Postludium 06.03.2008 17:59:56 | |
---|
Mitäs mieltä immeiset on tästä orkesterista? Debyyttilevy Jäähyvästi ilmestyi vuoden alussa, ja minuun tuo suomenkielinen "saatto-metalli" ainakin iski kuin sata poroa, heh. Toki olin jo aiemmin kuunnellut Kivisydän- ja Ikiuneen-ep:t. On se ihmeellistä, että näinkin pitkään metallia kuunnelleena huomaan jotain ennenkuulematonta ja noinkin kaunista, mutta toisaalta taas rankkaa musiikkia. Ei voi muuta kuin ihmetellä Saattueen pääsäveltäjän/sanoittajan, Tero Kalliomäen mahtavia oivalluksia ja ajatuksia yhdessä sanoittaja/laulajan Tuukka Koskisen kanssa. Täyden kympin bändi on siis mielestäni kyseessä. Jos ette ole vielä tutustuneet, niin suosittelen kyllä pikaista piipahdusta levykaupassa.. ps: On muuten ensimmäinen ja varmaan ainoa levy, minkä olen tilannut ennakkoon ennen ilmestymispäivää.. |
Akiman 06.03.2008 19:35:05 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: DREAM THEATER, MYGRAIN, TO-MERA, SHADE EMPIRE ja MANUFACTURER'S PRIDE :: |
LNA 07.03.2008 02:31:09 | |
---|
Meitsi on ollut fani jo jostain varhaisvuodesta lähtien, kun pojjaat nummirokissa lahjoivat kuulemaan biisejä nauhalta.. Hitto on siistiä kamaa! Rokrok. Le Roi Est Mort, Vive Le Roi! |
Kuulostaa aika hyvältä, myspacesta tässä kuuntelen aamukahvia juodessa :) jeejee. Itseasiassa tämä toimii ainakin mulle ihan perkeleen hyvin. |
Tasmaani 07.03.2008 11:44:23 | |
---|
Sangen mukava tuttavuus. Varsinkin livenä toimaa ihan järettömän hyvin! |
Metallica mies 07.03.2008 13:10:04 | |
---|
Sangen mukava tuttavuus. Varsinkin livenä toimaa ihan järettömän hyvin! Pakko lähtee mikkeliin blackoutiin katsastamaan. |
firecane 19.03.2008 12:55:15 | |
---|
jämerän tuntuista vääntöä, täytyykin vääntäytyä tsekkaamaan livekunto pe Grand Virtaseen Kouvolassa Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |