Aihe: Motörhead Suomeen joulukuussa
1 2 3 4 5
ozz3
13.12.2007 09:04:40
Miten tuo taittui? Aika yllättävä cover-valinta. Kun ei oo Robboakaan enää.

Helvetin hyvin... Lemmyn vokaaleissa oli munaa! Ja Phil kuullosti aivan mahtavalta outron riffissä, kuin Gorman olisi ollut soittamassa. Alun spiikki toi penskasta asti Lizzyä kuunnelleelle kyllä melkein kyyneleen silmään, vaikkei Lemmy ikinä mikään herkistelijä ole ollutkaan. "He was my friend and he was your friend too"

Mukava muuten, että jaksavat soittaa edelleen covereita.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
RocknRoll
13.12.2007 13:30:33
Vittu, hiemanko tuon Los Bastardosin basisti oli ärsyttävä näky. :)

Typerää jalanpoljentaa, ei mulla muuta ollut!
Räbbänä
13.12.2007 17:22:18
Keitäs oululaisia m.nettiläisiä tuonne Teatrialle aikoo tänään suunnistaa? Itse olen isoveikan kanssa sinne menossa ja meikäläisen ainakin tunnistaa puoleen selkään olevasta letistä, Inferno 2006 kiertuepaidasta ja luultavasti mustista reisitaskuhousuista ja punaisesta digikamerasta, joka tulee luultavasti pysymään käyttövalmiina koko keikan ajan. Miksauspöydän nurkille ajattelimme leirimme pystyttää ja seurailla keikkaa fiilistellen hieman rockpoliisimaisin elkein.
sirdickyj
13.12.2007 18:15:10
Miten tuo taittui? Aika yllättävä cover-valinta. Kun ei oo Robboakaan enää.

Juu. Rosaliehan ei ole tosin Thin Lizzyn biisi, että se oli niinku Bob Seger-coveri.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
aikavaikea
13.12.2007 19:17:42
Juu. Rosaliehan ei ole tosin Thin Lizzyn biisi, että se oli niinku Bob Seger-coveri.

Olet tapasi mukaan oikeassa, mutta kovasti tunnetumpi Lizzy-sovituksena ja kuten saimme lukea, oli Lemmykin maininnut Lynottista spiikatessaan biisiä sisään.
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad.
samsonov
14.12.2007 09:26:13
Kivat kekkerit! Plektra tuli muistoksi ja päänsärky
Räbbänä
14.12.2007 09:37:32
Kivat kekkerit! Plektra tuli muistoksi ja päänsärky

Kova oli meno. Jokunen kuva tuli vielä napsittua ja pitihän se kiertuepaitakin ostaa vaikka tuli hieman liian iso ostettua.
Oceancalibra
14.12.2007 09:58:26
Kylläpä oli järjettömän kova keikka Teatrialla, keikasta jäi käteen settilista ja pleku. Hieno meininki, kiitos kaikille jotka olivat paikan päällä (onko kellään tietoa yleisömäärästä?)

Nyt piippaa korvissa ja pää on kipeä, mutta ei haittaa kyllä pätkääkään.
En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja. -Pentti Matikainen
Flash
14.12.2007 10:09:57

Juu, vallan hyvä keikka oli Teatrialla. Henkilökohtaisesti tosin diggailin Hanoista vähän enemmän.
Live Music Is Better!
samsonov
14.12.2007 11:52:09 (muokattu 14.12.2007 12:11:30)
Kivasti oli muute kyynärpäät ylyhäällä siinä moshpitin tapasessa häkkyrässä siinä keskellä, takaraivoon ja ohimoon tuli kokoajan vähä luuta.

Mitä Lemmy muute siinä yhessä vaiheessa käväs takahuoneen puolella? Ja sit Phil jotain turisi, en saanu selvää. Jäi pimentoon tuon episodin tarkotus
alanko
14.12.2007 12:53:42
Mitä Lemmy muute siinä yhessä vaiheessa käväs takahuoneen puolella? Ja sit Phil jotain turisi, en saanu selvää. Jäi pimentoon tuon episodin tarkotus

Joo jotain kummaa siinä oli. Mun mielestä kitarista sanoi ainakin että "I have no idea whats going on".

Keikka oli hyvä ja Hanoin keikka vielä parempi. Tippuko se Andy lavalta siinä alussa vai mitä siinä kävi? yhtäkkiä äijä katos ja kohta könys takasin lavalle...
samsonov
14.12.2007 16:01:02 (muokattu 14.12.2007 16:01:10)
Joo jotain kummaa siinä oli. Mun mielestä kitarista sanoi ainakin että "I have no idea whats going on".

Keikka oli hyvä ja Hanoin keikka vielä parempi. Tippuko se Andy lavalta siinä alussa vai mitä siinä kävi? yhtäkkiä äijä katos ja kohta könys takasin lavalle...

Se kaatu siinä laatikon päällä lavan eessä. Kattoin et nyt sillä meni joku paikka paskaksi, mut sieltä se nousi :D
Oceancalibra
14.12.2007 18:07:11
Hyvät ystävät. Käykääpä haukkumassa minun artikkeli Oulun keikasta.

http://muusikoiden.net/artikkelit/1176
En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja. -Pentti Matikainen
GVL
16.12.2007 16:29:02
JanneT
20.12.2007 20:24:22

Helvetin hieno keikka oli Motörheadillä. Harmi vain ettei encoreja nähnyt, kuulin vain, kun piti lähteä takahuoneen puolelle jo hyvässä ajoin ennenkeikan loppua. Noh näinhän minä sen Whorehouse Bluesin soundcheckin aikana. Olin siis roudaamassa tuolla. Lemmy oli kyllä asiallinen kaveri, tuli purun loppupäässä ennen lähtöään kättelemään osaa roudareista ja kiitti hyvästä työstä :) Respektiä kyllä tuollaisesta käytöksestä miehelle!
Voihan vitalis...Cee U Nx Time...
"The slower you play, the more coffee youll have time to drink, before the next lick." (Asus T. Zibironszcki)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)