Aihe: Iced Earth : Dark Genesis
1
Jorte Kariko
25.03.2008 16:49:32 (muokattu 25.03.2008 16:56:28)
Toivottavasti tulee oikeaan paikkaan kysymys..

Eli, olen kolunnut netin läpi enkä ole löytänyt tietoa siitä, kuinka monta kappaletta tätä kyseisen boksin painovirheellistä versiota on painettu? Aikoinaan ostin tämän käytettynä ja nyt on alkanut kiinnostamaan, että onko näitä liikenteessä minkä verran.

Samaa olen myös itse miettinyt. Omistan myöskin sen "virheellisen" painoksen. Muistaakseni Century Media ilmoitti silloin, että niitä olisi ollut about. 2000 kpl. tosin voin olla väärässä, mutta mun muistikuvani olisi ollut tuo 2000 tai alle. En todellakaan kuolemaksenikaan muista paljonko niitä ehti tulla. Toi 2000 kpl on vain jotenkin jäänyt päähän, en tiedä tai muista mistä.

Century Media myöskin ilmoitti silloin, kun se virhe huomattiin, että ne voi palauttaa ja saa jotain extroja kaupan päälle, mutta en todellakaan halunnut lähettää sitä takaisin. Säilytän sitä tällä hetkellä suojapakkauksessa levyhyllyn päällä... Ja taisin sen Swamp Musicista ostaa vielä markka aikaan:) olin silloin intissä, muistaakseni. Yritän ruveta onkimaan tästä Boxista lisää tietoa ja ilmoittelen tänne jos jotain lisä infoa löytyy.

Blabbermouthista ongin tämän vanhan uutisen:

A manufacturing error on ICED EARTH's just-issued five-CD boxed set, entitled Dark Genesis, has resulted in the labels on four of the discs being mixed up. According to an official statement from the group, the CDs themselves play perfectly fine, as the mistake is just cosmetic. The only problem is that the label on each CD (except for Tribute to the Gods) does not correspond with the music on that CD. Century Media Records is determined to correct this problem, so if you have a mislabelled box set and would like correctly-labelled CDs, send the four mislabelled CDs (Iced Earth, Night of the Stormrider, Burnt Offerings, and Enter the Realm) to Century Media, and they will immediately send you replacements, along with a 'Century Media Goodie'. Mail to:
...
Century Media Records
Stichwort: Iced Earth Box
Schäferstr. 33a
44147 Dortmund
GERMANY
...Uskoakseni minulle ei ole taivaspaikkaa...koska en oikein viitsi uskoa semmoiseen utopiaan, kun kerta ei sitä kukaan ole todeksikaan voinut todeta.
T.Hermi
25.03.2008 19:36:49
Mä olen aikeissa laittaa oman boksini myyntiin, kun en sitä koskaan kuuntele ja noita harvinaisuuksia löytyy levyhyllystä muutenkin. Melko kovaa hintaa pyytävät ulkomaisilla saiteilla tosta boksista.. Dark Genesis on kyllä hemmetin hieno boksi. En ole yhtä hienoon boksiin vielä törmännyt..
Jorte Kariko
25.03.2008 20:27:59 (muokattu 25.03.2008 20:36:20)
Mä olen aikeissa laittaa oman boksini myyntiin, kun en sitä koskaan kuuntele ja noita harvinaisuuksia löytyy levyhyllystä muutenkin. Melko kovaa hintaa pyytävät ulkomaisilla saiteilla tosta boksista.. Dark Genesis on kyllä hemmetin hieno boksi. En ole yhtä hienoon boksiin vielä törmännyt..

Heitätkö jotain linkkejä tänne, että missä niitä on myynnissä. Ihan mielenkiinnosta katsastan. En jaksa itse ruveta googlella selailemaan= laiska paska:)
...Uskoakseni minulle ei ole taivaspaikkaa...koska en oikein viitsi uskoa semmoiseen utopiaan, kun kerta ei sitä kukaan ole todeksikaan voinut todeta.
reaper666
26.03.2008 08:20:48
Heitätkö jotain linkkejä tänne, että missä niitä on myynnissä. Ihan mielenkiinnosta katsastan. En jaksa itse ruveta googlella selailemaan= laiska paska:)

En jaksanut pistää linkkiä mutta eBayssä näytti kallein olevan 47 dollaria.. Eli ei nyt kovin paljon siitä saa. Itsellänikin tuo boxi löytyy. Muistaakseni vuosi sitten ostin music hunterista ja hinta oli jotain 50e:n luokkaa. Itselle ei ole kyllä tullut tästä edes vastaan kun noita painovirheellisiä.
T.Hermi
28.03.2008 15:19:25
Ebay:ssan tosiaan näyttää noita olevan myynnissä aina silloin tällöin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)