aikavaikea 18.01.2008 14:48:35 | |
---|
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
DaKiller 18.01.2008 15:58:27 | |
---|
Ei siinä mitään... Tämän aiheen otsikko on ehkä maailman ärsyttävin, pidemmän päälle. Eipä mulla oikeastaan muuta. |
sellisti 19.01.2008 00:31:43 (muokattu 19.01.2008 00:32:50) | |
---|
Ei siinä mitään... Tämän aiheen otsikko on ehkä maailman ärsyttävin, pidemmän päälle. Eipä mulla oikeastaan muuta. No, saavutus sekin, tuumaa ketjun aloittaja. Kylläpä oli jännä matsi tänään Melbournessa Kohlschreiber-Roddick, viides erä 8-6..! Ja siis Kohlschreiber Niemistä vastaan, paha matsi tulee. Nieminen johtaa keskinäisiä kohtaamisia 4-2 mutta Kohlschreiber on parin viime vuoden aikana kehittynyt pelaajana ihan julmetusti, Jarkko ei niinkään. Henkinen taso saattaa ratkaista, ja se Jarkolla tuntuu olevan ihan kohtalaisella tasolla Fish-ottelun perusteella, jonka hän hoiteli aika tyylikkäästi. Toivotaan parasta. Mutta mikä v***u siinä on että Eurosport ei voinut näyttää Niemisen matsista yhden yhtä väläystä, edes silloin kun mitään muuta matsia ei ollut menossa..! Olis voinu kuvitella että edes siinä välissä olisi piipahdettu Niemisen kentällä mutta ei, jotain helvetin 1st week highlights -koosteita lähti ruudussa pyörimään. Hedmankin ihmetteli että onko ohjaajalla jotain henkilökohtaista Jarkkoa vastaan. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
carlos 20.01.2008 08:55:26 | |
---|
Oho, sinne kaatui Kohlschreiber! Hyvä Jarkko! Harmi, kun ottelua ei nähnyt mistään... Eilinen Federerin ottelu oli kyllä superjännittävä, olis saanu yllätys tapahtua. |
author 20.01.2008 11:39:17 | |
---|
Eilinen Federerin ottelu oli kyllä superjännittävä, olis saanu yllätys tapahtua. Jarkko yllättää sitten kun kohtaavat :P "Tyhjeneekö tämä tuoppi vai täyttyykö muu todellisuus?" -Hra. Kinnas |
ville viaton 20.01.2008 11:56:11 | |
---|
Oho, sinne kaatui Kohlschreiber! Hyvä Jarkko! Harmi, kun ottelua ei nähnyt mistään... Eilinen Federerin ottelu oli kyllä superjännittävä, olis saanu yllätys tapahtua. Eurosportin "maksu-netistä" katsoin. Oli pakko, kun jännitti niin. Itse asiassa aika nihkeä matsi, kumpikaan ei tahtonut pitää syöttöjään millään. Mutta mahtavasti Jarkko tiukoissa paikoissa paransi peliään! Rock'n'roll is never die. |
Saas nähdä kuinka Nadal Niemistä kouluttaa, vai kouluttaako ollenkaan. Toivottavasti tulee edes odotettua tiukempi peli. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
sellisti 22.01.2008 00:34:03 | |
---|
Saas nähdä kuinka Nadal Niemistä kouluttaa, vai kouluttaako ollenkaan. Toivottavasti tulee edes odotettua tiukempi peli. Kyllä se vaikeeta tulee olemaan... Nadal on nykyään niin vahva kaikilla alustoilla, ei pelkästään massalla. Toivotaan nyt että Nieminen löytää siitä "monipuolisesta pelistään" sen aseen jolla saa rikottua Nadalin rytmiä; perus takakenttäpallottelussa sitä miestä ei lyö kukaan (melkein). "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
aikavaikea 22.01.2008 07:06:48 | |
---|
Kyllä se vaikeeta tulee olemaan... Hei, siellä on peli! Eka erä meni sit 5-7. Niemisellä oli kaksi (2) eräpalloa... Toka erä menossa, 1-1 on tilanne. What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Sir Henri 22.01.2008 08:17:29 | |
---|
Hei, siellä on peli! Eka erä meni sit 5-7. Niemisellä oli kaksi (2) eräpalloa... Toka erä menossa, 1-1 on tilanne. Eka erä oli hyvää peliä Niemiseltä. Sitten Nadal näytti miksi se on maailman kakkospelaaja ja Nieminen ei taida koskaan päästä top10:een. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
ville viaton 22.01.2008 08:33:55 | |
---|
Eka erä oli hyvää peliä Niemiseltä. Sitten Nadal näytti miksi se on maailman kakkospelaaja ja Nieminen ei taida koskaan päästä top10:een. Kaiken kaikkiaan paljon parempaa peliä kuin Kohlschreiberiä vastaan..Kyllä mä uskon että Nieminen vielä joskus pääsee top kymppiin. Muttei juuri kasia korkeammalle. Rock'n'roll is never die. |
Hargon 22.01.2008 08:58:17 | |
---|
Kyllä mä uskon että Nieminen vielä joskus pääsee top kymppiin. Muttei juuri kasia korkeammalle. Mulle on ihan sama vaikka sijoitus olisi 128, kunhan voittaisi urallaan edes yhden ison turnauksen. Mun mielestä on parempi olla maailman paras yhden päivän kuin ihan ok kymmenen vuotta. "Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
Hetfield 22.01.2008 09:55:30 | |
---|
Hyvin se taisteli ekan erän. Parempi sekin, kuin että kaikki erät ihan selkeästi Nadalille. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
anssopikasso 22.01.2008 12:55:34 | |
---|
Ei siinä mitään... Tämän aiheen otsikko on ehkä maailman ärsyttävin, pidemmän päälle. Eipä mulla oikeastaan muuta. Ymmärrän tunteen, mutta sanovathan ne että kaikenlainen huomio on hyväksi. "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |
sellisti 22.01.2008 23:22:08 | |
---|
Mulle on ihan sama vaikka sijoitus olisi 128, kunhan voittaisi urallaan edes yhden ison turnauksen. Mun mielestä on parempi olla maailman paras yhden päivän kuin ihan ok kymmenen vuotta. Ymmärrän pointin, mutta tenniksessä sinne maailman parhaaksi pääsy edellyttää vähän enemmän kuin yhden päivän hommia. Ihan pistelaskusta johtuen. Enkä mä tiedä onko se sen hohdokkaampaa hypätä suuresta tuntemattomasta vaikkapa grand slam -voittajaksi ja hävitä sen jälkeen tyystin kartalta, vai pysytellä tasaisesti maailman parhaiden joukossa sen kymmenen vuotta, vähän kärjistäen. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
Hetfield 23.01.2008 00:11:40 | |
---|
Mielestäni Jarkko ei ole aivan terävintä kärkeä, mutta on kuitenkin niin hyvä pelaaja, että pystyy näpäyttämään maailman huippuja. Agassin voittaminen oli hieno nähdä silloin parisen vuotta sitten livenä. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
JC 23.01.2008 10:10:46 | |
---|
Enkä mä tiedä onko se sen hohdokkaampaa hypätä suuresta tuntemattomasta vaikkapa grand slam -voittajaksi ja hävitä sen jälkeen tyystin kartalta, vai pysytellä tasaisesti maailman parhaiden joukossa sen kymmenen vuotta, vähän kärjistäen. Tim Henman oli top10-pelaaja ilman isoja voittoja. Aika monet pitävät häntä ikuisena luuserina. |
sellisti 24.01.2008 23:56:23 | |
---|
Tim Henman oli top10-pelaaja ilman isoja voittoja. Aika monet pitävät häntä ikuisena luuserina. Niin, no jos ikuisen luuserin leiman saa sillä ettei voita yhtään grand slam -turnausta uransa aikana, niin on niitä luusereita sitten aika monta muutakin. Jopa nykyisessä top kympissä. Henmaniin pettyivät lähinnä kai maanmiehensä, jotka odottivat Timpasta kovasti englantilaisen tenniksen pelastajaa pitkän kuivan kauden jälkeen. Sikäläinen urheilulehdistö löi löylyä vähän liian lujaa otsikoidessaan joka kesä ennen Wimbledonia että "nyt on Henmanin vuoro" tms. Kun odotuksissa sitten vuosi toisensa jälkeen petyttiin, oli helppo tehdä miehestä luuseri. Henman oli hyvä pelaaja, muttei niin hyvä että olisi lyönyt Samprasin tai Federerin ruoholla. Voittihan hän Masterseja ja muita vastaavia isoja turnauksia. Nyt on briteillä sitten Andy Murray, toivottavasti eivät toiveet ole taas liian korkealla. Vielä ei ole mitään mullistavaa tapahtunut, Australiassakin putosi alkukierroksilla. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
lasol 25.01.2008 13:16:43 | |
---|
Federer tippu sitten jo nyt ei siis, on siis |
carlos 25.01.2008 16:04:57 (muokattu 25.01.2008 20:23:25) | |
---|
Federer tippu sitten jo nyt Luksusta! Näkikö kukaan tätä peliä, jossa Djokovic voitti Fetskun 7-5, 6-3, 7-6? Aika kummallista, että Federer on hävinnyt avauserän, jossa oli kuitenkin jo 5-3 johdossa... Siistiä kuitenkin se, että vihdoinkin yhden miehen valtakausi päättyi. Tipsarevic pisti Fetskulle hyvin kampoihin jo kolmannella kierroksella ja nyt sitten tämä. Eipä mulla mitään Federeriä vastaan oo. En vaan pidä sitä kovin viihteellisenä, että äijä voittaa aina kaikki ottelunsa - paitsi Nadalia vastaan... EDIT: Unohtuipa tuossa aiemmin mainita, että kyllä Nadalinkin häviö hieman ihmetytti. Mut ei siinä, vähintäänkin yllätyksellisen finaaliparin aussit sai! |