Aihe: Ibanez Smash Box
1 2
Kasperi Tervonen
13.01.2008 00:29:42
Täytyy kyllä sanoa että tuo Black Paisleyn ääninäyte on kamalinta mitä oon koskaan kuullu, ei millään pahalla.

EDIT: SM7-näytteessä on paljon inhimillisempi sointi. Miun mielestä.

Ei kyllä voi kun kummastella tuota Kricen black paisley -fetissiä. Vaikka noiden clippejen laatu nyt oli mitä oli, niin kyllä tuo SM57 kuulosti tuhannesti inhimillisemmältä. Ei millään pahalla. :D
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Ziggy Bubba
13.01.2008 01:20:09 (muokattu 13.01.2008 01:20:38)

Kuten Kricen Smash Box klipistä kuulee, tuo kaipaa demppihommissa, ainakin mun mielestä, pikkasen tiukkuutta. Sitä oon saanu kivasti lisää taas Bad Monkeyllä... Hyvin toimivat yhdessä - vielä paremmin kun vahvaristakin on kevyt roso päällä (riippuu tietty vahvarista). Hommassa pitää muistaa vaan pitää kaikkien pelien gainit pienellä, muuten menee mössöksi.

Black Paisley -klipistä en sano mitään.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
Krice
29.01.2008 23:28:20 (muokattu 29.01.2008 23:28:48)

Ei kyllä voi kun kummastella tuota Kricen black paisley -fetissiä.

HC:ssä ihmiset tuntuu olevan melko yksimielisiä pedaalista (Liquid Metal=Black Paisley):

http://reviews.harmony-central.com/ … roduct/Danelectro/Liquid+Metal/10/1

Potkii muuten uuden Kustom HV30:n kanssa kuin muuli.
trih
29.01.2008 23:46:12 (muokattu 29.01.2008 23:48:04)
Juuri tuon kricen klipin takia tein omani. Tuo spedu on ihan mukava lisä kun haluaa vaihtelua. Sitä voi siis käyttää myös efektinä koska niin paljon surinaa siitä saa irti. Lisäksi siinä on tuo oktaaveri jonka ymppäsin klippiin tuohon melodiakitaraan. Lisäksi pedaali on hyvännäköinen ja tuntuu metallikuoren takia hyvältä :D.
Just.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)