Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 582 83 84 85 86122 123 124 125 126
R2
09.01.2008 12:29:00
En oikeasti ymmärrä miksi tällaisia mainoksia edes tehdään. Jäihän tuo mainos mieleen, harmi vaan etten muista mitä siinä yritettiin mainostaa. Päällimmäisenä mielessä on se miten se oli niin käsittämättömän synkkä.

Kai se on joku antipsykoottisia lääkkeitä mainostava tekele, jossa toinen kärsii psykoosin aiheuttamista deluusioista.
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
sellisti
10.01.2008 00:23:07
No just siksi, kun käsikirjoitus ei ole hauska. Se nyt vaan on tyhmää olettaa, että ihmisiä alkaa automaattisesti naurattaa kun joku sketsiohjelmasta tuttu hahmo tulee ruutuun, vaikka tämä ei edes sanoisi mitään. Kummelissa Silvennoiselle oli kirjoitettu hassua sanottavaa ja tehtävää + miehen koomikonkyvyt päälle, niin naurattihan se. Nyt jos luettavana on lause "Whirlpoolin 7 kilon pesukone 1200 r/min linkouksella ja kuivaustoiminnolla", niin ei siitä saatana saa hauskaa vaikka se luettaisiin miten hiihtomonot jalassa nasaaliäänellä. Täydellinen rimanalitus mainostoimistolta tai ainakin Gigantin markkinointiosastolta.

Aivan. Silvennoisen ja kumppanien Kummeli-hauskuus perustui aikanaan myös siihen, että he olivat aivan uusia kasvoja tv:ssä; ei ollut pärstä ehtinyt kulua. Kyllähän Silvennoinen olisi edelleen Suomen hauskin mies myös tv-mainoksessa, jos joku viitsisi tehdä oikeasti hyvän mainoksen eikä vain luottaa siihen että mainos on hyvä ja hauska kunhan siinä on Heikki Silvennoinen vaikka se lukisi raamattua. Sikäli on kyllä todellinen rimanalitus.
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka)
Burn
24.01.2008 15:50:34

Jumalauta! Niiltä helvetin Danone-jugurttilehmiltä, jotka aiemmin ilahduttivat katsojia lorvimalla jääkaapilla, on tullut UUSI mainos. Tällä kertaa istuvat lohvalla, vetävät samaa vitun jugurttia missä ei edelleenkään ole rasvaa eikä lisättyä sokeria.

Vitalinea 0+ on osa päivittäistä, tervellistä ruokavaliotasi. Rasvaton jogurtti, joka ei sisällä lisättyä sokeria eikä säilöntäaineita. Vitalinea - jogurtin sisältämät kalsium ja lisätty D-vitamiini ovat tärkeitä ravintoaineita luuston hyvinvoinnille. Vitalinea jogurteissa on runsaasti aitoa hedelmää ja marjaa. Sen herkullinen ja hedelmäinen maku saa sinutkin tyytyväiseksi.

Brings my piss to a boil.
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Shemhamforash
24.01.2008 16:22:23

"toi jäktä on ihan nolla!"

"joo, mutta on siinä jotain plussaa! Nolla plus! Ihan kuin tämä saatanan vitalinea-mössökin!"

Kuolkaa pois...
Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv
Mohla
25.01.2008 10:10:57

Tää uutinen oikeestaan kuuluu tänne:
http://lehti.samizdat.info/2008/01/15/2157/
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Nazareth
25.01.2008 18:14:34
"Jalkoja särkee."
"Mull ois aspiriinia."
"Ei mun päähän koske(tjsp). Jalkoja särkee."
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
päänahka
25.01.2008 18:39:43
"Jalkoja särkee."
"Mull ois aspiriinia."

Tuosta saisi hienon päättymättömän loopin, tulee niin samalla äänellä se toinen "jalkoja särkee".
Up and down, that's how energy stays alive.
pths
26.01.2008 01:25:40
"Jalkoja särkee."
"Mull ois aspiriinia."

olin juuri aikeissa kirjottaa samasta.
"Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca
Askorbiinihappo
27.01.2008 12:31:24

"Jalkoja särkee."
"Mull ois aspiriinia."

Hoho! Paras on kyllä tuo. Endless loop.
Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI! Ushimir FTW!
Nimismies
27.01.2008 16:15:44
Mikäs se on tämä uus jugurttimainos jossa ne penskat räppää? Voi jösses mitä ryönää.

Ja se Saarioisten mainos on tullut takaisin! Nyt olen entistä varmempi että se on perkeleen tekosia: viimeksi meni digiboksi jumiin kun piti vaihtaa kanavaa ja se saatanan rallatus soi alusta loppuun. Siinä oli kyllä lähtöpassit Lapinlahdelle lähellä.
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin.
--Tomppa--
27.01.2008 20:11:26
Mikäs se on tämä uus jugurttimainos jossa ne penskat räppää? Voi jösses mitä ryönää.

Tarkoitatko Paula-vanukasta? Ihan hirveä mainos, mut tässä on sangen onnistunut remake samasta mainoksesta: http://www.youtube.com/watch?v=8NReUPon4y8
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Fullmoon
29.01.2008 21:36:52
Periaatteessa vihaan kaikkia mainoksia (paitsi tietenkin legendaarista syökää kanaa-mainosta :D)
anttipi
29.01.2008 22:22:39

Topfieldiin kun lykkäs joskus FastSkip-tapin, niin ei ole tarvinnut huonoista mainoksista (tai mistään mainoksista ylipäätään) kärsiä. Aah.
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
Tohtori Tonus
30.01.2008 00:34:43 (muokattu 30.01.2008 00:35:35)
Eikä niitä kehtaa ostaa kaupasta, pitää laittaa joku lapsi hakemaan.

Seuraavan kerran kun varhaisteinit tulevat kinuamaan siiderin ostajaa kaupan edustalla, niin sanot, että "Sillä ehdolla, että te käytte sitten vuorostanne hakemassa mulle Paula-vanukasta." Reilu peli kunniaan.
Carvel
30.01.2008 10:07:31 (muokattu 30.01.2008 10:08:10)
"Jalkoja särkee."
"Mull ois aspiriinia."
"Ei mun päähän koske. Jalkoja särkee."

"Mut mulla nyt ois tätä aspiriinia."
"Mut ei mun päähän edelleenkään koske. Jalkoja särkee"
"No vittu.. unoha"
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
Helvetinpartaterä
30.01.2008 12:28:57

Voi hemmetti se mainos, jossa jotkut naiset uivat ja sitten yksi tulee eteen ja kysyy vuodoista. Sitten siinä on vielä jotain hiivasieniä. Vähän sama kuin juoksisi Baywatchia kameralle, sitten kääntyisi sen suuntaan ja toteaisi tylysti "mulla on herpes." Sitten mustalla taustalla teksti "EI PARANNUSKEINOA!"
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Folcce
30.01.2008 17:11:29
Silvennoinen häipyi.
Tilalle:
"You can get it if you really want.
You can get it if you really want.

But you must try.
Try and try.
Try and try.
Try and try.
Try and try."
jne...

Ei saatana!
SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE!
Mohla
30.01.2008 17:23:20

Silvennoinen häipyi.
Tilalle:
"You can get it if you really want.

But you must try.
Try and try.
Try and try.
Try and try.
Try and try."
jne...

Ei saatana!

Tää on kieltämättä vähän ärsyttävä. Noin niinkun pidemmän päälle, kun se tulee kokoajan.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
Ritsie
30.01.2008 22:31:21
Grandiosan uusi on ainakin yhtä paska kun se vanha. Ennemmin myöntäisin murhan kun tunnustaisin tykkääväni siitä.
Kattokaas lehmät , kun on tyttöjä laitumellaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)