Aihe: Kokemuksia G-K 1001rb-II tai Ebs hd350-vahvistimista
1
absqua
04.01.2008 08:59:41
Nälkä kasvaa, uutta ja parempaa vahvistinta tekisi mieli.
Ongelmana on ettei täällä pohjoisessa ole juurikaan laatuvahvistimien testausmahdollisuuksia. Musiikkiliikkeet ovat vain pullollaan Behringeriä ja Hartkea.

Otsikossa mainitut Gallien-Krueger ja Ebs (käytetty) kiinnostavat. Onko täällä kellään kokemuksia näistä bassonupeista? Ja mikä olisi mielipide/suositus?
Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutta näistä on jäänyt hyvä mielikuva.
Hintahaarukka nupille n. 800e.

Molemmat ovat erittäin hyviä vahvistimia, siitä lähdetään. Mulla on omakohtaista kokemusta kummastakin - tosin aikaa kokemusten välillä on pari vuotta joten kovin objektiivista vertailua soundipuolesta en tohdi tehdä.

Ihan fiilispohjalta kallistuisin aavistuksen enemmän GK:n puolelle.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
slapvete
07.01.2008 17:26:02
Mulla on käytössä tuo 1001RB-II. Hyvin höpäjää, löyly ei lopu. Putkifiilistä on turha hakea, mutta asiallinen peli trankkumaailmasta. Lisäksi melko pieni ja helposti roudattava.
"You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava."
PBbass62
08.01.2008 16:52:26

Mulla on toi hd350-vahvistin,enkä voi moittia mitenkään.Säätöjä löytyy joka makuun hifistä rokkiin eikä jää jalkoihin kuurojen kitaristienkaan kanssa.
Vireellä ei ole väliä ku on fiilistä!
hotsipumi
19.01.2008 14:43:50

Mulla on toi hd350-vahvistin,enkä voi moittia mitenkään.Säätöjä löytyy joka makuun hifistä rokkiin eikä jää jalkoihin kuurojen kitaristienkaan kanssa.

Kuurojen kitaristien!! Peittu peikele ;)... 19.1. kylillä ehkä nähdään...
oh2lcq
02.02.2008 22:53:06
ostin hiljattain 1001RB2
Loistava peli.
Tervetuloa testaamaan jos Nurmijärvelläpäin liikut.

Roude
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)