Aihe: Saattue!!
1
Postludium
06.03.2008 17:59:56
Mitäs mieltä immeiset on tästä orkesterista? Debyyttilevy Jäähyvästi ilmestyi vuoden alussa, ja minuun tuo suomenkielinen "saatto-metalli" ainakin iski kuin sata poroa, heh. Toki olin jo aiemmin kuunnellut Kivisydän- ja Ikiuneen-ep:t. On se ihmeellistä, että näinkin pitkään metallia kuunnelleena huomaan jotain ennenkuulematonta ja noinkin kaunista, mutta toisaalta taas rankkaa musiikkia. Ei voi muuta kuin ihmetellä Saattueen pääsäveltäjän/sanoittajan, Tero Kalliomäen mahtavia oivalluksia ja ajatuksia yhdessä sanoittaja/laulajan Tuukka Koskisen kanssa. Täyden kympin bändi on siis mielestäni kyseessä. Jos ette ole vielä tutustuneet, niin suosittelen kyllä pikaista piipahdusta levykaupassa.. ps: On muuten ensimmäinen ja varmaan ainoa levy, minkä olen tilannut ennakkoon ennen ilmestymispäivää..
Akiman
06.03.2008 19:35:05

:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: DREAM THEATER, MYGRAIN, TO-MERA, SHADE EMPIRE ja MANUFACTURER'S PRIDE ::
LNA
07.03.2008 02:31:09

Meitsi on ollut fani jo jostain varhaisvuodesta lähtien, kun pojjaat nummirokissa lahjoivat kuulemaan biisejä nauhalta.. Hitto on siistiä kamaa! Rokrok.
Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!
Metallica mies
07.03.2008 10:36:05 (muokattu 07.03.2008 11:13:07)
Kuulostaa aika hyvältä, myspacesta tässä kuuntelen aamukahvia juodessa :) jeejee.
Itseasiassa tämä toimii ainakin mulle ihan perkeleen hyvin.
Metallica mies
07.03.2008 13:10:04
Sangen mukava tuttavuus. Varsinkin livenä toimaa ihan järettömän hyvin!

Pakko lähtee mikkeliin blackoutiin katsastamaan.
firecane
19.03.2008 12:55:15

jämerän tuntuista vääntöä, täytyykin vääntäytyä tsekkaamaan livekunto pe Grand Virtaseen Kouvolassa
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)