TuoBass 26.11.2007 19:27:01 | |
---|
Kiitti muistutuksesta, en ois nimittäin muistanu kattoa! Jännityksellä odotan... |
Prophet 01.12.2007 00:27:39 | |
---|
Olipa erinomaista kuunneltavaa tuo Wigwamin Liisankadun studiotaltiointi, jonka Yle Teema näytti. Juontajana toimineella Loirilla oli ilmeisesti tapana heittää jokseenkin himmeitä välipuheita kaikissa noissa Pop-Liisa -ohjelmissa? |
Gaines 02.12.2007 15:36:32 | |
---|
Jokseenkin joo, oman aikansa meininkiä loirilla... Vaan tuo ite ohjelma oli timanttia, hieno nähdä livepätkiä ja jutustelua. Kyllähän sielä Gustavsonikin kiskaisi näytettä että kyllä irtoaa edelleenkin aikasta mukavasti bee kolmosella... Sydän lyö ja parta kasvaa! |
jussiohman 24.12.2007 20:19:12 | |
---|
Onhan Wigut jotain ihan uskomatonta. Suomen Beatles. Beingissä on sellaista taikaa ettei sitä osaa sanoihin pukea, joka jätkä on Pohjolaa ja Oysterbergia myöten niin paikallaan tuolla että huhuh. Ja nyt vinyylin löydyttyä ei ole ollut paluuta remasteriin. Vastaavia bändejä ei ole eikä tule. älä turhaan ressaa, sie oot mikä oot! |
ewqqq 25.12.2007 11:31:47 | |
---|
juu siis mualiman paras yhtye, ja jouluJA :DDD Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
BobHope 12.01.2008 21:46:33 | |
---|
PLÄÄH miten onnistuin missaamaan tuon dokkarin!!!?? Odotin sitä puoli vuotta jumankekka! Hmm... |
Pedroz 15.01.2008 10:47:30 | |
---|
Laulaako Lost Without a Tracen Jukka Gustavson vai kuka? Törkeän hieno ääni Pembroken kurkusta kumpuavaan mölinään verrattuna, harmi, ettei sitä Fairyportilla paljon enempää kuulla. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
2541 15.01.2008 10:51:40 | |
---|
Laulaako Lost Without a Tracen Jukka Gustavson vai kuka? Törkeän hieno ääni Pembroken kurkusta kumpuavaan mölinään verrattuna, harmi, ettei sitä Fairyportilla paljon enempää kuulla. Pembroke laulaa. Ja ei "Every Fold" nyt niin kaukana ole. |
Pedroz 15.01.2008 10:59:20 | |
---|
Pembroke laulaa. Ja ei "Every Fold" nyt niin kaukana ole. Heh, jopas, en kyllä samaksi mieheksi tunnistanut, kun eilen pitkästä aikaa kuuntelin. Every Foldista löytyi tosiaan myös samaa ääntä, sen huomasin. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
-Cale 21.02.2008 17:32:35 | |
---|
Ostin torilta tuon Titans Wheelin ja täytyy yllätyksekseni todeta että levyltä löytyy todella hyviä biisejä. Muutamia pliisumpiakin toki on mutta pääosin hyvää matskua. En olisi uskonut että kehun bändiä vielä sillä Nuclear Nightclubin kuulleena en erikoisemmin pitänyt Wig Wamistä. Tuskin se vieläkään uppoaisi, mutta eikös Wigwamillä ole toinenkin samantyylinen levy Titans Wheelin kanssa, nimittäin Light Ages? Siis näin olen ymmärtänyt... Ovat vissiin kiven alla? |
ejhfi 24.02.2008 12:36:25 | |
---|
Tuskin se vieläkään uppoaisi, mutta eikös Wigwamillä ole toinenkin samantyylinen levy Titans Wheelin kanssa, nimittäin Light Ages? Siis näin olen ymmärtänyt... Ovat vissiin kiven alla? Titan's Wheel on mielestäni lähempänä Some Several Moonsia kuin Light Agesia. Light Ages on tosiaan jonkinlainen harvinaisuus, koska jonkun kuulemani tiedon mukaan sitä ei enää julkaistaisi uudelleen. Syynä levy-/kustannusyhtiöongelma tms. Orkkisjulkaisun jälkeen siitä kyllä tehtiin joku pienehkö CD-uudelleenjulkaisu, joka myytiinkin aika nopeasti loppuun. Noita muita levyjä kyllä saa. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Stupido 25.02.2008 20:48:58 | |
---|
Just joo läheisessä Anttilassa oli Wigujen Dark Album ulkomaisten levyjen osastolla. |
Hohhoijaa 28.02.2008 21:52:31 | |
---|
Kuuntelinpa tuossa kirjastosta lainaamani Fairyportia ja pakko myöntää että mainio levy kyseessä. Loistavia kappaleita, hyviä soundeja ja oivaa soitantaa. Tolosen kitarahäröilyt tietyissä biiseissä ovat pisteenä i:n päällä. Pitäisi varmaan kantaa enemmän kotiin noita Wigwamin tuotoksia. |
sub zero 29.02.2008 16:11:03 | |
---|
vttu kun eilen sain kirjastosta "being" cd:n mut mun koneen cd-rw asema ei lue sitä (alkaa olla kai jo paskana, vaikka kyllä se muut levyt on tähän asti lukenut) eikä mulla ole muutakaan cd-soitinta huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Rainer Frilund 29.02.2008 17:36:51 | |
---|
vttu kun eilen sain kirjastosta "being" cd:n mut mun koneen cd-rw asema ei lue sitä (alkaa olla kai jo paskana, vaikka kyllä se muut levyt on tähän asti lukenut) eikä mulla ole muutakaan cd-soitinta Levyssä on semmoinen kömpelöhkö (lue: antiikkinen) kopiosuojaus, joka estää levyn pyörittämisen joillakin CD-asemilla. Asiakaspalvelua parhaimillaan! "The company you keep is the measure of a man." |
vpjarvi 04.03.2008 15:17:22 | |
---|
Orkkisjulkaisun jälkeen siitä kyllä tehtiin joku pienehkö CD-uudelleenjulkaisu, joka myytiinkin aika nopeasti loppuun. Noita muita levyjä kyllä saa. Ainakin tänään oli about parikymmentä kappaletta Light Agesia tarjolla Vaasan Anttilassa hintaan 3.99€. Jätin hyllyyn, olen käsittänyt, että levyllä on huonot soundit ja väsynyt meininki. Onko noin? "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
Sir Henri 04.03.2008 18:24:01 | |
---|
Ainakin tänään oli about parikymmentä kappaletta Light Agesia tarjolla Vaasan Anttilassa hintaan 3.99€. Jätin hyllyyn, olen käsittänyt, että levyllä on huonot soundit ja väsynyt meininki. Onko noin? Itse ostin Turun Anttilasta samaan hintaan. Ei saundit nyt niin huonot ole. Eihän se oikein enää Wigwamia ole, sellaista perusmukavaa aikuispoprockia. Muistuttaa paikoitellen jotain Pembroken soolojuttuja. Ei sitä kyllä hyllyyn kannata jättää tuolla hinnalla. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
Groovelover 04.03.2008 19:43:25 | |
---|
Ainakin tänään oli about parikymmentä kappaletta Light Agesia tarjolla Vaasan Anttilassa hintaan 3.99€. Jätin hyllyyn, olen käsittänyt, että levyllä on huonot soundit ja väsynyt meininki. Onko noin? Tuohon hintaan se kyllä kannattaa ostaa pois kuleksimasta; mulle se levy on ajan kuluessa noussut arvoasteikossa, eräänlainen siirtymävaiheen levy jossa on vielä mukana 70-luvun Wigwamin herkempiä vivahteita mutta myös viitteitä tulevaisuuden AOR-jyräyksestä, jota esim. Titans Wheel on täynnä. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
"Light Agesilla" on paljon turhaa, mutta myös komea "Absalom" minkä takia levy kannattaa ostaa, varsinkin tuohon hintaan. |
jigsore 10.03.2008 12:00:48 | |
---|
Poptori julkaisi taannoin suomihevin klassikon, Sarcofaguksen levyn Envoy Of Death vuodelta 1980, jonka viimeisessä biisissä soittaa rumpuja Ronnie Österberg. Taisi olla miekkosen viimeisiä nauhoituksia, kun kansilehdykässä mainitaan ajaksi 9.9.-16.11. ja itsenäisyyspäivänähän kaverin elämä päättyi. |