Himpi 01.05.2008 19:21:32 | |
---|
Klapien kirpoamista odotellessa teksti jonka jo olen kirjoittanut isästäni. Tapahtumilla ei ole todellisuuspohjaa, mutta tunteilla on. SUUKKOJA MATKALLE Kun olin hyvin pieni ja yöllä itkien heräsin, isä peitteli minut petiin ja minut suukotti unimatkalle Kun olin pieni tyttö ja aamuaikaisin jännitin, isä keitteli kaurapuuron ja minut suukotti koulumatkalle Kun olin nuori nainen ja onnellinen morsian, isä saatteli alttarille ja minut suukotti häämatkalle Kun olin väsy vaimo ja viittä lastani suojelin, isä osti tila-auton ja minut suukotti pakomatkalle Kohta olen neljänviiden, puolivälissä taipaleen, katson kauas, huomaan isän aivan salaa vanhenneen Olen vanhan miehen tytär ja sängyn vierellä valvoen isän hellästi peittelin ja isän suukotin viimeiselle matkalle Lehmä on turvallinen valinta. |
Hei Himpi, hyvä että kirjoitat tälläisestä aihealueesta, mistä harvemmin kirjoitetaan. |
Himpi 03.05.2008 09:20:34 | |
---|
Kiitos, soihtu. Mää haluaisin kirjoittaa monista varjoon jääneistä aiheista. Hm, mites olis iskelmä vaihdevuosista? Paula Koivuniemi jodlaamassa että vaihdevuosissa oon, nousee hiki mun kainaloon... Lehmä on turvallinen valinta. |
soihtu55 03.05.2008 10:30:15 | |
---|
Hyvä aihe sekin, naishuumoria, miesten harmiksi |
Himpi 03.05.2008 22:29:53 | |
---|
Tuohon suukkobiisiin palatakseni, olen mietiskellyt, pitäisikö kahden säkeistön jälkeen kirjoittaa siitä vaakakuppien tasoissaolemisen tilasta; siitä kuinka aikuiseksi tultuaan yhtäkkiä tajuaa olevansa tasoissa vanhempiensa kanssa. Ei enää niiden päähäntaputeltava lapsi, mutta ei vielä niiden huoltajakaan. Molemmat hetket mä muistan. Sekä sen ensimmäisen, yllättävän vaakakuppiolotilan että sen hetken, kun tajusin olevani vastuussa vanhemmistani. Kun mä olin pentu, ne ruokki mua, vaihtoi vaipat ja pisti mut nukkumaan. Kohta mä teen samat hommat niille. Syöttänyt olen jo isääni, samoin auttanut pissaamaan. Häkellyttäviä kokemuksia nämä. Lehmä on turvallinen valinta. |
soihtu55 03.05.2008 23:13:12 | |
---|
Minun piti sanoa vielä näistä sanoistasi, että nuo eri säkeistöjen loput toimivat hyvin ja minut suukotti unimatkalle .... Säveltämisen kannalta minulla ei ole mittään aavistusta toimiiko? |