Aihe: Josef Fritzl ja Itävallan tapahtumat.
1 2 3 4
Alpha
04.05.2008 21:30:37
Tälle ketjulle tulee todennäköisesti lukkoa hyvinkin pian. Mitä mieltä olette tästä tapauksesta?

Jotain sellaista jota normaalilla ihmisen järjellä ei pysty käsittämään.

15 vuotta vankeutta tai sulkemista psykiatriseen hoitoon on suunniteltu.

Miten ihminen pystyy tuollaiseen tekoon?
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
-Cale
04.05.2008 21:35:27
Piti tsekata mistä on kyse, olen onnistunut missaamaan tämän täysin. Aika uskomatonta että tuollainen toiminta onnistui noinkin pitkään. Sääli vankeina olleita lapsia.
Kapane
04.05.2008 21:39:19

Mäpä luulen, että maailmassa tapahtuu paljon hirveämpiäkin asioita, kuin tämä, vaikka tämä hirveämmästä päästä onkin. Se, mitä ihmismieli pystyy kuvittelemaan, on varmaan tehty tai sitä tehdään jossain päin jo kovaa vauhtia.
Skenehuora jo 6 vuotta.
papitsu
04.05.2008 21:41:20
Mitäs tuosta, ihan asiallinen jätkä vaikuttaisi olevan. En ymmärrä tuota kauheaa kohkaamista mediassa ja muualla.

No vittu, en pysty... Mielisairaudet on jänniä juttuja, mutta kyllä se tappaminenkin olisi liian lievä rangaistus moiselle otukselle.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Dunga
04.05.2008 21:42:54 (muokattu 04.05.2008 21:43:40)
Musta sen vois laittaa vaikka rautaneitoon kuolemaan.

Tai sitten loppuiäkseen kellariin jonkun Adebisin kanssa...
Accidento bizarro - tutto morto.
MaD PiAnIsT
04.05.2008 21:45:47

Mäpä luulen, että maailmassa tapahtuu paljon hirveämpiäkin asioita, kuin tämä, vaikka tämä hirveämmästä päästä onkin. Se, mitä ihmismieli pystyy kuvittelemaan, on varmaan tehty tai sitä tehdään jossain päin jo kovaa vauhtia.

Aivan. Esimerkiksi voi hyvin kuvitella Kiinan tai vaikkapa P. Korean ja sievän asuinlähiön jonka kellarissa mies raiskaa isoäitiään ja äitiään, siskoaan lapsiaan ja lemmikkejään. Sen kyllä uskon että näitä samanlaisia tapauksia on maailma pullollaan, tämä yksi vain nyt sattui "vuotamaan" julkisuuteen.

Mitä mieheen tulee, en kyllä tunne yhtään ymmärystä miestä kohtaan. Hidas ja tuskallinen kuolema miehelle olisi mielestäni täysin oikeutettu. Tai sitten Josef voisi vaihtaa paikkaa tyttärensä kanssa ja olisi sitten 24 vuotta kellarissa.

Hurja tapaus ja järkyttihän se ilmestyessään. Sääliksi käy tytärtä ja lapsenlapsia.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Iva
04.05.2008 21:47:54
Miten tää vaimo ei muka voinut huomioida kellarissa elelevää ihmislaumaa? Ja entäpä ne lapsen synnyttämät lapset jotka Fritzl itse kasvatti? "Kato kulta mitä löyty roskiksesta, pidetäänkö?" Parin vuoden päästä: "Oi kato taas joku oli jättäny tällasen tonne roskikseen..."

Vai oliko se muija mukana juonessa?

(ok, väsyttää. Eiköhän tämän myötä vois lähteä nukkumaan)
Alpha
04.05.2008 21:50:35
Mun mielestä se äijä pitäis kahlia seinään ja repiä kynnet irti, murskata polvet ja kyynärpäät, lyödä puukko kahvaa myöten kurkkuun ja pyöräyttää.

Muuten jes mutta tuo puukon pyöräyttäminen olis lopullinen. Täytyis sen nyt antaa kitua aika helkkarin kauan.

Vankilassakin sitä suojellaan..mikä on aika ymmärretävää.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Alpha
04.05.2008 21:58:36
Miten tää vaimo ei muka voinut huomioida kellarissa elelevää ihmislaumaa? Ja entäpä ne lapsen synnyttämät lapset jotka Fritzl itse kasvatti? "Kato kulta mitä löyty roskiksesta, pidetäänkö?" Parin vuoden päästä: "Oi kato taas joku oli jättäny tällasen tonne roskikseen..."

Vai oliko se muija mukana juonessa?

(ok, väsyttää. Eiköhän tämän myötä vois lähteä nukkumaan)

Josef piti koko perhettään(ja ehkä myös lähisukuaan) herran nuhteessa ja dominoi heitä sairaan mielensä mukaan.

Nythän on sitten tullut ilmi, että perheen jäsenet ja vuokralaiset olisivat myös tienneet.
Heissi
04.05.2008 23:33:28
Hah mitä juttuja taas. Ootte ihan oikeesti sitä mieltä että kun tapahtuu kauheuksia niin sitä ei voi korjata muuta kuin siten että tapahtuu lisää kauheuksia? Ja että sairaan ihmisen fyysinen kuritus tai tappaminen olisi toivottavaa?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805047604232_ul.shtml
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Lennu
04.05.2008 23:53:32

Aivan. Munkin mielestä tulisi antaa uusi mahdollisuus, miehellä on kuitenkin vielä koko elämä vasta edessään.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
hapan
05.05.2008 00:06:08
Aivan. Munkin mielestä tulisi antaa uusi mahdollisuus, miehellä on kuitenkin vielä koko elämä vasta edessään.

Ja vielä työssä käyvä, eiköhän hovissa asia raukea.... Itä-Suomen hovissa...
dipshit
05.05.2008 00:21:38 (muokattu 05.05.2008 00:25:18)
Tää on sairaimpia asioita, mitä olen elämäni aikana kuullut. Pisti ihan tosissaan vituttamaan ja oksettamaan samaan aikaan. Tuollaiselle puoli-ihmiselle ainut oikea rangaistus olisi teljetä loppuelämäksi pieneen koppiin, missä ei mahtuisi edes seisomaan saati makaamaan suorassa, ilman vessaa. Tämän tyyliset uutiset pistää miettimään, kuinka kieroutunut ja sairas voi ihmisen mieli olla.

Todisti jälleen kerran että oikea elämä "vei voiton" fiktiosta. Ei näin sairaita juttuja näe missään elokuvissa.
Deino
05.05.2008 00:27:13 (muokattu 05.05.2008 00:27:56)

Tää on sairaimpia asioita, mitä olen elämäni aikana kuullut. Pisti ihan tosissaan vituttamaan ja oksettamaan samaan aikaan. Tuollaiselle puoli-ihmiselle ainut oikea rangaistus olisi teljetä loppuelämäksi pieneen koppiin, missä ei mahtuisi edes seisomaan saati makaamaan suorassa, ilman vessaa. Tämän tyyliset uutiset pistää miettimään, kuinka kieroutunut ja sairas voi ihmisen mieli olla.

Todisti jälleen kerran että oikea elämä "vei voiton" fiktiosta. Ei näin sairaita juttuja näe missään elokuvissa.

Olen aika varma, että maapallon elinajan aikana maailmassa on tapahtunut paljon sairaampaakin tavaraa, mistä me emme vain tiedä. Ja tapahtuu joka hetki. Joka hetki...

E: Tosin eihän normaali ihminen tällaisia asioita edes mieti, ennen kuin ne tulevat vastaan.
NHR
05.05.2008 01:26:28

Hah mitä juttuja taas. Ootte ihan oikeesti sitä mieltä että kun tapahtuu kauheuksia niin sitä ei voi korjata muuta kuin siten että tapahtuu lisää kauheuksia? Ja että sairaan ihmisen fyysinen kuritus tai tappaminen olisi toivottavaa?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805047604232_ul.shtml

Juu, nääonkato oikeen tosimiähiä kaikki...

Mut oikeesti hei, tommonen vanha ukko, mikskä se muka siitä vankilasta/kidutuksesta/tappamisesta enää tulee, muutako ehkä vähä kualleemmaks lopulta? Ja auttaako semmonen sitte niitä uhreja muka jotenki? Tuleeko parempi olo? Mielisairaalaanhan tommoset kuuluis pistää, suljetulle osastolle mieluiten, tai siis ois kuulunu joskus kauan, kauan sitten jo...
"It's really something other than else!"
Lennu
05.05.2008 01:36:29

Juu, nääonkato oikeen tosimiähiä kaikki...

Mut oikeesti hei, tommonen vanha ukko, mikskä se muka siitä vankilasta/kidutuksesta/tappamisesta enää tulee, muutako ehkä vähä kualleemmaks lopulta? Ja auttaako semmonen sitte niitä uhreja muka jotenki? Tuleeko parempi olo? Mielisairaalaanhan tommoset kuuluis pistää, suljetulle osastolle mieluiten, tai siis ois kuulunu joskus kauan, kauan sitten jo...

Näin on. Siellä se sitten kirjoittaa kirjan ja antaa seiskalle haastatteluja.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
fridgebuzz
05.05.2008 08:57:37

Mutta itse en ole onneksi tätä sairaampia asioita kuullut, enkä haluakaan kuulla.

War on terror? http://thepaincomics.com/weekly080312a.htm
DJKaaos
05.05.2008 17:02:13
Ootte ihan oikeesti sitä mieltä että kun tapahtuu kauheuksia niin sitä ei voi korjata muuta kuin siten että tapahtuu lisää kauheuksia?

Eiku joo kato ymmärrystä vaan kehiin ja silkkihansikkaat. Täysi ylläpito valtion valvonnassa olevassa "vanhainkodissa". Siihen kylkeen vähän päivittäistä virkistystoimintaa ja kerran viikkoon keskustelutuokio psykiatrin kanssa aiheesta "miksi tein sen?". Koevapauteen mahdollisuus anteeksipyynnön sekä parin vuoden nuhteettoman käytöksen jälkeen.

Joiltain näyttää kyllä löytyvän tota ymmärrystä, vaikka teot olisi miten sairaita. Ei helvetti. Ihan yhtä kuvottavaa kuin kyseisen äijän touhut.
Minä olen minä.
Skige
05.05.2008 17:07:41 (muokattu 05.05.2008 17:09:24)
Joiltain näyttää kyllä löytyvän tota ymmärrystä, vaikka teot olisi miten sairaita. Ei helvetti. Ihan yhtä kuvottavaa kuin kyseisen äijän touhut.

Ei kai tässä mistään ymmärtämisestä ole kyse, vaan siitä, että Fritzlin silpomisella ei saavuteta minkäänlaista hyötyä kenellekään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)