Aihe: Wacco drums..
1 2
Bacchus
10.07.2006 11:55:18
Pointtini oli oikeastaan se, että jos haluan tietyilä spekseillä ja tietyn merkkisen setin niin silloin ostan sen, ja jos en halua Sonoria niin sitten en sitä osta.

Tämä on erittäin hyvä pointti, ja näinhän sen pitääkin mennä. Itse painiskelin Sonorin Designereiden ja Delitejen, sekä Kumujen välillä, ja päädyin lopulta Designereihin kun passeli setti tuli käytettynä vastaan, ja Sonor merkkinä aiheutti isomman kuumotuksen verrattuna Kumuihin.

Waccosta olisi mukava kuulla/lukea enemmänkin. Harmi, että sivut ovat melkoiset raakileet. Törmäsin Wacco-merkkiin jo joskus muutama vuosi sitten, mutta sivut näyttäisivät olevan yhtä kehnot kuin silloinkin.
"You're not right in the head and nor am I / And this why / This is why I like you, I like you, I like you"
sutikomppi
11.07.2006 18:14:43
http://www.wacco.fi

Kenelläkään tietoa kyseisestä merkistä? Näin vaan eilen komet fabrikenin keikalla, kun tuo Tuukka Aitoaho soitteli niillä.. Onko hyviäkin kannuja?

Oma slingerland virvelini oli siellä korjattavana. Hyvää työtä ja asiallinen kaveri. Puhekielenä enemmälti Ruotsi. Suomikin käy ja Englanti. Verstas on vielä Vaasan ulkopuolella Raippaluodossa. Tuukka Aitoahon kanssa juttelin ja on ollut tyytyväinen settiinsä. uskon että mies tekee varmasti hyvin persoonalliset rummut. Tietysti käsityöpaja niin tekeekin. Kaveriila on myös mattoja ja kalvoja. Itse otin jonkun custom-mallisen virppamaton ja virpan kalvokin on aivan jees. Mukavan karkea !

Minä en voi kuin suositella.
Dnjmaster
11.07.2006 18:56:47
Oma slingerland virvelini oli siellä korjattavana. Hyvää työtä ja asiallinen kaveri. Puhekielenä enemmälti Ruotsi. Suomikin käy ja Englanti. Verstas on vielä Vaasan ulkopuolella Raippaluodossa. Tuukka Aitoahon kanssa juttelin ja on ollut tyytyväinen settiinsä. uskon että mies tekee varmasti hyvin persoonalliset rummut. Tietysti käsityöpaja niin tekeekin. Kaveriila on myös mattoja ja kalvoja. Itse otin jonkun custom-mallisen virppamaton ja virpan kalvokin on aivan jees. Mukavan karkea !

Minä en voi kuin suositella.

Kiitos tästä!
kalamies#40 >-)))>
Miko_
20.01.2008 20:50:25
Itsellä heräsi mielenkiinto kyseiseen merkkiin myös. Kysymys liittyy runkoihin, eli osaisiko joku kertoa, valmistaako Wacco runkonsa alusta loppuun itse, niinkuin Kumu, vai käyttääkö mahdollisesti valmisrunkoja? (Keller jne.)
Soitto soi.
Youni
20.01.2008 21:52:13
Itsellä heräsi mielenkiinto kyseiseen merkkiin myös. Kysymys liittyy runkoihin, eli osaisiko joku kertoa, valmistaako Wacco runkonsa alusta loppuun itse, niinkuin Kumu, vai käyttääkö mahdollisesti valmisrunkoja? (Keller jne.)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=211449

Noissa ainakin myyjän mukaan Kellerit.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
hollmi-5
20.01.2008 22:26:22
Luulen että kukaan ei osta customrumpuja myydäkseen niitä eteen päin. Kai Hahto? Markkuliini?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Davos
20.01.2008 23:38:36
Kai Hahto? Markkuliini?

Oikeassa olet. Kuitenkin:

En mä tiedä puhuisinko mä Custom setistä silloin, jos kaikki koot ja värivalinnat ovat kuitenkin suhteellisen tavalliset, kuten esimerkiksi Hahdon tapauksessa. Täysin normaalit koot, ja suhteellisen perus sininen väri pinnassa. Ja valmistajana sitten kustompaja. Tuollaisen setin kuka tahansa voi ostaa käytettynäkin, kun se asiakkaan oma persoona ei näy siinä niin selkeästi.

Eri asia on mielestäni nämä jenkkilän custompajat joissa basari saattaa jokaisella polkaisulla ampua sarjan .9mm luoteja. Ymmärrätte varmaan pointin? Tavallisen asiakkaan Kumu -setissä ei kuitenkaan ole mitään erikoista. Koivurungot, tavalliset koot, jne.
ramzuz
21.01.2008 00:11:50
Waccoista vaan sen verran että kaverini on nyt odotellut vuoden settiä Waccolta. Mielestäni aika avutonta palvelua. Että jos odottaa haluaa niin siitä vaan...
Muuten ovat varmasti todella hyviä rumpuja.
me vedetään livenä!
Kailis
21.01.2008 00:38:55 (muokattu 21.01.2008 00:39:16)

Joo, nollapilkkuyhdeksänmilliset luodit ne vasta customia ovatkin. :-)

Täytyy olla 0,9 mm pili että pystyy tuollasta pilkkua n...maan
ai niin =D
Juupe
21.01.2008 09:57:24

Kellerin runkoja käyttää, lugit omaa tuotantoa, samoin rimssit, reunaviisteissä vaihtoehtoja, vahvikerenkaat saa jos haluaa, väri vapaavalintainen, lakka, öljy tai muovikuoret. Erittäin laadukasta työtä ja kilpailukykyiset hinnat. Toimitusajat pitkiä, koska tekee sivubisneksenä.

Kyllä, tekee parhaillaan settiä mulle.
markkuliini
21.01.2008 17:49:41

Kai Hahto? Markkuliini?

Jos ostin Kumun setin myydäkseni sen eteenpäin niin miksi odotin neljä vuotta?
wavelength
21.01.2008 20:04:06

Jos ostin Kumun setin myydäkseni sen eteenpäin niin miksi odotin neljä vuotta?

Taisit odotella hintojen nousua. :)
En tiedä mistä puhun.
markkuliini
21.01.2008 20:26:33

Taisit odotella hintojen nousua. :)

Uuden kaman käytettynä myyminen on aika huono bisnes... :P
wavelength
21.01.2008 20:30:49

Uuden kaman käytettynä myyminen on aika huono bisnes... :P

No, virheistä oppii.
En tiedä mistä puhun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)