Aihe: Cakewalk Sonar 7 Producer Edition..
1
mikey_a84
24.01.2008 18:06:18
Tuli tuossa vähän aikaa sitten ostettua tuo Cakewalkin Sonar 7 Producer Edition, ja olen jo käyttänytkin sitä jonkun verran. Itse tykkään softasta, tuttu jo ennestään kun tätä ennen omistin Sonar 2.2:n..

Keltä muulta löytyy kyseinen softa? Mitä pidätte?
JPQ
24.01.2008 22:07:47

Mulla vain homestudio xl mutta kommentoin silti cubase letä ja sonar letä testattuani totesin että cubase aivan helkutin vaikea softa mun aivoille ja pidän kovasti sonarista esim. softasynan lisäys toiminto näin hajanais päiselle plussaa... Edellinen sekvenserini oli Bars&Pipes Amigalla... tässä eräs piire paremmin tässä sonarissa kuin cubasessa ja b&p softassa eli oktaavit alkaa nollasta ei negatiiviselta puolelta. helpottaa pirusti hahmotusta. Myös ohjeiden laatu on sonarissa parempi kuin cubasessa lisäksi firmalta voi ennen ostoa kysellä jota ei näemmä cubasen tekijältä voi...
samulirask
01.02.2008 18:48:32

Itselläkin käytössä Sonarin 6.2.1 PE. Vaikea mennä tosiaan vertailemaan muihin softiin, kun ei ole kokemuksia. En kyllä kokemuksia kaipaakaan, minulle Sonar on ylittänyt n. 20-kertaisesti kaikki tarpeet ollen kuitenkin intuitiivinen (eli helppo!) käyttää. Ja PE:ssä riittää sitä sälää kyllä toisellekin jalalle. Session Drummer tosin oli vähän pettymys, en ole hirveän tyytyväinen soundien elävyyteen (näyte esim. www.elisanet.fi/samuli.rask/ProgRock.mp3 ). Sitä paitsi 512 mt on osoittautunut sille aivan liian pieneksi muistimääräksi...
Samulin sivut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)