Aihe: Kokemuksia G-K 1001rb-II tai Ebs hd350-vahvistimista
1
PjA
04.01.2008 00:58:58
Nälkä kasvaa, uutta ja parempaa vahvistinta tekisi mieli.
Ongelmana on ettei täällä pohjoisessa ole juurikaan laatuvahvistimien testausmahdollisuuksia. Musiikkiliikkeet ovat vain pullollaan Behringeriä ja Hartkea.

Otsikossa mainitut Gallien-Krueger ja Ebs (käytetty) kiinnostavat. Onko täällä kellään kokemuksia näistä bassonupeista? Ja mikä olisi mielipide/suositus?
Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta näistä on jäänyt hyvä mielikuva.
Hintahaarukka nupille n. 800e.
absqua
04.01.2008 08:59:41
Nälkä kasvaa, uutta ja parempaa vahvistinta tekisi mieli.
Ongelmana on ettei täällä pohjoisessa ole juurikaan laatuvahvistimien testausmahdollisuuksia. Musiikkiliikkeet ovat vain pullollaan Behringeriä ja Hartkea.

Otsikossa mainitut Gallien-Krueger ja Ebs (käytetty) kiinnostavat. Onko täällä kellään kokemuksia näistä bassonupeista? Ja mikä olisi mielipide/suositus?
Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta näistä on jäänyt hyvä mielikuva.
Hintahaarukka nupille n. 800e.

Molemmat ovat erittäin hyviä vahvistimia, siitä lähdetään. Mulla on omakohtaista kokemusta kummastakin - tosin aikaa kokemusten välillä on pari vuotta joten kovin objektiivista vertailua soundipuolesta en tohdi tehdä.

Ihan fiilispohjalta kallistuisin aavistuksen enemmän GK:n puolelle.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
PBbass62
08.01.2008 16:52:26

Mulla on toi hd350-vahvistin,enkä voi moittia mitenkään.Säätöjä löytyy joka makuun hifistä rokkiin eikä jää jalkoihin kuurojen kitaristienkaan kanssa.
Vireellä ei ole väliä ku on fiilistä!
hotsipumi
19.01.2008 14:43:50

Mulla on toi hd350-vahvistin,enkä voi moittia mitenkään.Säätöjä löytyy joka makuun hifistä rokkiin eikä jää jalkoihin kuurojen kitaristienkaan kanssa.

Kuurojen kitaristien!! Peittu peikele ;)... 19.1. kylillä ehkä nähdään...
oh2lcq
02.02.2008 22:53:06
ostin hiljattain 1001RB2
Loistava peli.
Tervetuloa testaamaan jos Nurmijärvelläpäin liikut.

Roude
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)