Aihe: Iced Earth : Dark Genesis
1
T.Hermi
24.03.2008 20:27:20
Toivottavasti tulee oikeaan paikkaan kysymys..

Eli, olen kolunnut netin läpi enkä ole löytänyt tietoa siitä, kuinka monta kappaletta tätä kyseisen boksin painovirheellistä versiota on painettu? Aikoinaan ostin tämän käytettynä ja nyt on alkanut kiinnostamaan, että onko näitä liikenteessä minkä verran.
T.Hermi
25.03.2008 19:36:49
Mä olen aikeissa laittaa oman boksini myyntiin, kun en sitä koskaan kuuntele ja noita harvinaisuuksia löytyy levyhyllystä muutenkin. Melko kovaa hintaa pyytävät ulkomaisilla saiteilla tosta boksista.. Dark Genesis on kyllä hemmetin hieno boksi. En ole yhtä hienoon boksiin vielä törmännyt..
Jorte Kariko
25.03.2008 20:27:59 (muokattu 25.03.2008 20:36:20)
Mä olen aikeissa laittaa oman boksini myyntiin, kun en sitä koskaan kuuntele ja noita harvinaisuuksia löytyy levyhyllystä muutenkin. Melko kovaa hintaa pyytävät ulkomaisilla saiteilla tosta boksista.. Dark Genesis on kyllä hemmetin hieno boksi. En ole yhtä hienoon boksiin vielä törmännyt..

Heitätkö jotain linkkejä tänne, että missä niitä on myynnissä. Ihan mielenkiinnosta katsastan. En jaksa itse ruveta googlella selailemaan= laiska paska:)
...Uskoakseni minulle ei ole taivaspaikkaa...koska en oikein viitsi uskoa semmoiseen utopiaan, kun kerta ei sitä kukaan ole todeksikaan voinut todeta.
reaper666
26.03.2008 08:20:48
Heitätkö jotain linkkejä tänne, että missä niitä on myynnissä. Ihan mielenkiinnosta katsastan. En jaksa itse ruveta googlella selailemaan= laiska paska:)

En jaksanut pistää linkkiä mutta eBayssä näytti kallein olevan 47 dollaria.. Eli ei nyt kovin paljon siitä saa. Itsellänikin tuo boxi löytyy. Muistaakseni vuosi sitten ostin music hunterista ja hinta oli jotain 50e:n luokkaa. Itselle ei ole kyllä tullut tästä edes vastaan kun noita painovirheellisiä.
T.Hermi
28.03.2008 15:19:25
Ebay:ssan tosiaan näyttää noita olevan myynnissä aina silloin tällöin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)