Aihe: Paras all-around snare
1 2 3 4 5 6 7 8
Makor
26.04.2008 02:48:03 (muokattu 26.04.2008 02:51:23)
Mäkin kävin hakemassa omani juurikin tänään 6,5" syvyisenä. Kerran oli pakko kajauttaa vaikka kerrostalossa asunkin. Huomenna treenit ja keikka, niin pääsee testaamaan lisää. Soitin Laineelta 590e, ei enää paha hinta.

Jeps sama tuote, eli 6,5". About samaan hintaan. Itse ehdin jo jokusen tunnin treeneissä testailla, ja nopeahkollakin virityksellä aivan mahtava soundi. Loistava ostos.
Kailis
26.04.2008 05:32:26

Hyvä että löytyi mieluinen peli. Bradystä et tiedä vielä mitään, tosin.
Analuuk
27.04.2008 03:56:24
Mäkin kävin hakemassa omani juurikin tänään 6,5" syvyisenä. Kerran oli pakko kajauttaa vaikka kerrostalossa asunkin. Huomenna treenit ja keikka, niin pääsee testaamaan lisää. Soitin Laineelta 590e, ei enää paha hinta.

Hah, enpä ole ennen lainannut omaa postaustani... Ensimmäinen kokemus rummusta tosi jees! 5" Supraa pyöreämpi ja botnekkaampi soundi (myös hieman voimakkaampi), mutta yllätys oli, että myös mattosoundia tuntui olevan jopa Supraa enemmän. Täytyy ensi viikolla vielä vertailla rinnatusten...
http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y
ultra
27.04.2008 15:57:47
Nyt Dollarin kontatessa kannattaa ostaa Ludwigin Black Beauty. Pari vuotta sitten listahinta oli yli 900. Tosin Millbrookilla on hinnat korkeat edelleenkin.

Myös 5" BB on botnekkaampi, kuin vastaava perus-Supra.

Mitenkäs tuon BB:n soundi verrattuna pronssiseen?
I'm a gooner
Makor
27.04.2008 16:50:01
Nyt Dollarin kontatessa kannattaa ostaa Ludwigin Black Beauty. Pari vuotta sitten listahinta oli yli 900. Tosin Millbrookilla on hinnat korkeat edelleenkin.

Myös 5" BB on botnekkaampi, kuin vastaava perus-Supra.

Hintalapussa luki 699e, mutta luonnollisesti hintatason olin ottanut selville jo etukäteen, joten kilpailukykyiseen hintaan lähti.
Testailin acrot, suprat jne, ja kyllä toi BB oli selkeästi parempi, ainakin omaan korvaan. Jospa tänään saisi nauhallekin jotain niin näkisi että kuinka paljon parempaa soundia saa aikaan verrattuna edelliseen ruoskaan (yamaha artist maple).
Velli
27.04.2008 16:57:34
Jospa tänään saisi nauhallekin jotain niin näkisi että kuinka paljon parempaa soundia saa aikaan verrattuna edelliseen ruoskaan (yamaha artist maple).

Tarkoitat kai Premier Artist Maple? Jos näin, niin soundi paranee varmaan 100%.
Makor
27.04.2008 17:00:05
Tarkoitat kai Premier Artist Maple? Jos näin, niin soundi paranee varmaan 100%.

Ohhoh typo :) Kyllä ihan oikein eli premier. Veikkaanpa ihan samoin että aika reipas parannus tiedossa.
jazzmies
27.04.2008 17:37:56
Mitenkäs tuon BB:n soundi verrattuna pronssiseen?

Mulla on taottu pronssi kuus-ja-puol, ja se on yllättävän hiljainen ja kuiva rumpu metallivirveliksi. Erikoistapaus, jossa on ihan oma äänenvärinsä.
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea.
ultra
27.04.2008 17:49:36
Mulla on taottu pronssi kuus-ja-puol, ja se on yllättävän hiljainen ja kuiva rumpu metallivirveliksi. Erikoistapaus, jossa on ihan oma äänenvärinsä.

No niin mullakin on pronssinen kuusipuolikas. Kaipaan siis BB:n kannalta niitä eroja, kun sellaista en ole vielä jaksanut hankkia.
I'm a gooner
hollmi-5
28.04.2008 08:28:15
No niin mullakin on pronssinen kuusipuolikas. Kaipaan siis BB:n kannalta niitä eroja, kun sellaista en ole vielä jaksanut hankkia. Minulla se 6,5" Classic Smooth Bronze (vau, mikä nimi...) on kovin saman henkinen, kuin BB. Tosin jos Jazzmiehellä on kuiva ja hiljainen, niin minulla tämä vasaroimaton on kaikkein kovaäänisin virveli näistä joita minulla on. Lieneekö sitten valuvanteiden syytä?

Ja pidempi jorina aiheestahan löytyy täältä: http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=1131
Soundit, piuhat ja kajarit.
rymy
28.04.2008 14:09:00
Onko miehellä henkilökohtaisepaa asiaa kuin virveli??
EI OLE!

Tota ööö.... Kyllä mulla ainakin on ja se löytyy siitä ihan virvelin vierestä.
Ei se oo ny niin v...n tarkkaa.
Kailis
28.04.2008 15:15:27

Tota ööö.... Kyllä mulla ainakin on ja se löytyy siitä ihan virvelin vierestä.

Joo, munkaan haikkaa ei muut ronki.
Perro Stupido
28.04.2008 15:45:04

Pääs nauru ääneen.
010011000100111101001100
Pieni rumpalipoika
28.04.2008 16:35:00

Pääs nauru ääneen.

Taidat olla sellainen tyhjän nauraja, typerä rakki.

Hoho.
Rummut nurin ja nussimaan!
wavelength
28.04.2008 17:52:52

Hihat heilumaan, juum.
En tiedä mistä puhun.
Hakki
28.04.2008 20:58:18 (muokattu 28.04.2008 21:55:45)
Tulipahan vedettyä tuossa viikonlopun studiosessiot Supralla. On kyllä aika muhkea soundi. Vaihtoehtona oli 50-luvun Radio King, mutta Supraan päädyttiin.

Kaikkein oudointa oli että Suprassa oli lyöntikalvona pinstripe! En ensin meinannu uskoa itsekään että tästä tulee mittään ja kyllähän tuo pinstripe teki tuostakin yhden soundin virvelin. Mutta mikä soundi se olikaan! Sitä piti käskeä tosissaan, mutta siitä saatiin aivan tajuttoman napakka soundi ulos.

Ja joojoo, oldskool-jäbät huutaa kohta bloody murderia ja coatedambassadoria. Ihan sama, studiossa lopputulos ratkasee. Varsinainen all-around vehjas tosiaan.

Pakko hommata jossain vaiheessa tollanen.

E. Korjataan nyt kirjoitusvirhe.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com
Jupi57
28.04.2008 21:37:51
Tulipahan vedettyä tuossa viikonlopun studiosessiot Supralla. On kyllä aika muhkea soundi. Vaihtoehtona oli 50-luvun Radio king, mutta Supraan päädyttiin.

On siellä olleet nerot asialla. Olisitte edes kokeilleet 50-luvun Radio Kingiä (isolla) ja Evansin karhennettua Hydrauliciä (sininen). Voin lainata...Evansia.
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
hollmi-5
28.04.2008 21:54:02
Ja joojoo, oldskool-jäbät huutaa kohta bloody murderia ja coatedambassadoria. Ihan sama, studiossa lopputulos ratkasee. Varsinainen all-around vehjas tosiaan. Joskus olen pitänyt Pinstripea virvelissä. Suprassakin. Toimihan se. Ja saa muuten coatedinakin.

Kaksikerroskalvoa on käytetty jo kauan. Emperoria käytti eräskin John Bonham.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Hakki
28.04.2008 21:57:24
On siellä olleet nerot asialla. Olisitte edes kokeilleet 50-luvun Radio Kingiä (isolla) ja Evansin karhennettua Hydrauliciä (sininen). Voin lainata...Evansia.

Radio Kingissä oli powerstroke 4. Ei todellakaan paha, soundi oli lämpimämpi mutta Suprassa oli enemmän punchia.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)