolomalla! I.H.Q.U.U.U!)
Salesti jossain homeisella Tavastialla alkais käymää rokkijengii jos se oli vaik...

Joojoo! Let's hevi tonight! Hard knock life hesarilla on kans sairaan gurgo mesta ÄIJÄILYYN ja sellaisiin asioihin, jotka sisältävät olutta! Tai jalluu livenä (the best). Sano hei serkuilles terkkui ja nähään homeisel tavastial tietenki rokkaamas! Ehkä radio rockin aamukukot tulee kerranki bailaa meiä kanssa.
KINNIKUN!
markkuliini
30.05.2008 01:14:08

Joojoo! Let's hevi tonight! Hard knock life hesarilla on kans sairaan gurgo mesta ÄIJÄILYYN ja sellaisiin asioihin, jotka sisältävät olutta! Tai jalluu livenä (the best). Sano hei serkuilles terkkui ja nähään homeisel tavastial tietenki rokkaamas! Ehkä radio rockin aamukukot tulee kerranki bailaa meiä kanssa.

HYNYNEN RULAAAAAAAAAAAA!!!! JA JONEEEEEEEEEEEEE!!!!
Linnunlaulupuu
30.05.2008 01:27:06
HYNYNEN RULAAAAAAAAAAAA!!!! JA JONEEEEEEEEEEEEE!!!!

MMIEEEEESSSS!!
KINNIKUN!
Ruutikallo
30.05.2008 01:33:51
MMIEEEEESSSS!!

Ta-va-taan: M-I-ÄS???
"Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)