steyr 19.02.2008 14:05:29 | |
---|
Suositteletteko kyseisiä harjoitus padeja? Onko huonoja puolia? |
Bacchus 19.02.2008 14:09:05 | |
---|
Suositteletteko kyseisiä harjoitus padeja? Onko huonoja puolia? Ihan hyvä tuntuma, mutta padi on melko kovaääninen. |
Ihan hyvä tuntuma, mutta padi on melko kovaääninen. Treenipädeistä ehkä kovaäänisin...? Siksi en tätä käytäkään, vaikka hyllyltä löytyykin. Suosittelen kumista treenipädiä. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
steyr 19.02.2008 14:45:53 | |
---|
Suosittelen kumista treenipädiä. mistäs sellaisen sitten sais hankittua? |
Jaska 19.02.2008 14:59:11 | |
---|
mistäs sellaisen sitten sais hankittua? samasta paikasta kun tuon remonkin. mm. vic firthillä on ihan hyviä kumibädejä. |
wavelength 19.02.2008 15:07:49 | |
---|
mistäs sellaisen sitten sais hankittua? Käy Jyväskylän Musikantissa tai Musapörssissä. Molemmista löytyy varmasti. En tiedä mistä puhun. |
BanZai88 19.02.2008 15:15:46 | |
---|
Itsellä on Vic Firthin 12" kaksipuolinen treenipädi ja siihen olen kyllä ollut ihan tyytyväinen. Pädistä löytyy siis pehmeä kumipuoli ja sitten toinen puoli pädistä on kovempi. Tuota löytyy myös pienempänä, oisko ollut 6" versiona. Isosta on se hyöty, että sen saa helposti snare ständiin kiinni. Pienemmästä se hyöty, että kulkee kätevästi matkassa. Molemmat hyviä kyllä. Noita pädejä kyllä löytyy montaa merkkiä ja kannattaa testailla, että miten kova ääni niistä lähtee. Itse en tuosta Remon pädistä tykänny, kun on tosiaan hieman kova ääninen. |
Youni 19.02.2008 15:22:23 | |
---|
Kumipädejä löytyy sen verran monelta valmistajalta, että kannattaa testailla. Koko-, ääni- ja tatsieroja löytyy. Mä tein itse, tarvikkeina 7mm vesivaneri, puulista, muutama ruuvi ja saniteettisilikoni. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Paas 19.02.2008 15:23:52 | |
---|
Mulla on sabianin treenipädi jossa oikea rumpukalvo ja vanne. Ei hiljaisin mahdollinen, mutta ihan veikeä pädi. Taitaa vaan olla jonkin verran hinnakkaampi kuin useimmat pädit. http://www.sonormuseum.com/ |
Youni 19.02.2008 15:27:22 | |
---|
Mulla on sabianin treenipädi jossa oikea rumpukalvo ja vanne. Ei hiljaisin mahdollinen, mutta ihan veikeä pädi. Taitaa vaan olla jonkin verran hinnakkaampi kuin useimmat pädit. Tätä mäkin Vantaanportin musafasussa fiilistelin. Mainio tatsi, vastaa pädeistä ehkä eniten aitoa rumpua. Olin jo valmis ostamaan, mutta hinta taisi olla yli 70€. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
steyr 19.02.2008 15:59:12 | |
---|
kiitos näistä. sopiva koko olisi ehkä 6" tai 8". pitääpä käydä musikantissa ja musapörssissä. |