paice60 17.03.2008 15:32:37 | |
---|
Älä syö, nousee paremmin päähän. :) Yöllä sitten grillille, siellä on hyvää... Niinmuuten, enpä tuota ajatellutkaan. Hyvä neuvo. Vittu näitä hommia. |
EP 17.03.2008 15:48:18 | |
---|
Sisätyö, siisti homma, hyvää ruokaa ja näkee paljon mukavia ihmisiä ... ;) Toi "sisätyö" ei oo enää must! ..paljon kivempi on olla vaihtelevassa työssä, ei hikisessä sisätilassa, varsinkaan näin kevään ja kesän tullen! Ruoka on ihan jees! ..kohtuudella ja mukavat ihmiset on joskus ihan ok! :D |
isojussi 20.03.2008 23:42:25 | |
---|
...Jos himaan on matkaa 170km, keikka loppuu yheltä ja on neljä kuskia..mitä witun järkeä on jäädä yöksi????Niin no joo, se että saa ottaa, joo joo, kun kotona ei voi, kun on niin wittumainen muija???Onnex mulla ei ole sentään noin huonosti asiat.. Mulle riittää tollaset combot, enivei! Tul tästä mieleen pari hauskaa mainoslausetta: - Casiolla olisit jo kotona! tai - Tyros ei yövy! Juu - anteeksi valmiiksi. Tämä oli ns huumoria... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lennu 21.03.2008 07:35:02 | |
---|
Tämä oli ns huumoria... Ai oli vai? "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
isojussi 21.03.2008 08:06:06 | |
---|
Ai oli vai? Mutta totta.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Qsine 23.03.2008 00:19:21 | |
---|
Luvallanne ylistän muusikon puoliammattia! Kyläkylä jumankaut oli taas. Synttärit kotikaupungissa. Taustamusiikkia Rolandin "Lennikalle-mallilla" RD-300:lla kolmisen tuntia. Soittimenkin toivat paikan päälle. Tilaajana vanha lukiokaveri, jonka appi täytti sesente. No. Hyvin moni musiikin osaaja jää sinne itään, pk-seudulle. Meikäläisen musiikkikasvattajavuosikurssista (25 opiskelijaa) ovat kaikki jääneet pk-seudulle kärvistelemään huonon työtilanteen kanssa paitsi allekkirjoittanut, joka on palannut kotiseudulleen. Tämän hyvät puolet ilmenivät tänäpäisessä gaykassa. Tunsin tilaajan vuosien takaa, myös joitakin vieraita, pianismin jälkeen sanoivat juhlakalut notta jää nyt tänne juhlimaan, Sakun ja A.Le Coqin avituksella. Nohemmetti. Illan kruunasi seudun paras saundi, urbaani tanssiyhtye Jet-Line. Ei tällaista leppoisuutta ollut pääkaupunkiseudulla koskaan. Siellä ehdin asua kahdeksan vuotta. Kaikki oli niin pirun joustamatonta. Provinssiahan riittää. Soittaja pystyy mielestäni halutessaan "valloittamaan" jonkin piirikunnan hyvin, kun vain hoitaa homman taidolla kotiin. Kummisedät ja Myrskyluodon Maijat haltuun, eivät ne enempää vaadi. Eikä tarvitse olla erityisen maireaa tai "palveluhenkistä": hyvin pienillä jutuilla saa homman sujumaan. Tämänkertainen (salolais)yleisö oli juuri sitä, jonka moni leipääntyneempi pelimanni olisi jo kättelyssä kuitannut NokiaMulkkuina, mikä olisi hankaloittanut keikkaa olennaisesti. Kermakastike, graavi, saaristolaislimppa, perunat sopivan kypsiä, voi ihanan pehmeää, tarjoilijoina puolitutut, kivat tädit, jotka puhuttelivat etunimeltä! Jossain vaiheessa heiluttelivat Baileys- ja konupulloja nenän e:ssä, ja kysyivät, kumppaa sää otas! Siihen vaan tokaisin, että ei kuules muusikon edessä kannata tuolla tavalla heilutella! Bailausjuomaa otin. Jossain välissä pikkuvanha pikkutyttö sanoi, että sä soitat hyvin. Kiitin, ja ajattelin vaan, että pitäisköhän hankkia tommonen. Tapasin myös jazzlegenda Esa Pethmanin, joka on toipunut sangen hyvin taannoisesta incidentistään (iso A). Soitto ei ihan vielä suju, mutta jonakin päivänä vielä, ihan varmasti. Toki myönnän tämän keikan poikkeuksellisuuden, mutta kun peilaan lähimenneisyyteen, niin ei sitä paljon mainostettua vittumaisuutta oikeastaan löydy. Suurimmat harmituksen aiheet ovat liittyneet siihen, että ollaan odotettu paikan päällä keikan alkamista monta tuntia. Järmääviä (vihtiläisiä) känniläisiä ollaan opittu käsittelemään jo monta vuotta sitten, vaikeaahan tuo välillä on. Näiden keikkojen takia meikäläinen on dreenannut 20 vuotta. Toivotan teille muille yhtä hienoja vetoja. Ja IsoJ: eiköhän muodosteta Duo Koulukiusatut? En tiedä, miksi, mutta huomioi, että olen hieman herkistyneessä välitilassa. "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
isojussi 23.03.2008 00:28:45 | |
---|
Qsinelle plussaa - sekä hienosta kirjoituksesta, että loistavasta ideasta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
sabian 26.03.2008 19:20:07 | |
---|
En tiedä, miksi, mutta huomioi, että olen hieman herkistyneessä välitilassa. Voi vitun lukihäiriöinen olen ma. Herkistyneessä VÄLITILASSA ei välilihassa. Aina saa kärsiä ja hävetä itteänsä. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Sali täys, jengi tuntuu diggaavan. Alla Steinwayn model D ja kiva bändi. Hyvät solistit myös. Välillä valssia, välillä "maskenadaa" eli vähän kustakin. Kivaa. Terveisiä siis väliajalta. Nyt otan *jalua |
stagestar 26.03.2008 20:33:15 (muokattu 26.03.2008 20:34:12) | |
---|
Me kyllä jäädään yöksi jos vain mahdollista, siis jos matkaa on reippaasti (250 km -). Lapsien myötä olen ajatellut että parempi isän tulla suht ehjänä kotiin, kuin esim. kirstussa. Kun niinkuin jokainen tiedämme että kyllä siellä omat pikku riskinsä tuolla liikenteessä yöaikaan on (ja toki päivälläkin). Ja kyllä mullakin on että jos ajan yön ja olen jälkeen kuuden kotona, niin kylläpä se päivä on sitten siinä, mutta jos nukun yöllä ja ajan päivänäöllä kotiin, niin jaksan myös valvoa kotona loppupäivän. Ja vaikka meidän porukoissa minä ajan (en valita) matkat yleensä 85 prosenttisesti, niin kaikki on tästä asiasta ihan samaa mieltä, nukutaan ja ajetaan siten aamulla. Toki poikkeuksia on, jos on seuraavana päivänä joku päivä keikka jossain tai muuta vastaavaa. rok rok !!! |
baron 26.03.2008 23:26:36 | |
---|
Sali täys, jengi tuntuu diggaavan. Alla Steinwayn model D ja kiva bändi. Hyvät solistit myös. Välillä valssia, välillä "maskenadaa" eli vähän kustakin. Kivaa. Terveisiä siis väliajalta. Nyt otan *jalua Lainaa sitä staikkaria joskus. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Fuzzy Boner 26.03.2008 23:43:12 (muokattu 26.03.2008 23:43:23) | |
---|
Lainaa sitä staikkaria joskus. Keneltä? |
baron 26.03.2008 23:49:06 | |
---|
Keneltä? Ei ku mulle! Ei, en ole tanssimuusikko! |
Fuzzy Boner 26.03.2008 23:51:21 | |
---|
Ei ku mulle! soita john steinwaylle. Se hoitaa! |
baron 26.03.2008 23:52:46 | |
---|
soita john steinwaylle. Se hoitaa! Kiitti vinkistä, soitan heti. Mulla on La keikka, jossa Steinwaylle olisi käyttöä. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Riksteri 27.03.2008 00:09:19 | |
---|
|
baron 27.03.2008 00:23:20 | |
---|
Ei, en ole tanssimuusikko! |