Disposable 08.01.2008 12:18:53 | |
---|
Sanokaa minun sanoneen, Heikki tulee ja vie mestaruuden ja sanoo että kaikki kunnia kuuluu loistavalle kotikunnalleni, jonka jälkeen Suomussalmen kunta tarjoaa Heikille työpaikkaa kunnan leivissä. Heikki kieltäytyy kohteliaasti. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
samsonov 08.01.2008 12:28:24 | |
---|
Sanokaa minun sanoneen, Heikki tulee ja vie mestaruuden ja sanoo että kaikki kunnia kuuluu loistavalle kotikunnalleni, jonka jälkeen Suomussalmen kunta tarjoaa Heikille työpaikkaa kunnan leivissä. Heikki kieltäytyy kohteliaasti. Suomussalmelle bussikuskiksi, siinä ois rattia mitä kääntää |
Suomussalmelle bussikuskiksi, siinä ois rattia mitä kääntää Vieläkö rakennettais pari mutkaa Suomussalmelle. |
aikavaikea 08.01.2008 15:12:47 (muokattu 08.01.2008 15:14:04) | |
---|
Vieläkö rakennettais pari mutkaa Suomussalmelle. Oon juonu Ämmänsaaressa kaljaa uimarannalla vuonna 1987. Ja toissakesänä ostin sieltä puukengät jostain halpakaupasta, pizzalla kävin kans. Jossain kohtaa piti kai kääntää rattiakin. On se kyllä ankee mesta. Ei sillä etteikö Kemikin olisi. Joutilaat on hieno leffa. Pistetään sen verran asiaakin, että huhuavat Dennisin astuvan syrjään tallipäällikön paikalta. http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/formula1/1473508 Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
Disposable 08.01.2008 15:19:22 | |
---|
Jossain kohtaa piti kai kääntää rattiakin. On se kyllä ankee mesta. Vähän offtopikkia, mutta sekö tekee paikan ankeaksi kun ei tarvi turhaan käännellä rattia? "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
aikavaikea 08.01.2008 16:01:37 | |
---|
Vähän offtopikkia, mutta sekö tekee paikan ankeaksi kun ei tarvi turhaan käännellä rattia? Ei toki. Mun mielestä ainakaan. Sehän on vaan hyvä piirre. Kyllä se on lähinnä se ilmapiiri seppäsineen ja juntusineen. Ämmänsaari on mielentila. Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
Tympee Huttunen 08.01.2008 20:01:28 | |
---|
Okei, Uus Ferrari on ainakin paremmin näköinen kö uusi Mäkki, ja tunnetusti auto on kaunis kun se voittaa.. öö.. vai miten päin se nyt menikään ;o) Sinänsä erikoista, että Massan leiristä tunnutaan jo nyt linnoittautuneen puolustusasemiin, kun uusi Ferrari on kuulemma tehty vähän yliohjaavaksi Räkän maun mukaisesti ja pitkässä juoksussa luistonestottoman auton kanssa Massalla kaiketi on ongelmia renkaiden kanssakin. Noh, eihän siinä. Samat asiat pistin merkille. Ferrari näyttää todella hienolta. Saa nähdä millaisen etusiiven näemme ensimmäisessä kisassa. (Jännittävää). Massan jutut ovat kieltämättä jo häviäjän puhetta, kun tässä vaiheessa kautta aletaan selittämään tuollaisia. No, toivottavasti Massa ajaa hyvän kauden. Mies oli kuitenkin pohjustamassa Kimin mestaruutta. Massa on edelleen (ainakin minun silmissä) vahva mestariehdokas. |
JCM 08.01.2008 20:09:54 | |
---|
Massa on edelleen (ainakin minun silmissä) vahva mestariehdokas. Sama. En epäile yhtään, etteikö Massalla olisi mahdollisuuksia. Ferrari on kyllä saanut hienosti ton auton liikkeelle, niillä oli pohjalla jo niin hyvä alusta että tän kauden kärry saatiin kehitettyä ratakuntoon hyvissä ajoin. Nyt vaan kovasti testiä, etenkin renkaiden suhteen, niin hyvä tulee. Ferrari on uutisoinnin mukaan tehty Kimiä ajatellen yliohjaavaksi, siinä voi olla Massan kantilta katsottuna sellanen negatiivinen pointti, mutta ei se ainakaan valittanut aiheesta ole? |
Parantava_Suru 08.01.2008 22:51:32 | |
---|
Ferrari on uutisoinnin mukaan tehty Kimiä ajatellen yliohjaavaksi, siinä voi olla Massan kantilta katsottuna sellanen negatiivinen pointti, mutta ei se ainakaan valittanut aiheesta ole? Onkos se muuten jo päässy ajelemaan uudella autolla ?
ENGL for life! "The thin king is thinking. " |
Simo78 08.01.2008 23:33:26 | |
---|
Ei pysty kuin ihmettelemään, miten jengi jaksaa jauhaa Massan mahiksista mm-taistelussa? Once a loser always a loser!! Ensin Schumin apuri, nytten Räkän apuri--> jo ensimmäisellä kaudellaan Räkä teki Massasta kynnysmaton=) Mä en usko Massan koskaan voittavan mestaruutta... |
Shabby 09.01.2008 17:26:14 | |
---|
Jospa tässä laittaisi linkkiä niihin kuviin. McLaren: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/formula1/1473177 Etusiivestä tulee jotenkin korvakorut mieleen, mikä ei ole välttämättä huono asia, tai jokin helmus. Ferrari: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1472618 Voipi joutua hieman klikkailemaan, että näkee koko auton, mutta hienot pusuhuulet sillä näyttäisi olevan etusiipenä ;) Itseasiassa molemmat autot näyttävät hyviltä, joten... Tärkeintä on kuitenkin, että kiukuttelija-Alonson kulmakarvat häviävät 6-0 Keken viiksille! Hiih! =D "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
bedlam 09.01.2008 20:14:03 (muokattu 09.01.2008 20:14:15) | |
---|
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Disposable 09.01.2008 20:16:40 | |
---|
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Sperm Donor 09.01.2008 21:34:11 | |
---|
|
Jag 09.01.2008 21:36:15 | |
---|
McLaren: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/formula1/1473177 Etusiivestä tulee jotenkin korvakorut mieleen, mikä ei ole välttämättä huono asia, tai jokin helmus. Lumikolalta tuo ennemin näyttää. Mutta mutta.... innolla odottelen kautta. Paljon innokkaammin, kuin jopa viime vuotta. Veikkaanpa (vaikka yleensä veikkaankin päin persettä) jotta Kimi hallitsee kautta. Jos Ferrari kerta on nyt suunniteltu enemmän Kimin makuun niin luulisi syntyvän parempaa tulosta, kuin viime kaudella. Ja viime kaudellakin Kimi otti eniten voittoja. Tietysti olettaen, että Ferrari ylipäätänsä on nopea , eikä syöksy kuten Renault viime kaudella. McLarenin tilanne on jännä. Sanktiot tulevat varmasti vaikuttamaan jotenkin. Joten tällä saralla uskon, ettei McLaren pysy koko kautta Ferrarin perässä. Uskon myös että Hamilton vie Heikkiä tallin sisäisissä kamppailuissa. Oletettavasti auto on suunniteltu Hamiltonin mieltymyksien mukaan. En myöskään ole 100% vakuuttunut Heikin kyvykkyydestä. (toivon erittäin suuresti että olen vääräsä). Muistetaan myös että luistonesto poistuu. Mielenkiinnolla odotan miten tämä vaikuttaa kuskien voimasuhteisiin. Tämä voi olla seikka, joka kääntäisi vaa'an Heikin puolelle. Kuitenkin Heikki on kokeneempi kuski, kuin Lewis. Turhaa amatööri spekulointia. Näemme sitten muutaman kuukauden päästä. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
sellisti 10.01.2008 00:14:12 | |
---|
Viime kauden alussa kukaan ei odottanut Hamiltonilta mitään, etenkin kun tallikaverina oli hallitseva mestari. Joten hänellä ei ollut mitään hävittävää, paitsi tietysti tallipaikka. Oli varmaan suht vapautunut olo ajaa. Ja kun tulokas osoittautui ajomieheksi, koko ajan odoteltiin milloin pää pettää ja romahdus tulee. Ei tullut sitäkään, ellei sitten parissa viime kisassa jossa osoitti vähän hermoilua. Kun taas nyt kaikki puhuvat Hamiltonista mestarisuosikkina, eikä ilmeisesti vähiten hän itse. Lähtökohdat ovat aivan erilaiset. Ettei vaan kävis just niin vanhanaikaisesti että sitten kun odotetaan kuuta taivaalta niin sitä ei tulekaan. Enää ei ole Hamiltonilla "yllättäjän" etua. Viime kaudella Alonson piti peitota Hamilton mennen tullen, näin ei käynyt. Nyt Hamiltonin pitäisi peitota Heikki mennen tullen. Hmm..? "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |
Sinap 10.01.2008 08:52:28 | |
---|
Ei pysty kuin ihmettelemään, miten jengi jaksaa jauhaa Massan mahiksista mm-taistelussa? Once a loser always a loser!! Ensin Schumin apuri, nytten Räkän apuri--> jo ensimmäisellä kaudellaan Räkä teki Massasta kynnysmaton=) Mä en usko Massan koskaan voittavan mestaruutta... Sait kompparin. Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
anttipi 10.01.2008 10:42:07 (muokattu 10.01.2008 10:44:42) | |
---|
Mä en usko Massan koskaan voittavan mestaruutta... En mäkään olisi millään uskonut alkukaudesta 1999, että Eddie Irvine taistelisi tosissaan mestaruudesta vielä kauden viimeisessä kisassa... ;) Katsotaan nyt, voi tulla (ja toivottavasti tulee) kaikenlaisia yllätyksiä, niin pysyy homma jännittävänä. |
Shabby 10.01.2008 18:26:22 | |
---|
Schumikin sitten palaa takaisin Ferrarin rattiin: http://iltalehti.fi/formulat/200801097066422_fo.shtml Kohta vaatii paluuta ykköskuskiksi :( Lumikolalta tuo ennemin näyttää. Mä näänkin korujen muotoja kaikkialla... Mutta ilmasto onkin niin sekaisin, että tästä saattaa tulla McLarenin salainen ase. Muistetaan myös että luistonesto poistuu. Olettaisi ehkä olevan pohjoisen pojille etua? Viime kauden alussa kukaan ei odottanut Hamiltonilta mitään, etenkin kun tallikaverina oli hallitseva mestari. Joten hänellä ei ollut mitään hävittävää, paitsi tietysti tallipaikka. Oli varmaan suht vapautunut olo ajaa. Ja kun tulokas osoittautui ajomieheksi, koko ajan odoteltiin milloin pää pettää ja romahdus tulee. Ei tullut sitäkään, ellei sitten parissa viime kisassa jossa osoitti vähän hermoilua. Kun taas nyt kaikki puhuvat Hamiltonista mestarisuosikkina, eikä ilmeisesti vähiten hän itse. Lähtökohdat ovat aivan erilaiset. Ettei vaan kävis just niin vanhanaikaisesti että sitten kun odotetaan kuuta taivaalta niin sitä ei tulekaan. Enää ei ole Hamiltonilla "yllättäjän" etua. Viime kaudella Alonson piti peitota Hamilton mennen tullen, näin ei käynyt. Nyt Hamiltonin pitäisi peitota Heikki mennen tullen. Hmm..? Hyvin järkeilty. *komppaa* Aika näyttää. "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
sellisti 10.01.2008 23:32:58 | |
---|
En mäkään olisi millään uskonut alkukaudesta 1999, että Eddie Irvine taistelisi tosissaan mestaruudesta vielä kauden viimeisessä kisassa... ;) Eli jos Räkä missaa puolet kaudesta, voi Massallakin olla tsäänssejä... :) No toivotaan kumminkin että Massa ajaa ainakin sen verran hyvin, että pystyy tarpeen tullen auttamaan Kimiä. Toisaalta toivon että Heikki peittoaa Massan, joten olepa tässä nyt sitten fanina kun ei tiedä mitä tahoa pitäis milloinkin kannustaa... :D No suomalaisia tietenkin. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka) |