Aihe: Ibanez Smash Box
1 2
Kasperi Tervonen
13.01.2008 00:29:42
Täytyy kyllä sanoa että tuo Black Paisleyn ääninäyte on kamalinta mitä oon koskaan kuullu, ei millään pahalla.

EDIT: SM7-näytteessä on paljon inhimillisempi sointi. Miun mielestä.

Ei kyllä voi kun kummastella tuota Kricen black paisley -fetissiä. Vaikka noiden clippejen laatu nyt oli mitä oli, niin kyllä tuo SM57 kuulosti tuhannesti inhimillisemmältä. Ei millään pahalla. :D
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Ziggy Bubba
13.01.2008 01:20:09 (muokattu 13.01.2008 01:20:38)

Kuten Kricen Smash Box klipistä kuulee, tuo kaipaa demppihommissa, ainakin mun mielestä, pikkasen tiukkuutta. Sitä oon saanu kivasti lisää taas Bad Monkeyllä... Hyvin toimivat yhdessä - vielä paremmin kun vahvaristakin on kevyt roso päällä (riippuu tietty vahvarista). Hommassa pitää muistaa vaan pitää kaikkien pelien gainit pienellä, muuten menee mössöksi.

Black Paisley -klipistä en sano mitään.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
Krice
29.01.2008 23:28:20 (muokattu 29.01.2008 23:28:48)

Ei kyllä voi kun kummastella tuota Kricen black paisley -fetissiä.

HC:ssä ihmiset tuntuu olevan melko yksimielisiä pedaalista (Liquid Metal=Black Paisley):

http://reviews.harmony-central.com/ … roduct/Danelectro/Liquid+Metal/10/1

Potkii muuten uuden Kustom HV30:n kanssa kuin muuli.
StoRBa
30.01.2008 09:05:05

SM7 on varsin menevä säröpedaali kotisoitteluun. Ja mikseipä vähän isompaankin soitteluun trankkuvahvareiden kanssa. Toimii heikompienkin vahvareiden kanssa. Putkien kanssa tuppaa kuulostamaan liian "metalliselta" omaan makuun.
Lataa Sinclinedin uusi demo!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)