Aihe: Yleistä keskustelua hiuksista
1 2 3 4 5 6 7 817 18 19 20 21
Mirrinsane
03.05.2008 09:25:11

Mulla on vähä sama ongelma. Joka suuntaan törröttää yksinäisiä kuolleita kaksihaaraisia hiuksia, joita ei saa pois sitten millään.

Jos hiuslaatu on hento, ei sen tarvii olla huono.
Ruokavalio, elämäntavat ja unensaanti vaikuttaa melkoisesti. Eli jos viettää sex, drugs n' rock'n'rollia, pitää sanoa heippa paksulle ja kiiltävälle letille.
kalamies#52 >-)))>
-Lassi-
03.05.2008 14:44:51
Minun hiukseni ovat keskipitkä sekasotku. Aina silmillä ja hajallansa. Ja helvetin tyhmännäköiset. :)

Mun hiukset on kaiken lisäks luonnonkiharat. ja rasvaset.
fuzz
03.05.2008 19:04:42
Takaa melkein hartioilla, ei hiveen pitkä. Edestä menee ärsyttävästi silmille. Ja niin helvetin paksu pehko! Ihan pallo-style.
elämän tarkoitus on 42
Sam Hotman
03.05.2008 19:15:19
Ruokavalio, elämäntavat ja unensaanti vaikuttaa melkoisesti. Eli jos viettää sex, drugs n' rock'n'rollia, pitää sanoa heippa paksulle ja kiiltävälle letille.

Kyllä mulla on suht. terveet elämäntavat. Urheilua 3-5 kertaa viikossa. Ei tupakkaa, ei huumeita, eikä alkoholiakaan juuri ollenkaan.
''Fuck the Alliance! Fucking die you fucking emo cocksuckers!!'' - CorpseGrinder
Vic Rattlehead
04.05.2008 13:17:39

No mä elän inasen epäterveellisemmin ja oon kuullu monet kerrat, että mun tukkani kiiltää kyllä, mut tuo hiuslaadun ohuus on mulle se häiritsevä tekijä.

Tahtosin alkaa pitää tukkaa vapaana taas, mutta aina kun oon ulkona tukka auki, tuuli vetää letin perseelleen ja takuille ja tunnen kuinka jakaus menee sekasin jne. joten päätän sitten vaan vetää ponnarille. Vituttaa ihan perkeleesti. :S
What do you mean I aint kind? Just not your kind...
Iva
04.05.2008 22:06:40 (muokattu 04.05.2008 23:07:21)
Onko hiusten suoristaminen kovinkin haitallista?
Kokeilin vähän aikaa sitten suoristusrautaa luonnonkiharoihin, lopputulos oli todella hyvä, niinkin hyvä että voisi alkaa tekemään sitä useamminkin. Mutta onko esim. päivittäinen raudoilla suoristus kovinkin haitallista? Saako kuumuus hiukset ajan myötä hapertumaan tai jotenkin muuten kärsimään?

Törkeän vanha viesti enkä tästä eteenpäin jaksanut threadia kahlata läpi, mutta...

Ei ne hiukset suoristuksesta kärsi jos suihkutat lämpösuojan alle. Itellä niin veemäiset korkkiruuvikiharat etten muiden tuomitsevan silmän alle kehtaa lähteä ilman suoristusrautaan tarttumista. Kunnollinen lämpösuoja tuntuu, oma pehko säilyny tasan yhtä tuuheana kuin ennenkin. Kyllähän letti ois melko nopeesti varissu pois jos tuon tappolämpötilan, about kakssataa astetta joutuis hiukset päivittäin käymään läpi ilman suojaa.

/edit. Virheet.
Horatius-87
04.05.2008 22:54:27
Tahtosin alkaa pitää tukkaa vapaana taas, mutta aina kun oon ulkona tukka auki, tuuli vetää letin perseelleen ja takuille ja tunnen kuinka jakaus menee sekasin jne. joten päätän sitten vaan vetää ponnarille. Vituttaa ihan perkeleesti. :S

Muotoilutuotteet.
"Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti."
Petzku
06.05.2008 19:38:48
Olen kuullut, että on suositeltavaa käydä silloin tällöin siistimässä latvoja, liekö totta? Esim. puolen vuoden välein.
Metal Up Your Ass!
Jammarstein
06.05.2008 22:59:35
Olen kuullut, että on suositeltavaa käydä silloin tällöin siistimässä latvoja, liekö totta? Esim. puolen vuoden välein.

Tottakai kannattaa.
Kannattaa myös käyttää hoitoaineita shampoopesun ohella, niin pysyvät hyvässä kunnossa. Itse käytän kampaamon tuotteita, ja kyllä eron huomaa markettisamppoiden ja ammattilaistuotteiden välillä.
Abysmal
07.05.2008 08:33:56 (muokattu 08.05.2008 14:42:44)
Edit: Ei mitään, sekoilin vain..
Hannu H.
07.05.2008 19:09:23 (muokattu 07.05.2008 19:09:48)

Alkanu taas pitkä vituttamaan vaihteeksi. Juuri strategisen mittaset että ponnarille jos pistää niin jää semmosia tyhmiä haituvia ja ilman ponnaria ovat kokoajan naamalla ja suussa ja jne.

Vois lyhentääkin vähän muttaku en keksi yhtään mitään hiusmallia mikä näyttäis edes lähes siedettävältä. Toine pointti tähän lyhyemmäksi totamiseen olis et turha nyt on taistella pitkien kanssa kun ensvuonna armeijaan kuitenkin ja varastoon nämä ei kuitenkaan kasva..

Omakuvassa näkyy tämänhetkinen tilanne melko hyvin. Joku pari kuukautta vanha kuva vissiin et vähän on lisää tullut mutta ei kovin merkitsevästi.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Hohhoijaa
07.05.2008 19:49:59
Alkanu taas pitkä vituttamaan vaihteeksi. Juuri strategisen mittaset että ponnarille jos pistää niin jää semmosia tyhmiä haituvia ja ilman ponnaria ovat kokoajan naamalla ja suussa ja jne.

Vois lyhentääkin vähän muttaku en keksi yhtään mitään hiusmallia mikä näyttäis edes lähes siedettävältä.

Mulla on ihan sama tilanne, olen nyt kallistumassa sen puoleen että käyn ihan rehellisesti lyhentämässä...
BondakeBunny
07.05.2008 21:28:43

Mulla on ihan sama tilanne, olen nyt kallistumassa sen puoleen että käyn ihan rehellisesti lyhentämässä...

Kalju tukka on helppohoitoinen ja ei tartte murehtia miten letin kampais.
Gentlemen... I, am PAIN
Pendulum
08.05.2008 00:15:57 (muokattu 08.05.2008 00:17:09)
Kumma juttu ku ihmisiä alkaa vituttamaan omat pitkät hiukset aina jossain vaiheessa :O Mulla on ollu pitkä letti jo neljä vuotta, enkä oo koskaan harkinnu vakavasti hiusten radikaalia lyhentämistä. Noo, katotaan sit viimestään armeijassa. Nää kyl sopii mulle helkkarin hyvin :)
JPQ
08.05.2008 00:46:05

Kalju tukka on helppohoitoinen ja ei tartte murehtia miten letin kampais.

lyhyt tukka on hankalin pitkä helpompi pestä tiedän kokemuksen rinta äänellä eikä ole vain oma mielipide.
Volante
08.05.2008 08:57:35
Kumma juttu ku ihmisiä alkaa vituttamaan omat pitkät hiukset aina jossain vaiheessa :O Mulla on ollu pitkä letti jo neljä vuotta, enkä oo koskaan harkinnu vakavasti hiusten radikaalia lyhentämistä. Noo, katotaan sit viimestään armeijassa. Nää kyl sopii mulle helkkarin hyvin :)

Kyllä se vitutus sieltä vielä tulee ;)

Terveisin nimimerkki "Pitkät hiukset 20 vuotta, puolisen vuotta sitten leikkasin pois".
Abysmal
08.05.2008 15:10:25
Onnistuin loistavasti tärvelemään tuon ylemmän viestini, joten siirrän osan asiasta tähän.

Ongelmanani on siis ohueksi muuttuneet, kärventyneiltä näyttävät ja hurmaavasti sotkussa olevat hiukset. Kuukausi takaperin sain vielä nauttia melko vahvasta ja hyvinkin tuuheasta tukasta, mutta nyt tuntuu kuin tukkani olisi läpikäynyt jonkin mystisen rakennemuutoksen. Hiukset harottavat sotkussa sinne tänne, eivät laskeudu enää siisteinä tuppoina poskille, tuntuvat kiusallisen ohuilta ja näyttävät todellakin ihan kärventyneiltä. Entinen volyymi on kadonnut ja hiukset sojottavat latteana sotkumöykkynä suuntaan ja toiseen.

Syön terveellisesti enkä elä aivan kuluttavaa elämääkään, eli tuskin elämäntavoilla ainakaan on vaikutusta asiaan. Ymmärtääkseni silikoni saa hiukset veltostumaan, joten pitäisikö mun pestä tukkani syväpuhdistavalla, jos kyseessä onkin jokin silikoniyliannostus? Toinen syy tietenkin voisi olla hiuspohjan kuivuus. Mistä siis mun pitäisi aloittaa, kun en edes tiedä tarkalleen mistä on kyse? Hankkia mahdollisesti korjaavaa hoitoainetta tai jotain?

Niinä päivinä, joina pesen tukkani päivisin, hiukset ovat hiukan paremman tuntuiset kuin taas silloin, kun suoritan pesun illalla ennen nukkumaanmenoa. Tuntuu jo, että yölläkin olisi oma omituinen vaikutuksensa tähän ongelmaan. Mikä vain voisi olla syynä tähän? Millä mä saisin hiukseni jälleen entiseen loistoonsa?
Jammarstein
08.05.2008 17:41:36
^ Alat käyttämään kampaamon korjaavia shamppoita ja hoitoaineita. HairStoressa on ainakin kattava valikoima kampaamotuotteita. Hommaat jotain kuiville hiuksille, vaikka jotain kosteuttavaa samppoota ja joku hoitoaine mukaan. Omatkin hiukset on ihan sotkussa aamuisin, siksi pesenkin ne aina herättyäni, niin on tulevalle päivälle puhtaat hiukset.

http://www.hairstore.fi/

Myös sivuston keskustelupalstalta saa paljon apua.
Liver-Box
22.05.2008 13:32:38 (muokattu 22.05.2008 13:33:23)

Nyt on vaihteeksi lyhyempää mallia, näin lyhyt ollutkin viimeksi joskus ihan nakkina. Puoliselkään apaut rastat oli mutta tuli täysi kyllästyminen noihin ja on tämä aikas virkistävän tyylinen myös. Enemmänkin saattaa kesän mittaan lähteä, jätin sen verran pitkäksi, että saa vielä kiinni kuitenkin. Kuvaa:

http://muusikoiden.net/dyn/users/41549.jpg
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)