Aihe: Kyllästetty- kyllästymiseen saakka- 1 | |
---|---|
![]() 04.05.2008 00:24:25 | |
Humalassa kirjoitin, läpi lasien, läpinäkyvin kai-kes-ta, mitä en jaksa, Olin heikko eilenkin tänään, näin kaiken selvemmin vaan ei se estä olemasta Yhtä rikkonainen, heikko- rampa ja vajavainen- kyllästetty kyllästymiseen saakka- Yhtä rikkonainen, heikko, kaltaisensa-lainen, sellainen, joka on- sillä hetkellä taakka- humalassa hoipertelin, jalkojani jaksoin, kannoin, kaiken, parhaani, mukaan, minä maksoin viulut, taksoin, miten parhaaksi katsoin, kukaan, ei, edes pyytänyt lupaa (ei olla) Yhtä rikkonainen, heikko- rampa ja vajavainen- kyllästetty kyllästymiseen saakka- Yhtä rikkonainen, heikko, kaltaisensa-lainen, sellainen, joka on- sillä hetkellä taakka- Humalassa kirjoitan, koti-ovella istun- vii-mei-set savut kiskon valo palaa oven yllä- sielulla kylmennetyllä- tuskin, oottaa syli siskon Yhtä rikkonaisen, heikon, ramman, vajanaisen, joka on, kyllästetty kyllästymiseen saakka- Yhtä rikkonaisen, heikon, kaltaiseni-laisen, joka on, sillä hetkellä taakka- Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... | |
![]() 04.05.2008 08:58:18 | |
Huomenta, en tiedä syytä mutta näin äkkiseltään pidin näiden sanojen keveydestä ehkä enemmän kuin muista lukemistani teksteistäsi/sanoituksistasi. Tarkoitan keveydellä typografian keveyttä. Sisällöltään tämä ei ole kevyttä. Juomisestahan lienee rakkauden lisäksi tehty yhtä paljon sanoituksia? Eli sitä lajia on kaluttu paljon. No ei siinä mitään, siitä aiheesta passaa kirjoittaa ja kirjoitetaan. Minulla on tapana jumittua joskus yksityiskohtiin sanoituksissa. Toinen säkeistö: Olin heikko eilenkin/ tänään näin kaiken selvemmin/vaan ei estä/se estä olemasta, seuraava säkeistö jatkuu: Yhtä rikkonainen, heikko/rampa ja vajavainen/ kyllästetty kyllästymiseen saakka. Niin yritän sanoa sitä, että syvä/hyvä vai liekkö pyhä ajatus, nähdä asiat selvemmin selvin päin. Se ei estä ihmistä olemasta heikko ja herkkä. Siis mihin tarvitaan juomista? Vai puhutaanko sanoissa edellä mainitussa kohdassa rapulaisen herkkyydestä? Toisaalta ensimmäisessä säkeesä on "humalassa kirjoitin/läpi lasien,läpinäkyvin/kai-kest-ta/mitä en jaksa." Se tuokin tietyn ristiriidan. Kirjoittaako humalassa sittenkin kaikkein aidommin vereslihallla? No tämä meni nyt filosofoinnin puolelle... hyvin sanottu: kyllästetty kyllästymiseen saakka. ............................................................ Humalassa kirjoitin, läpi lasien, läpinäkyvin kai-kes-ta, mitä en jaksa, Olin heikko eilenkin tänään, näin kaiken selvemmin vaan ei se estä olemasta Yhtä rikkonainen, heikko- rampa ja vajavainen- kyllästetty kyllästymiseen saakka- Yhtä rikkonainen, heikko, kaltaisensa-lainen, sellainen, joka on- sillä hetkellä taakka- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)