Sinap 14.12.2007 22:30:36 (muokattu 14.12.2007 22:31:10) | |
---|
On se vaan heleppoa kun tietää. Tuoreimmat F1-huhut perustellaan jatkossa luotettaviin Mnetin tietolähteisiin ;) Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
sellisti 14.12.2007 23:34:43 | |
---|
Ferrari ja McLaren olivat ainoat autot, joilla tällä kaudella voitettiin kisoja, ja ensi kaudella molemmissa on yksi suomalainen... no, jos se noin helppoa olisi niin voisi jo pistellä pitkävedot menemään mutta toivotaan nyt kumminkin että voimasuhteet eivät aivan keikahda päälaelleen. Hieno juttu Heikille, toivottavasti pysyy Hamiltonin vauhdissa alusta alkaen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
gasser 15.12.2007 09:31:22 | |
---|
Lievä ot, mutta tällä kaudella (2007) Suomella on kaksi formula1-maailmanmestaria. Sami Seliö nimittäin voitti f1-veneissä mestaruuden. http://www.f1boat.com/index.shtmlHarmi kun ei rallissa tullu ykkössijaa. ihan tosi? |
Tympee Huttunen 15.12.2007 13:08:56 | |
---|
Milloinkohan McLarenilla on ollut sellainen tilanne, että molemmat kisakuskit ovat ajaneet vuoden F1-tasolla? |
Jag 15.12.2007 15:13:49 | |
---|
Milloinkohan McLarenilla on ollut sellainen tilanne, että molemmat kisakuskit ovat ajaneet vuoden F1-tasolla? Ei hetkeen ainakaan. Dela Rosa toivottavasti tuo sitä kokemusta auton kokoamiseen. Testaamiseen, säätämiseen... Kuitenkin hyvä satsaus tulevaisuuteen mäkiltä. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
sellisti 15.12.2007 17:48:56 | |
---|
Lievä ot, mutta tällä kaudella (2007) Suomella on kaksi formula1-maailmanmestaria. Sami Seliö nimittäin voitti f1-veneissä mestaruuden. http://www.f1boat.com/index.shtml Harmi kun ei rallissa tullu ykkössijaa. Ja teki luonnollisesti räikköset, eli vikassa kisassa 16 pisteen takaa mestaruuteen. Hieno homma. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Hetfield 15.12.2007 19:02:17 | |
---|
Lievä ot, mutta tällä kaudella (2007) Suomella on kaksi formula1-maailmanmestaria. Sami Seliö nimittäin voitti f1-veneissä mestaruuden. http://www.f1boat.com/index.shtml Harmi kun ei rallissa tullu ykkössijaa. Vähän tuli yllättäen, tosin osaksi myös siksi, etten kovin tarkasti F1-veneilyä seuraa. Tuntui vain, että Seliö pärjää kyllä kohtalaisesti, mutten MM-titteliä kuitenkaan odottanut. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
gasser 15.12.2007 20:13:32 | |
---|
Vähän tuli yllättäen, tosin osaksi myös siksi, etten kovin tarkasti F1-veneilyä seuraa. Tuntui vain, että Seliö pärjää kyllä kohtalaisesti, mutten MM-titteliä kuitenkaan odottanut. Niinpä. vähän sama fiilis mullakin tuon yllättävyyden kanssa. Korkeintaan täällä on otsikoitu veneilyä tyyliin, että: "Suomi soutaa..." Eli medianäkyvyys samaa luokkaa suohiihdon ja -pallon kanssa. Enemmänkin vois noita paatteja näyttää. Ja tietty kiihdytysveneilyä myös. Se, jos mikä on jotain... ihan tosi? |
Juzzu 17.12.2007 08:54:41 | |
---|
Huikeeta + Latvalan Ford-sopimus vielä kaupan tekijäisiksi. |
Simo78 17.12.2007 13:50:09 | |
---|
On sitä taas tullut oltua pää puskassa=) Eilen luulin, että on lauantai(oli siis sunnuntai) ja tänään luin "uuden" uutisen Heikistä! No p$rkele kai se pitää sitä, mun omin sanoin, paskalarenia taas alkaa kannattamaan=) Oma usko Heikin uran jatkolle oli vähissä, mutta onneksi mä en tiedä mitään. Kyllä se ois makeeta, jos saataisiin kaksoisvoitto, ihan sama kumpi mestari! Pitää jo harkita kortin ostoa, vielä kun säännöt muuttuvat ja kaikkea. Hienoa Heikki!! |
Lennu 18.12.2007 00:39:59 | |
---|
On sitä taas tullut oltua pää puskassa=) Eilen luulin, että on lauantai(oli siis sunnuntai) ja tänään luin "uuden" uutisen Heikistä! No p$rkele kai se pitää sitä, mun omin sanoin, paskalarenia taas alkaa kannattamaan=) Oma usko Heikin uran jatkolle oli vähissä, mutta onneksi mä en tiedä mitään. Kyllä se ois makeeta, jos saataisiin kaksoisvoitto, ihan sama kumpi mestari! Pitää jo harkita kortin ostoa, vielä kun säännöt muuttuvat ja kaikkea. Hienoa Heikki!! Alonso vie ja telkkari on taas täynnä kulmakarvoja. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Shabby 18.12.2007 17:24:26 | |
---|
Alonso vie ja telkkari on taas täynnä kulmakarvoja. Riippuu kyllä ihan täysin siitä, millaisen kulmakarvadiilin Alonso onnistuu ensikaudeksi tekemään. Tämän vuoden diili ei ollut kummoinen. "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
aikavaikea 07.01.2008 20:19:04 | |
---|
Tää on kyl tosi kliffasti sanottu: - Haluaisin dominoida tätä kautta. Se olisi tosi nastaa, Hamilton sanoi The Sun -lehdelle. Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
Jaccez 07.01.2008 20:24:09 (muokattu 07.01.2008 20:26:19) | |
---|
Halutkoon vaan, ei tuu onnistumaan! e: Suomen pojjaat näyttää närhen munat tommoselle ylimieliselle klopille.. |
Halutkoon vaan, ei tuu onnistumaan! e: Suomen pojjaat näyttää närhen munat tommoselle ylimieliselle klopille.. Mitä ylimielistä siinä on, jos sanoo, että haluaa dominoida tulevaa kautta? Tuolla asenteellahan sitä pitää lähteä, jos meinaa voittaa. Kyllä minäkin haluan lottovoiton ja dominoita. "Sometimes good guys don't wear white" |
Jaccez 07.01.2008 21:22:32 | |
---|
Mitä ylimielistä siinä on, jos sanoo, että haluaa dominoida tulevaa kautta? Tuolla asenteellahan sitä pitää lähteä, jos meinaa voittaa. Kyllä minäkin haluan lottovoiton ja dominoita. Ei tuossa nyt varsinaisesti mitään olekaan, mutta noita Hamiltonin aikaisempia haastatteluja seuranneena voin sanoa, että uhoaminen, suomalaisten haukkuminen ja muutenkin tuommoinen ylimielinen asenne on tullut esille. Noh, tulevalla kaudella nähdään että kulkeeko vai onko paska housussa. Loppu. |
Jokunen 08.01.2008 06:57:31 | |
---|
"En voi varmuudella julistaa, että voitan maailmanmestaruuden, mutta kykyni riittävät siihen, Hamilton jatkoi." Iltalehdestä poimittua... Alkuperäisestä kieliasusta ei ole tietoa. Olisi kyllä hienoa, jos Heikki pystyisi ottamaan Hamiltonin päänahan! "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
Juzzu 08.01.2008 08:01:42 | |
---|
Okei, Uus Ferrari on ainakin paremmin näköinen kö uusi Mäkki, ja tunnetusti auto on kaunis kun se voittaa.. öö.. vai miten päin se nyt menikään ;o) Sinänsä erikoista, että Massan leiristä tunnutaan jo nyt linnoittautuneen puolustusasemiin, kun uusi Ferrari on kuulemma tehty vähän yliohjaavaksi Räkän maun mukaisesti ja pitkässä juoksussa luistonestottoman auton kanssa Massalla kaiketi on ongelmia renkaiden kanssakin. Noh, eihän siinä. Jännästä vaihtelee aina ees sun taas noi eri tallien akselivälit. Hitsi kun muistaisi miksi Ferrasi aikoinaan siirtyi tuohon pidempään akseliväliin, saas nähdä kauanko ajelevat taas tällä lyhyemmällä. Ehkä pitkä oli Schumin mieleen... |
anttipi 08.01.2008 10:28:09 | |
---|
Hamiltonhan on just huippu: fiksu ja filmaattinen, mutta samaan aikaan sopivasti uhoava - ja niinhän kuningaslajissa pitääkin. Ihan toista maata kuin Kimi "Olin paskalla" Räikkönen (joka tosin on parempi kuski). Tärkeintä on kuitenkin, että kiukuttelija-Alonson kulmakarvat häviävät 6-0 Keken viiksille! |
weelie 08.01.2008 11:24:57 (muokattu 08.01.2008 11:25:24) | |
---|
Onko joku täällä käynyt Malesian GP:ssä? Kiinnostaisi tietää kokemuksista, lipun hinnoista jne. Itse kun olen Malesiassa siihen aikaan. http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8 |