Aihe: Paras all-around snare
1 2 3 4 5 6 7 8
markkuliini
09.05.2008 22:37:12

Ihme vinkumista. Ihan kelpo snare kohtuuhintaan myynnissä. Ilmaiseksiko se pitäisi antaa? Eiköhän tuo tuohon hintaan tai hieman alle liikahda.
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Kailis
10.05.2008 06:52:44

Joo vingun eli olen olemassa. Sitten jotkut on olemassa kun ne vinkuu kun minä vähän vingun ja sitten ne taas vinkuu kun minä sanon että ne vinkuu ja ne väittää että ne vinkuu aiheesta...Paskanmarjat.
hansakemanelius
10.05.2008 09:26:14 (muokattu 10.05.2008 09:26:34)

Vinkuintiaanit rulettavat, yeah!
Joo nej ....
eino mutku
10.05.2008 10:26:59
No myyppä minulle tuo 602:esi hankintahintaansa, niin tiedän kuinka vilpitön olet ja tietävät muutkin.

No mikä olisi sun mielestä sille kohtuuhinta. Hankintahintaa en pysty tarkkaan sanomaan, kun ostin läjän tavaraa, ja tuo tuli siinä mukana. Juuri tuossa yritin aiemmin selittää, että ei sillä hankintahinnalla mitään merkitystä pitäisi olla, vain tuotteen todellisella arvolla ja sillä, että molemmat ovat tyytyväisiä.

Meikäläisen virveli on nyt kyllä tainnut varastaa kohtuuttomasti palstatilaa, sanottakoon nyt vielä, että kiinnostusta on ollut mukavasti eikä siitä eroon pääseminen näytä olevan mikään ongelma.
kalamies#23 >-)))> joo justiinsa joo
markkuliini
10.05.2008 11:27:14

Joo vingun eli olen olemassa. Sitten jotkut on olemassa kun ne vinkuu kun minä vähän vingun ja sitten ne taas vinkuu kun minä sanon että ne vinkuu ja ne väittää että ne vinkuu aiheesta...Paskanmarjat.

En puhunut aiemmin ainoastaan susta erityisesti, mutta hyvä jos tunnistit itsesi. :)
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
Kailis
10.05.2008 16:04:46

En puhunut aiemmin ainoastaan susta erityisesti, mutta hyvä jos tunnistit itsesi. :)

No ei tuossa Markkuliini mitään salapoliisintaitoja tarvittu tunnistaakseen itsensä. Mutta en minä itteeni ottanu. En. EN! SAATANA LISÄÄ VIINAA!!!
Paas
10.05.2008 18:55:49
Ymmärrän logiikan, mutta se on mielestäni täysin väärä. Nimittäin...

Tavaran arvohan pitäisi määritellä sen ominaisuuksien mukaan, ei sen mukaan mitä edellinen ostaja on siitä maksanut. Silloinhan minua rangaistaan hyvistä kaupoista, kun taasen itse toivon, että sekä minä että seuraava omistaja voivat tehdä hyvät kaupat laatutuotteesta. Jos pyytäisin Yamahan vastaavasta 220, hinta olisi monien mielestä enemmän ok, vain sillä perusteella, että Thomann ei ole myynyt niitä halvalla. En ole tämän järjenjuoksun kannalla. Win-Win tilanteeseen pitää aina pyrkiä. Munsta tuo virveli on mulle sen arvoinen, ja mielummin sitten pidän sen, kun ei ole pakko myydä.

Näin se minunkin mielestäni menee. Jos voittaisin arpajaisissa 500e virvelin, niin ei kai minun olisi myydessä pakko luopua siitä ilmaiseksi, vain siksi etten itse maksanut siitä 500e.
hemmo
10.05.2008 19:22:25

Näin se minunkin mielestäni menee. Jos voittaisin arpajaisissa 500e virvelin, niin ei kai minun olisi myydessä pakko luopua siitä ilmaiseksi, vain siksi etten itse maksanut siitä 500e.

Munsta käytetyn tavaran arvo määräytyy seuraavien seikkojen perusteella:
- alkup. ostohinta
- laatu
- kunto
- haluttavuus/saatavuus
wavelength
10.05.2008 20:19:05

Munsta käytetyn tavaran arvo määräytyy seuraavien seikkojen perusteella:
- onko myyjä hyvä kauppamies
- onko ostaja hyvä kauppamies

Toisinaan näkee tavaraa myytävän ja ostettavan ihmeellisillä hinnoilla, sekä kovin alhaisilla että käsittämättömän kalliilla.
En tiedä mistä puhun.
Jupi57
10.05.2008 20:28:57
- onko myyjä hyvä kauppamies
- onko ostaja hyvä kauppamies

Toisinaan näkee tavaraa myytävän ja ostettavan ihmeellisillä hinnoilla, sekä kovin alhaisilla että käsittämättömän kalliilla.

Veistin merkin seinään. Kerrankin olen Waven kanssa samaa mieltä, mutta kysymys onkin nyt kaupankäynnistä : )
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Muovinen
16.05.2008 12:17:07

Hinta määräytyy tavaran arvon mukaan. Olenpa itsekin joskus saanut todella hyvän ja uuden symbaalin sikahalvalla ja myöhemmin pistänyt sen kiertoon pienellä voitolla. Useimmiten olen kyllä liian kiltti kun täytyy hinnasta päättää.
Mikael
20.05.2008 00:14:37 (muokattu 20.05.2008 00:15:06)

Viikonloppuna mentiin aika paljon 8x14 Slingerland Radioking -virpalla ja mahtavan soittajan soittamana kuulosti aivan mahtavalta - useimmissa biiseissä valinta meni soittajan oman 5x14 supran edelle. Ei ehkä ihan all-around mut välillä ihan vitun kova - tai siis läski : )
Inhimillisyys on hyve.
Makor
27.05.2008 15:09:36
Noniin nyt jotain räpellystä uudella virpalla saanut nettiin asti. Joku 5min pikamiksaus, ja ainakin omasta mielestäni ihan kelpo soundi black beatussä. En sitten tiedä onko 600e arvoinen soundi, mutta soittajassakin saattaa olla vikaa jos ei soundit irtoa :).
Tehdaskalvot alla, joten kunnon kalvovalinnoilla varmasti lähtee parempaakin.

Mutta jokatapauksessa hyvä ostos!

http://www.7hz.fi/music/2605/Groovy%20Maxtop.mp3
moderndrummer88
27.05.2008 17:03:37
Noniin nyt jotain räpellystä uudella virpalla saanut nettiin asti. Joku 5min pikamiksaus, ja ainakin omasta mielestäni ihan kelpo soundi black beatussä. En sitten tiedä onko 600e arvoinen soundi, mutta soittajassakin saattaa olla vikaa jos ei soundit irtoa :).
Tehdaskalvot alla, joten kunnon kalvovalinnoilla varmasti lähtee parempaakin.

Mutta jokatapauksessa hyvä ostos!

http://www.7hz.fi/music/2605/Groovy%20Maxtop.mp3

Omaa korvaa ei hirveästi soundi miellyttänyt, vähän munaton ja liikaa mattoääntä.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Makor
27.05.2008 17:06:38 (muokattu 27.05.2008 17:26:36)
Omaa korvaa ei hirveästi soundi miellyttänyt, vähän munaton ja liikaa mattoääntä.

Jooh matto kyllä resonoi rasittavasti muutenkin. Millähän tuota pystyy ehkäisemään mahdollisimman hyvin? Maton kiristäminenkin vie aika paljon soundia huonompaan suuntaan. Nämä tietysti ovat makuasioita. Ehkä oon virittäny sen sit liikaa "livetilanteessa" toimivaksi ja unohtanu tuon nauhotuslaadun tms. Pitäs jaksaa nysvää ja testailla enempi :/
south_of_heaven
30.05.2008 02:19:31
Onko virvelin matoilla jotain muutakin käytännön eroa kuin jousien määrä? Esimerkiksi valmistajalla yms. seikoilla?
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Ruutikallo
30.05.2008 02:23:23
Onko virvelin matoilla jotain muutakin käytännön eroa kuin jousien määrä? Esimerkiksi valmistajalla yms. seikoilla?

Kyllä.

Seijarien paksuus, materiaali, pituus, maton päätyjen muoto.
Sekä kiinnitystapa, joko muoviliuska tai naru.

-H-
"Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä"
south_of_heaven
30.05.2008 02:26:05
Kyllä.

Seijarien paksuus, materiaali, pituus, maton päätyjen muoto.
Sekä kiinnitystapa, joko muoviliuska tai naru.

-H-

Mikä olisi "hyvä" all-around perusmatto?
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Ruutikallo
30.05.2008 02:39:43
Mikä olisi "hyvä" all-around perusmatto?

HMM...

Hyvä ja hyvä. Puresound tekee hyviä mattoja, mutta ovbat kalliita, kuten ovat Grooveritkin.

Mutta esim. Sonorilla on kelpo tarvikkeita kohtuuhintaa.

All-roundista paha sanoa.
Pitäisi hieman tietää snaren materiaali, synyys, kalvotus, sekä millainen allroundsoundi on kyseessä...
Jazzista deathiin vai miltä väliltä.

-H-
"Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)