Aihe: Edulliset dj-mikserit
1
isojussi
23.03.2008 01:38:52
Perrrkeeee - le, kun tars näköjään joka lajin vekotinta olla.

Yks viehättävä tätsy myy mua kerran pari vuodessa dj-keikalle. Joo-o 70-luvun musaa pitäis soitella, kun on valotkin ja sen ajat levyjä ja jne jne..

No - onhan se virkistävää vaihtelua ja kun korvauskin on kohdallaan, niin why not..

No - perinteisellä miksuttimella on crossfeidien teko aikas hanurista, jotta jonniinmoinen dj-miksutin tars hommata. Varmaan jollain perus battle-esalla pärjää?

Mitä herrat suosittelee hintahaitarin alapäästä?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Soundprojection
23.03.2008 17:36:46

Jos ei alle satasella pidä pärjätä, niin itse lähtisin Denonin kaksikanavaiseen mikseriin, hyviä ja suht halpoja vehkeitä. Numarkiltakin voisi löytyä joku ok-vehe.

Behringerit imho kannattaa unohtaa, koska äänenlaatu ja luotettavuus on sitä luokkaa, etten lähtisi riskeeraamaan keikkoja.
isojussi
24.03.2008 01:16:44
Niin no - kaikkee muuta roinaa löytyy yllin kyllin, lukuunottamatta just dj-mikseriä, niin en koe kauheen järkeväks vuokrata pelkkää miksutinta.

Behkuista: Niissä näyttäs olevan ominaisuudet hintaan nähden kohdallaan ja kun mulla on kaikenlaista muutakin B-leegoo, joilla oon hyvin pärjänny, niin miksei? Mikä niistä tekee epäluotettavan?
Einherjar
24.03.2008 03:40:22
Mikä niistä tekee epäluotettavan?

Minun kokemuksen rintaääni rajoittuu A-kuppiin, mutta sellainen perstuntuma on tästä B-dj-mikseriosastosta, että liuku- ja nappiosasto niistä tahtoo kulua turhankin nopeaa. Lisäksi tuntuvat tuottavan herkästi säröä outputeistansa.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
JK
24.03.2008 12:24:12
Tuolta Scrollaat hiukan alaspäin.

http://www.audiodivari.com/cat/product_offers.php
Maalla on mukavaa!
M.Paisley
24.03.2008 15:21:25

Nuo Audiodivarin aletuotteet vaikuttivat aika arveluttavilta. Ainakin ominaisuuksia on vaikka muille jakaa eikä hintakaan ole paha. Epäilen että kenelläkään ei löydy enemmälti kokemusta noista. Jos lonkalta heittäisi, niin varmaan menee aika lähelle B-osastoa, eli voisi toimia sinun käytössäsi.

Jos itse ostaisin, niin esimerkiksi tämä Gemini on havaittu toimivaksi:

http://www.thomann.de/fi/gemini_ps_02_usb.htm

Jos älppäreitä meinaat soitella(kuten 70-luvun henkeen kuuluu), niin phonot pitäisi olla edes jonkunlaista laatua.
Circusfolk Making Faces ulkona 13.11, käy kuuntelemassa www.myspace.com/circusfolkband
isojussi
24.03.2008 21:56:27
Jos älppäreitä meinaat soitella(kuten 70-luvun henkeen kuuluu), niin phonot pitäisi olla edes jonkunlaista laatua.

No en - kyllä ihan seereillä mennään....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)