Aihe: Edulliset dj-mikserit
1
isojussi
23.03.2008 01:38:52
Perrrkeeee - le, kun tars näköjään joka lajin vekotinta olla.

Yks viehättävä tätsy myy mua kerran pari vuodessa dj-keikalle. Joo-o 70-luvun musaa pitäis soitella, kun on valotkin ja sen ajat levyjä ja jne jne..

No - onhan se virkistävää vaihtelua ja kun korvauskin on kohdallaan, niin why not..

No - perinteisellä miksuttimella on crossfeidien teko aikas hanurista, jotta jonniinmoinen dj-miksutin tars hommata. Varmaan jollain perus battle-esalla pärjää?

Mitä herrat suosittelee hintahaitarin alapäästä?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Soundprojection
23.03.2008 17:36:46

Jos ei alle satasella pidä pärjätä, niin itse lähtisin Denonin kaksikanavaiseen mikseriin, hyviä ja suht halpoja vehkeitä. Numarkiltakin voisi löytyä joku ok-vehe.

Behringerit imho kannattaa unohtaa, koska äänenlaatu ja luotettavuus on sitä luokkaa, etten lähtisi riskeeraamaan keikkoja.
dewil
23.03.2008 21:09:54

Jos sulla on keikkaa pari kertaa vuodessa, niin järkevintä olis vuokrata kamat aina tarpeen mukaan.
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
isojussi
24.03.2008 01:16:44
Niin no - kaikkee muuta roinaa löytyy yllin kyllin, lukuunottamatta just dj-mikseriä, niin en koe kauheen järkeväks vuokrata pelkkää miksutinta.

Behkuista: Niissä näyttäs olevan ominaisuudet hintaan nähden kohdallaan ja kun mulla on kaikenlaista muutakin B-leegoo, joilla oon hyvin pärjänny, niin miksei? Mikä niistä tekee epäluotettavan?
Einherjar
24.03.2008 03:40:22
Mikä niistä tekee epäluotettavan?

Minun kokemuksen rintaääni rajoittuu A-kuppiin, mutta sellainen perstuntuma on tästä B-dj-mikseriosastosta, että liuku- ja nappiosasto niistä tahtoo kulua turhankin nopeaa. Lisäksi tuntuvat tuottavan herkästi säröä outputeistansa.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
JK
24.03.2008 12:24:12
Tuolta Scrollaat hiukan alaspäin.

http://www.audiodivari.com/cat/product_offers.php
Maalla on mukavaa!
isojussi
24.03.2008 21:56:27
Jos älppäreitä meinaat soitella(kuten 70-luvun henkeen kuuluu), niin phonot pitäisi olla edes jonkunlaista laatua.

No en - kyllä ihan seereillä mennään....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)