Aihe: Kokemuksia Korg x50:stä?
1
Icy-Sun
26.12.2007 16:28:42 (muokattu 26.12.2007 16:46:20)
Uusien koskettimien osto lähestyy ja olen tykästynyt Korggiin merkkinä yleensä. Ajattelin hankkia syntikan ennemmin kuin säestyskeyboardin, koska bändin kanssa tulee kuitenkin soiteltua. Lähinnä tarkoitus on soittaa Rock-musiikkia Deep Purplesta modernimpaan. Hintaa sais olla enintään 1000e. Hyvät urku ja jousiäänet pitäs olla. X50:stä ei löydy haulla mitään. Kertokaas siis jos tiedätte millainen äänenlaatu, koskettimet ym? Tarkoitus on saada kuitenkin hevi/rokkisyna bändi ja kotisoittoon. Saa ehdottaa muutakin. Oululaisissa musaliikkeissä ei noita ole. Thomannilla hinta 650e. Ei mitenkään korkea hinta kun ovh yli 900e. http://www.youtube.com/watch?v=Q4qiKQnZ9uE&feature=related siinä on myös hyvältä kuulostavaa pätkää.
There ain't noway out tonight
Snowblind
26.12.2007 21:50:15

Kannattaa ennemmin sijoittaa muutama satanen lisää ja hommata Korg TR, jossa on sama soundidata + useita lisäominaisuuksia. Plus tietysti se parempi koskettimisto :)

Tai käytetty LE.
toi kötsöm ötsöm mötsöm -kohta menee oikeesti "nytsynlää, nytsynlää..." -Tuntematon viiksimiees tulkitsee sanoituksia kappaleesta Piramis - Kobol Angyal.
Icy-Sun
26.12.2007 22:12:05
oukei. kiitos asiallisesta vastauksesta. Tää synapuoli on jäänyt mulla täysin kitarakamojen varjoon. Pitää katsella myös käytettyjä
There ain't noway out tonight
Fuzzy Boner
26.12.2007 22:41:17
oukei. kiitos asiallisesta vastauksesta. Tää synapuoli on jäänyt mulla täysin kitarakamojen varjoon. Pitää katsella myös käytettyjä

Jouluisin hyvä hiljentymispaikka voisi olla vaikka "synagoga"
mack the knife
26.12.2007 23:34:43 (muokattu 26.12.2007 23:34:49)
Jouluisin hyvä hiljentymispaikka voisi olla vaikka "synagoga"

HÄHHÄH!
COVS n:o 1.
Elintarvike
27.12.2007 10:08:07
Kannattaa ennemmin sijoittaa muutama satanen lisää ja hommata Korg TR, jossa on sama soundidata + useita lisäominaisuuksia. Plus tietysti se parempi koskettimisto :)

Kiitoksia tästä, nimittäin jossain aikasemmassa topicissa kyselin sitä että onkohan TR:ssä samanlainen koskettimisto kun X50:ssa. TR on kovasti kiinnostanu, mutta X50:aa testasessa säikähdin kanssa sitä koskettimistoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)