Aihe: DI-boxin käyttö keikalla
1
williams
02.04.2008 09:02:44

Eli kun olen seurannut bändien lavakarttoja ja siellä yleensä on di-boxit akustisille, bassolle tai koskettimille.
Kertokaa mitä kannattaa käyttää aktiivista vai passiivista DI-boxia? Ja mitä merkkiä kannattaa miettiä? Ja käytättekö mitään efektejä ennen DI-boxia? Delayta tai jotain muuta?
Nyt akustinen on kytketty suoraan kaukokaapeliin keikoilla ja reeneissä suoraan pöytään. Uskon, että siitä on jotain hyötyä kun niitä kerta käytetään.
Sitten muutama nolompi kysymys. Mitä tarkoittaa lavakartoissa jos tietyn kanavan kohdalla on merkitty comp tai gate?
Olen tainnut kysyä tätä aikaisemminkin mutta nyt haluaisin vielä tarkennusta.
Kiitos etukäteen.
love is meant to live forever
stagestar
02.04.2008 09:13:08
Eli kun olen seurannut bändien lavakarttoja ja siellä yleensä on di-boxit akustisille, bassolle tai koskettimille.
Kertokaa mitä kannattaa käyttää aktiivista vai passiivista DI-boxia? Ja mitä merkkiä kannattaa miettiä? Ja käytättekö mitään efektejä ennen DI-boxia? Delayta tai jotain muuta?
Nyt akustinen on kytketty suoraan kaukokaapeliin keikoilla ja reeneissä suoraan pöytään. Uskon, että siitä on jotain hyötyä kun niitä kerta käytetään.
Sitten muutama nolompi kysymys. Mitä tarkoittaa lavakartoissa jos tietyn kanavan kohdalla on merkitty comp tai gate?
Olen tainnut kysyä tätä aikaisemminkin mutta nyt haluaisin vielä tarkennusta.
Kiitos etukäteen.

No ilmeisesti sinne tarvitaan Kompura tai Gate
rok rok !!!
williams
02.04.2008 11:14:22

Joo kitara on merkiltään Ovation ja siinä on etuaste. Unohdin tarkentaa siitä asiasta. Joo tämä taitaa mennä aloittelijoiden puolelle mutta kiitos sinulle kuitenkin kattavasta vastauksesta.
love is meant to live forever
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)