Aihe: Radio Helsinki ja Norppa maailma
1
ChangeOfSeasons
25.02.2008 14:00:29 (muokattu 25.02.2008 14:00:48)
Olen tässä pari viimeistä lauantai iltapäivää viettänyt Norpan ohjelmaa kuunnellen. Todella asiallinen ohjelma ja kestoakin mukavasti kuusi tuntia. Norppa vetää ohjelmansa hyvällä huumorilla, mutta aina välillä tempautuu avautumaan oikein kunnolla yhteiskunnan epäkohdista . Suosittelen tutustumaan jos ette vielä ole. Itse kuuntelen ohjelmaa netin välityksellä, Jyväskylässä kun nykyään asun. Musiikkitarjonta on melkoisen laaja-alaista. Käykää vaikka katsomassa viimeisimmän ohjelman soittolista.

http://www.radiohelsinki.fi/soittolistat.phtml#27060

EDIT: siis lauataisin 12-18
Jag
25.02.2008 14:36:41

Norppa on kyl rankka heebo. joskus aikoinaan piti yöshowta (en muista kanavaa, olisko ollut ylex - radiomafia) ja meno oli loistavaa. Pitänee tarkistaa tuo

Radiomafian aikaan tuli lauantai öisin Dj Norppa nimellä kulkenut ohjelma. Oli aivan loistava ja upposi kyllä ala-yläaste ikäiseen :D... Myöhemmin miehellä oli nelosella joku chat-radio systeemi. Sekin oli harvinaisen ok, koska painoarvo oli toimittaja norpan puheella sekä vierailla. Pitääpä muistaa kuunnella tuo. On miestä kaivatukin. Ansaitsisi ehdottomasti ohjelman maanlaajuiselta radiokanavalta.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
carnation
25.02.2008 15:07:28
Radiomafian aikaan tuli lauantai öisin Dj Norppa nimellä kulkenut ohjelma. Oli aivan loistava ja upposi kyllä ala-yläaste ikäiseen :D... Myöhemmin miehellä oli nelosella joku chat-radio systeemi. Sekin oli harvinaisen ok, koska painoarvo oli toimittaja norpan puheella sekä vierailla. Pitääpä muistaa kuunnella tuo. On miestä kaivatukin. Ansaitsisi ehdottomasti ohjelman maanlaajuiselta radiokanavalta.

Norppa rulaa, Mafian aikoihin tuli kuunneltua lähes joka lauantai lähetystä, nyt on parisen kertaa tullut Radio Helsingistäkin kuunneltua Norpan showta ja onhan se edelleen hyvä. Mielenkiintoisia juttuja miehellä, ehkäpä paras radiojuontaja/radioääni minun mielestäni. Soittolistaakaan ei Norpalla ollut, vaan hän soitti sitä mitä huvitti ja sitäkin, mitä kuulijat häneltä suorassa lähetyksessä pyysivät. Norpan järjestämistä kilpailuistakin tuli voitettua muistaakseni kaksi tai kolme kertaa jos jonkinlaista palkintoa. Norppahan otti hyvin usein puhelut suorana, joten aika paljon siellä linjoilla oli tätä pelleilyäkin, joka johti pari kertaa siihen että Norpalla meni hermot ja hän laittoi puhelinkilpailut välillä jäähylle. Kertoi kuitenkin jotain ohjelman tasosta, kun lauantai-iltaisin/öisin tuli kuunneltua kotona radiota mieluummin kuin että olisi jossain dokailemassa tms. Hyvä Norppa!

Ainoa asia mikä mua toisinaan ärsytti, oli se alituinen Oasis-dissaus, lol.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
ChangeOfSeasons
08.03.2008 03:43:58 (muokattu 08.03.2008 03:44:17)
huomenna sitten puoleltapäivin kaikki korvat hörölle.

EDIT: tai siis tänään
Juhani
08.03.2008 11:18:45

huomenna sitten puoleltapäivin kaikki korvat hörölle.

EDIT: tai siis tänään

Onpas leppoisan oloinen kanava ja hyvää musaa.

Nyt kun olen luopunut TV:stä kokonaan niin on mukava kuunnella radiota taustalla.
jPekka
08.03.2008 12:46:52

Täytyy sanoa, että minusta Norppa on aina ollut täysin sietämätöntä kuunneltavaa. Hän soittaa todella hyvää musiikkia, mutta ne jutut... vähän liian teinejä minulle. Kai. Tai jotakin muuta äärimmäisen ärsyttävää tyypissä ja hänen mielipiteissään. On hän lientynyt, mutta ehkä sain 80-luvun Radio City -aikoina niin suuren yliannoksen hänen silloista mustavalkoisuuttaan* että edelleenkin on päällä ylittämättömiä ennakkoluuloja.

* Siihen aikaan oli tietysti itsekin mustavalkoinen - vieläkin mustavalkoisempi kuin nykyään, siis 8-) - mutta pikkuisen erisuuntaisella akselilla kuin Norppa.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
HaloOfFlies
08.03.2008 14:06:29

Onhan tuota mukava kuunnella. Jättäisi vaan nuo humpat ja iskelmät pois soittolistalta, kerrassaan sietämätöntä tavaraa...
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)