arse 03.01.2008 02:53:26 (muokattu 03.01.2008 02:54:11) | |
---|
Tarkoitin tuolla sisäänajolla lähinnä sitä kun settiin tulee jotain uutta niin kuinka sen saa iskostettua selkäytimeen ja liikeratoihin sen paikan. Eli löytyy ja kapula osuu vaikka olis kuinka ekstaasihurmos päällänsä. Ajattelin jo että en tarkenna kun nää pellet täällä alko hyökkiin. No hyvä että tarkensit! Ei nää pellet muuten tajuu mitn, minä ainakaan =) En silti kadu edellistä kirjoitustani. Moinen "sisäänajo" on parempi tehdä omissa oloissa (erityisesti sen helkkarin chinan kanssa). Eipä toisaalta ole välttämättä pahakaan juttu, jos siihen ei ole mahdollisuutta; bänditreeneissä voi uudet vermeet setissä alkaa saman tien opetella tyylitajuista soittamista! Así no. |
Nolte 03.01.2008 11:36:23 | |
---|
Hetkinen, miksei bänditreeneissä voisi "ajaa sisään" uutta efektiä? Eihän siellä mitään levyä olla tekemässä. Eikö treenikämppä ole sitä(kin) varten, että siellä kokeillaan juttuja? Itse ainakin vetelin splashiin ja chinaan vaikka mitä ihme juttuja, kun sellaiset settiin tuli, ketään ei haitannut. Huvitti hieman toki, ja niin(kin) oli tarkoituskin. Pitäähän niitä kokeilla "oikeassa" tilanteessa, miten sopivat ja miltä kuulostavat niissä omissa biiseissä. Pitäisi kai määritellä 'bänditreenit', koska se tarkoittanee yllättävänkin erilaisia asioita. Varmaankin ammattimaisissa tapauksissa ei ole niin paljon tilaa "kokeilla juttuja". jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
Kailis 03.01.2008 12:04:46 | |
---|
Hetkinen, miksei bänditreeneissä voisi "ajaa sisään" uutta efektiä? Eihän siellä mitään levyä olla tekemässä. Eikö treenikämppä ole sitä(kin) varten, että siellä kokeillaan juttuja? Itse ainakin vetelin splashiin ja chinaan vaikka mitä ihme juttuja, kun sellaiset settiin tuli, ketään ei haitannut. Huvitti hieman toki, ja niin(kin) oli tarkoituskin. Pitäähän niitä kokeilla "oikeassa" tilanteessa, miten sopivat ja miltä kuulostavat niissä omissa biiseissä. Pitäisi kai määritellä 'bänditreenit', koska se tarkoittanee yllättävänkin erilaisia asioita. Varmaankin ammattimaisissa tapauksissa ei ole niin paljon tilaa "kokeilla juttuja". Olisi aika tylsiä treenejä jos ei joku aina yllätä puun takaa. "No niin lapset, menkääs kotiin opettelemaan nämä nuotit ja sitten seuraavalla kerralla kaikki osaa". Rock`and`Roll |
Olisi aika tylsiä treenejä jos ei joku aina yllätä puun takaa. "No niin lapset, menkääs kotiin opettelemaan nämä nuotit ja sitten seuraavalla kerralla kaikki osaa". Rock`and`Roll Treenejä on monenlaisia. Toisissa kokeillaan juttuja, ja toisissa katsotaan vain, että kotiläksyt on tehty. En tiedä mistä puhun. |
Youni 03.01.2008 19:53:53 | |
---|
Kaikki ei voi soittaa himassa. Ja miten se sananlasku menikään koirasta joka älähtää kun kalikka kalahtaa? Jos ei voi himassa soittaa, niin menee sitten treenikselle. Suosittelen järjestämään paikan, missä voi pelkästään omaakin soittoa treenata ilman bändiä. Voit sä sen noikin ottaa tuon mun kommentin. Itse en vaan ole tavaksi ottanut haukkua porukkaa pelleiksi pian foorumille logattuani. En mä herneitä vetele sieraimiin, mutta vähän voi miettiä siellä näppäimistön ääressä. Treenejä on monenlaisia. Toisissa kokeillaan juttuja, ja toisissa katsotaan vain, että kotiläksyt on tehty. Niin on. Omalla bändillä on erikseen ne treenit, joissa sovitetaan ja keksitään uutta. Sitten on niitä kurinalaisempia keikanalustreenejä. Siksi vaan huomautin sisäänajosta bänditreeneissä, kun sahkuifk sanoi, että se nyppii hänen bändikavereitaan. Ei niitä bändikavereita kannata ehdoin tahdoin ärsyttää. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |