Tupuna 06.01.2004 23:25:16 | |
---|
Taitaa mennä vähä pop/rock-rajojen ulkopuolelle, mutta monipuolisuutta löytyy rutkasti : Pekka Pohjola Ja Silvennoisen Heikki vielä toisena nimenä. Pekka Pohjolasta tuli mieleen Jukka Gustavson! Gustavson nimenomaan kosketinsoittajana pystyy tekemään aivan mielettömiä juttuja. Tykkään, Gustavsonilla on avantgardistisenkin hienoja sävellyksiä! Wiguille. Mutta niin, joku täällä onkin jo maininnut Tehiksen Matin. Juu. Mainioita rockralleja! Olen itse kova fani. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
mooch 16.01.2004 22:50:19 | |
---|
En muuten tiedä sanoa juuta tai jaata, mutta yksi niiden kipale on totaalisen mahtava. Olin ihan ällikällä lyöty kun kuulin esittäjän. Kertsi menee jotenkin: "kun yössä yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata..." eli tehosekoitin - hetken tie on kevyt mun ensivaikutelma oli kyllä kun ton biisin kuulin että onpas tullu pojilla kai rahanpuutetta ku tollasen radiohitin on joutunu tekemään :) no mutta, hieno biisi, mutta ainoana teharin biisinä jota radiossa on soitettu/soitetaan kunnolla, antaa aivan vääränlaisen kuvan ko. bändistä kaikkine koneineen ym.. |
Margarita 17.01.2004 02:30:41 | |
---|
Voisin muuten tähän väliin kommentoida, että Yrjänä on mun mielestä aivan yliarvostettu. |
Mimi 18.01.2004 13:15:24 | |
---|
Toni Wirtanen (omaa harvinaisen taidon, biisit ovat yksinkertaisia mutta silti hyviä ja iskeviä) Se on muuten jännä että miten se tekeekin niin yksinkertasia biisejä ja ne ei ees oo kovin huonoja... Metkaa, toimii myös muitten esittäminä, eikös tää Irinan biisi joku Tuulee taas tai jotain oo myös tuplaween käsialaa...? Pitää nyt mainita vielä Don Huonot, Aholako se teki suurimman osan biiseistä ja Kie myös on hyvä... Harmittaa että lopettivat, just kun kerkesin innostua... "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
NOMEN EST OMEN |
Emplate 18.01.2004 15:37:18 | |
---|
Yrjänä & Halmkrona Hector Dave Lindholm Gösta Sundqvist Gustavson & Pohjola Jukka Tolonen Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Oudie 19.01.2004 18:54:57 | |
---|
Sanoisin Mccoy. Kuin myös. |
zeitball 07.02.2004 22:13:11 | |
---|
Nightwishin Tuomas Holopainen on kyllä kaveri, jota minä suuresti arvostan. Niin, ja pakkohan se on mennä myös cmx:n Yrjänää sekä yup:n Martikaistakin kehumaan. @ |
Pakko on kyllä kritisoida tuota Maija Vilkkumaata. Varsinkin keikalla huomaa miten tasapaksuja biisejä ne on. Ja aika samalla tyylillä kaikki tehty. Komppaan tuota. Pitää muuten lisätä listaan Raoul Björkenheim :P Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Flow 08.02.2004 13:47:55 (muokattu 08.02.2004 13:48:10) | |
---|
Juice... Cmx:n Yrjänä... ...ja siinä kaikki mitä jaksan nyt juuri tällä hetkellä mainita. "You grow up the day you have the first real laugh...at yourself." |
greshgurt 08.02.2004 18:51:15 | |
---|
Mitä tahansa saatte sanoa ja mainita, mutta Tommi Liimatan on pakko olla mukana ja kaikki jotka Tommin kanssa ovat absolle musaa olleet tekemässä. Ismo Alangon haluan mainita myös, ja Gösta Sundqvistin, tosin en ole kovinkaan varma siitä mikä hänen osuutensa Leevien musiikinteossa oli. Haisen. |
sa-ku 09.02.2004 11:20:22 | |
---|
no kyllähän nuo levy-yhtiön miehet m. mikkola ja t.wirtanen ovat aikalailla ykkösiä jos ajatellaan laadun ja määrän suhdetta. toki janne laurila on myös kunniamaininnan arvoinen. mutta tämän hetken paras säveltäjä on aika helposti vielä ilman levytyssopimusta oleva Kaizu Wasabi. pankaahan nimi merkille. ei löydy haastajaa. ja jos löytyy niin kertokaa ihmeessä! ~life is just a lullaby~
http://www.overlee.cjb.net |
jawalami 12.02.2004 08:05:35 | |
---|
Juice Leskinen on mielestäni aliarvostettu säveltäjänä (ja toisaalta yliarvostettu tekstittäjänä). Läpi uran löytyy hienoja ja tyyliltään vaihtelevia sävellyksiä, joita muusikoiden (varsinkin Anssi Tikanmäki) sovitukset komeasti korostavat. |
HS 12.02.2004 09:24:13 | |
---|
Terve Risto Asikainen Tässä mitään allekirjootuksia tarvita... Kättä päälle. |
Cathi777 12.02.2004 09:24:41 | |
---|
Juice Leskinen on mielestäni aliarvostettu säveltäjänä (ja toisaalta yliarvostettu tekstittäjänä). Läpi uran löytyy hienoja ja tyyliltään vaihtelevia sävellyksiä, joita muusikoiden (varsinkin Anssi Tikanmäki) sovitukset komeasti korostavat. Joo Juice on tehnyt hienoja biisejä, jotka alkavat toimimaan vasta silloin, kun joku muu niitä esittää. Miehen itsensä esittämänä ei mitenkään hääppöisiä biisejä. Veri on vettä sakeampaa |
Huevos 12.02.2004 12:29:11 | |
---|
AW Yrjänä ja Toni Wirtanen? no, hyi saatana. |
musamina 23.09.2005 20:40:10 | |
---|
Kerkko Koskinen Telecaster is the musicmaster |
Roger 24.09.2005 01:17:28 | |
---|
Ismo Alanko (tätä nyt ei tarvitse perustella mitenkään) "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
arancia 24.09.2005 10:51:39 | |
---|
Kyllä Jarkko Martikainen saa minunkin ääneni. Tehnyt ovelia ja monipuolisia sävellyksiä sekä onnistuneita tekstejä. Lisäksi voisin mainita Tommi Liimatan, A.W Yrjänän sekä Ismo Alangon. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Musta Arkipyhä 24.09.2005 11:29:57 (muokattu 24.09.2005 11:31:41) | |
---|
Ville Valo -en ole erityinen fani ,mutta säveltää mies osaa. Pekka Pohjola -olen fani,aina ja ikuisesti. Rasmuksen Pauli (?) -hyviä poppibiisejä,edelleen: en ole fani ,mutta nostan hattua hyvälle biisintekijälle. Jim Pembroke -Nuclear nightclub, sekin riittää... ja olishan noita muitakin: Gösta Sundqvist,Junnu Vainio,Juice jne.Ovat vain jotenkin niin itsestäänselvyyksiä ettei tule mainituksi. Space is deep |
sellisti 24.09.2005 15:26:23 | |
---|
Joo Juice on tehnyt hienoja biisejä, jotka alkavat toimimaan vasta silloin, kun joku muu niitä esittää. Miehen itsensä esittämänä ei mitenkään hääppöisiä biisejä. Tää nyt on jo vanha lainaus, mutta minusta Juicen biisit toimivat nimenomaan hänen itsensä esittäminä. Ei Juice toki mikään erityisen lahjakas laulaja ole, mutta hän on persoonallinen tulkitsija. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |