Aihe: Sävelkorvaan vaikuttavat negatiiviset tekijät
1 2
JMP71
09.03.2008 12:08:35
Ei saatana tää on härö ketju! Jatkakaa ihmeessä.

Ei tässä ole mitään häröä. Nimimerkki Käsi kirjotti asiaa.
Hanki parempaa luettavaa
Anonymous-jazz
11.03.2008 10:55:37

Moorientes.

Ihan mielenkiinnolla kyselen että onko ketään mahdollisesti törmänny sellaseen tekijään että psykologiset ongelmat esim. tai vastaavat voisi haitata sävelkorvaa?

(Tää on siis tyyliin "siis ei mulla mitään oo vaa kaverin puolesta kyselen.." :D Eli jättäkää arvailut sikseen ja jutellaan itse aiheesta.)

Sävelkorvattomien kateus :D
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Kailis
11.03.2008 11:12:12

Joo oon huamannu et mitä tyhmemmpi ihmine (siis mun miälest, jatkakaa vaa) ni ei se tajuu musiikist mitää. Ei ainaskaa Larssi soitost.
Klezberg
11.03.2008 13:06:56

Harvoin kuitenkin on niin että sen takia että on keskittymishäiriö ei sävelkorva toimi, se syy löytyy muualta. Asioiden väärin oppiminen on paljon todennäköisempi syy kuin se että sävelkorvassa olisi jotain vikaa.

Minä olen ainakin huomannut että kovasti jännittäessä en huomaa pahaakaan epävirettä, sellaista joka rauhallisessa olotilassa olisi ilmiselvä. Tuo jännitystilahan tarkoittaa sitä että keskittyminen kohdistuu vääriin asioihin.
kai tää on joku nettiriippuvuus, kun on tää internetti ja sitten toi klarinetti
käsi
11.03.2008 13:24:47

Minä olen ainakin huomannut että kovasti jännittäessä en huomaa pahaakaan epävirettä, sellaista joka rauhallisessa olotilassa olisi ilmiselvä. Tuo jännitystilahan tarkoittaa sitä että keskittyminen kohdistuu vääriin asioihin.

tuo on totta. samoin esim kännitila vaikuttaa asiaan. On liian heikossa hapessa että huomaisi virheitään tms.
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)