Mörska 31.03.2008 22:36:18 | |
---|
eli olen aikeissa hankkimassa McDSP Project Studio Bundle ohjelma. Omistan jo ennestään Pro Tools Le ohjelman, eli kannattaako tälläinen hankkia tueksi siihen? |
Kyllä se kannattavuus pitää itse arvioida, mutta mun mielestä noinniinkuin yleisellä tasolla erilaisia kompuroita ja plugareita kannattaa olla varastossa vaihtoehtoina. Saa esimerkiksi helpommalla erottelevuutta miksaukseen, kun ei käytä joka raidalla aina samoja plugareita. Lisäksi jotkut plugarit vain istuvat helpommin johonkin tiettyyn instrumenttiin, vähän niin kuin erilaiset mikrofonit. Paljonko tuo setti mahtaa maksaa? |
kivi 01.04.2008 18:41:46 | |
---|
eli olen aikeissa hankkimassa McDSP Project Studio Bundle ohjelma. Omistan jo ennestään Pro Tools Le ohjelman, eli kannattaako tälläinen hankkia tueksi siihen? Jos se on bundle, et voi ostaa sitä noin vain vaan se tulee jonkin rautatuotteen kylkiäisenä. Mun käsittääkseni. |
jPekka 01.04.2008 21:23:33 | |
---|
Jos se on bundle, et voi ostaa sitä noin vain vaan se tulee jonkin rautatuotteen kylkiäisenä. Mun käsittääkseni. Pientä tarkennusta: "bundled software" tarkoittaa esmes raudan mukana tulevaa softakylkiäistä, "software bundle" taas ylipäänsä useamman ohjelmiston (tai tässä tapauksessa plugarin) yhteispakettia. Ainakin Sound On Sound näyttää tuota pakettia kehuneen: http://www.soundonsound.com/sos/mar07/articles/mcdspproject.htm "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
kivi 01.04.2008 22:18:41 | |
---|
Pientä tarkennusta: "bundled software" tarkoittaa esmes raudan mukana tulevaa softakylkiäistä, "software bundle" taas ylipäänsä useamman ohjelmiston (tai tässä tapauksessa plugarin) yhteispakettia. Ok, taas oli vastaus ajatusta nopeampi. Olet oikeassa, tuotahan se bundle siinä nimessä tietenkin tarkoitti. |