basic88 25.12.2007 17:43:28 | |
---|
Nyt olisi korkea laittaa symbaalit uusiksi ja kaipaisin hieman vinkkejä. Peltien pääsääntöinen käyttö on hevi-musiikkiin. Olen päättänyt ostaa symbaalit levytukusta joten vaihtoehdot rajautuu pelkästään Meinliin. Meinleistä oli kyllä hyvä kirjoitus valmiina, kiitos siitä, mutta haluaisin vähän omakohtaisia kokemuksia. Tarkoituksena olisi laittaa pari crashia, ride, china ja ehkä haikan pellit kans. Hinnan pitäisi pysyä noin 500-700 eurossa. Joten jos jollakulla on mielenkiintoa niin laittakaapa viestiä minkälainen paketti olisi toimiva. Kiitos valmiiksi. |
Niq 25.12.2007 18:47:27 (muokattu 25.12.2007 18:47:44) | |
---|
Olen päättänyt ostaa symbaalit levytukusta joten vaihtoehdot rajautuu pelkästään Meinliin. Menet levytukkuun rahatukun kanssa, testailet päivän peltejä ja ostat ne mistä eniten tykkäät. Sanonpa vielä kun joku sen kuitenkin sanoo: Osta käytettynä niin saat jo ihan pro-luokan peltisetin itsellesi. (Haitsu 200e, Ride 200e, 1-2 crashia 150e/kpl) "I have a cunning plan" -Baldrick |
basic88 25.12.2007 22:53:07 | |
---|
Sanonpa vielä kun joku sen kuitenkin sanoo: Osta käytettynä niin saat jo ihan pro-luokan peltisetin itsellesi. (Haitsu 200e, Ride 200e, 1-2 crashia 150e/kpl) Keväällä ostin pari käytettyä crashia n. 150 euroa kappale.. kestivät noin kaksi kuukautta... riden ehkä uskaltaa käytettynä ostaa mutta crashejä en enää osta kuin uusina. |
officer 25.12.2007 23:36:07 | |
---|
Elä hakkaa paskaks niitä peltejä. Käytetyt hyvät kestää takuulla pidempään ehjinä kuin samanhintaiset uudet. |
nikkenakkertton 25.12.2007 23:42:48 | |
---|
mulla oli noita meinlin amuneita ja itseasiassa on haitsut vieläkin..nii ne on iha jeesiä hintasiksee kyl..mä tykkäsin kyl niiden saundista. |
Jeltz 26.12.2007 00:51:41 | |
---|
Keväällä ostin pari käytettyä crashia n. 150 euroa kappale.. kestivät noin kaksi kuukautta... riden ehkä uskaltaa käytettynä ostaa mutta crashejä en enää osta kuin uusina. Itse olen ostanut nykyisestä peltikattauksesta käytettynä kaksi crashia, riden, kolme chinaa ja yhdet haikat. Ainoa haljennut on haikan yläpelti, mutta sekin oli oma virheeni, kun en yläpellissä olleelle lommolle mitään tehnyt samantien. Lisäksi ostin kyseiset haikat niin halvalla, että hinta olisi ollut käypä pelkästä ehjästä alapellistä. Peltien kuntoon kannattaa toki käytettynä ostaessa kiinnittää huomiota. Kaikki crashit jotka olen käytettynä ostanut ovat olleet täysin moitteettomassa ja uudenveroisessa kunnossa, ja myyjät ovat olleet asiallisia tapauksia. Itse aiheeseen en osanne tuoda juuri uutta näkökulmaa. Mikäli on tosiaan jo valmiiksi tiedossa että kaikki peltiostokset tulevat Levytukusta, lienee helpointa lähteä kyseiseen liikkeeseen testaamaan koko valikoima läpi ja ostaa paras kattaus mikä budjettiin mahtuu. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
wavelength 26.12.2007 12:43:34 | |
---|
Keväällä ostin pari käytettyä crashia n. 150 euroa kappale.. kestivät noin kaksi kuukautta... riden ehkä uskaltaa käytettynä ostaa mutta crashejä en enää osta kuin uusina. Oman kokoelmani viidestatoista pellista vain kolme on ostettu uutena. Yhtakaan peltia en ole saanut viela rikottua... PS. Terveisia Ranskasta - taalla on kaytossa ihan vammainen AZERTY-nappaimisto. En tiedä mistä puhun. |
fish-eye 26.12.2007 22:09:12 | |
---|
Mää voin myydä sulle ton avediksen ping riden, jos kiinnostaa. :) It is all crimson. |
Alvin 26.12.2007 22:17:14 (muokattu 26.12.2007 22:18:37) | |
---|
Hei osta multa Sabian AA Raw Bell Dry Ride 21". Täydellinen hevistelyyn ja sulle jäis myös enemmän rahaa ostaa niitä muita peltejä! |
Hei osta multa Sabian AA Raw Bell Dry Ride 21". Täydellinen hevistelyyn ja sulle jäis myös enemmän rahaa ostaa niitä muita peltejä! Eihän tämä myydään palsta ole mutta tuo on kyllä hyvä muuhunkin kuin heviin |
basic88 09.01.2008 11:45:33 | |
---|
Nyt sain vähän hintoja tietooni ja ajattelin tilata Meinl Amun 16" Powerful Crashin hintaan 136,5€ ja Meinl Mb20 16" Heavy Crashin hintaan 199€. Nämä molemmat siis uutena. Meinl Amun 20" Powerful Riden saisi vähän reilulla parilla sadalla mutta siihen hintaan varmaan voisi saada jotain laadukkaampaakin käytettynä..? Chinat olivat myös melko hintavia joten senkin voisin laittaa käytettynä. Eli jos jollakin olisi tarjolla ridea ja chinaa hevikäyttöön niin pistäkää ihmeessä pikaviestiä. Alan niitä myös tuolta torilta metsästämään. Kiitos vinkeistä ja myyntitarjouksista jo valmiiksi! |
Hakki 09.01.2008 12:06:27 | |
---|
Eli jos jollakin olisi tarjolla ridea ja chinaa hevikäyttöön niin pistäkää ihmeessä pikaviestiä. Alan niitä myös tuolta torilta metsästämään. Wuhanin kiinojen hinnat eivät päätä huimaa uutenakaan, ja sopivat todella hyvin hevistelyyn. Kannattaa noita katsella. Samoin Staggilta löytyy edukkaasti hyviä chinoja. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
Strumbali 09.01.2008 12:50:25 | |
---|
Onkos muuten Amunin valmistus lopetettu, kun ei enään valmistajan sivuilta löydy? http://meinlcymbals.com/products.html Terv. täältä luolasta. (mulla on ylimääräinen 19'' powerfull crash ja tulee myyntiin...) |
basic88 09.01.2008 17:31:12 | |
---|
Wuhanin kiinojen hinnat eivät päätä huimaa uutenakaan, ja sopivat todella hyvin hevistelyyn. Kannattaa noita katsella. Joo ei näyttäny olevan soitin laineella 18 tuumanenkaan ku 68€.. Tekeekö noilla oikeasti sitten mitään? Epäilyttää vaan tuo halpa hinta.. |
Mipe-iha-ite 09.01.2008 17:44:45 | |
---|
Joo ei näyttäny olevan soitin laineella 18 tuumanenkaan ku 68€.. Tekeekö noilla oikeasti sitten mitään? Epäilyttää vaan tuo halpa hinta.. Kyllä tosiaanki tekkee. Mutta muista säilyttää kuitti jos käy niin että mennee paskaksi. Vuoden takuun antavat vissiin. Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
Ramiok 09.01.2008 21:15:22 | |
---|
Joo ei näyttäny olevan soitin laineella 18 tuumanenkaan ku 68€.. Tekeekö noilla oikeasti sitten mitään? Epäilyttää vaan tuo halpa hinta.. Ainut hyvän kuulonen Wuhan on 14" kinuski. Muut on MINUN mielesta kauheita. Ja älkää nyt hirttäkö ;) |
fish-eye 09.01.2008 21:31:41 | |
---|
Ainut hyvän kuulonen Wuhan on 14" kinuski. Muut on MINUN mielesta kauheita. Ja älkää nyt hirttäkö ;) Ei me hirtetä, mutta voithan sinä tulla sanomaan sen päin naamaakin. ;) It is all crimson. |
Hakki 11.01.2008 13:25:27 | |
---|
Ainut hyvän kuulonen Wuhan on 14" kinuski. Muut on MINUN mielesta kauheita. Ja älkää nyt hirttäkö ;) En hirtä. Vaikkakin 20" Wuhan onkin ihan hiton hyvä pelti. Yksilöllisiä eroja on, samassa treenikämpässä treenaava rumpali osti myös 20" Wuhanin ja sen soundi on mielestäni hiukan huonompi kun omassani. Huono se ei ole, tykkään omastani vaan enemmän. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
joravuo 11.01.2008 23:14:54 | |
---|
20" Wuhan Onko nämä suuremmat kiinat yhtä kovaäänisiä, kuin pienemmät kaverinsa? Vai peräti kovaäänisempiä? Minulla oli 16" Wuhan, ja se oli ihan mörgöloud. And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |