jp8000 08.12.2007 14:11:41 | |
---|
Tämä uuden twister-pelin mainos ei ole vaan paska, vaan myös naurettava (varsinkin ne välihuudahdukset, joita samantyyppisissä mainoksissa käytetään paljon (siis esim tässä mainoksessa nämä "nyt on teidän vuoronne" ja "näyttäkää mitä osaatte") Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Chrissie 08.12.2007 17:52:14 | |
---|
Tämä uuden twister-pelin mainos ei ole vaan paska, vaan myös naurettava (varsinkin ne välihuudahdukset, joita samantyyppisissä mainoksissa käytetään paljon (siis esim tässä mainoksessa nämä "nyt on teidän vuoronne" ja "näyttäkää mitä osaatte") Saati sitten ne myötähäpeää tuottavat iskulauseet tyyliin "Ota mukaan rannalle ja kisaa muut sannalle..." Ei se ihan noin mennyt, mutta idea kuitenkin typerän sama. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Se mainos, jossa ihmiset esittelevät millaisia he ovat kun heidän päätään särkee. "Kivulla on monet kasvot" tai jotakin sellaista. Voi hesus kristo. Kaikki terveyssidemainokset. Niissä annetaan niin vääristynyt kuva kuukautisista. Että kun käytät Tampaxia, voit huoletta lähteä rock-konserttiin ja unohdat koko kuukautiset! Juu voin kertoa, ettei mikään puuvillapötkylä voi poistaa kipuja, turvonnutta oloa ja kukkivaa naamaa. Anteeksi vain miesvaltainen keskustelufoorumi. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
sellisti 08.12.2007 23:46:40 | |
---|
Kaikki terveyssidemainokset. Niissä annetaan niin vääristynyt kuva kuukautisista. Että kun käytät Tampaxia, voit huoletta lähteä rock-konserttiin ja unohdat koko kuukautiset! Juu voin kertoa, ettei mikään puuvillapötkylä voi poistaa kipuja, turvonnutta oloa ja kukkivaa naamaa. Anteeksi vain miesvaltainen keskustelufoorumi. Haha..! Juu ja mielialakin tuntuu olevan aina erityisen korkealla kun saa pötkylän sisuksiin vaikka jotenkin oon ymmärtänyt ettei se välttämättä oo sitä kuukauden hilpeintä aikaa. Mutta mainosmiähet tiätää mua paremmin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Volante 09.12.2007 00:51:27 | |
---|
saa pötkylän sisuksiin :D Mä olen aikaisemminkin tainnut hajota täällä, tai jossain ainakin, noihin rättimainoksiin. Vaniljantuoksuinen kuukautisside, ei hyvää päivää. |
kingdom 09.12.2007 17:25:17 | |
---|
Tämä tuli yhtäkkiä mieleen: "KELLOGS FROSTIES LAUKOO, PELIIN TIIKERIN TUOT! NIIN TUOT!" Mitä tuo tarkoittaa? |
Swan 09.12.2007 17:35:03 | |
---|
Tämä tuli yhtäkkiä mieleen: "KELLOGS FROSTIES -MAULLA PELIIN TIIKERIN TUOT! NIIN TUOT!" Mitä tuo tarkoittaa? Tuleehan siitä jonkunlainen energiapläjäys, kun noita sokeripommeja syö. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Nidhöggr 09.12.2007 17:41:53 (muokattu 09.12.2007 17:43:45) | |
---|
Kaikki mainokset, joissa on hymyileviä kakaroita, ovat todella vittumaisia. Etenkin se Saarioisen joulumainos, missä joku pikkukakara kiljaisee "SYÄMÄÄ!!11" on äärimmäisen ärsyttävä, tekisi mieli hakata joku kuoliaaksi aina kun näen/kuulen sen. Myös mainokset, jossa tuotteen nimi lauletaan, on todella vittumaista. "Fungo-fungo fungoriin!" Jippii, ihana jalkasienitahna. "Soodastriiim!" Typerää. Järjetöntä. Myös dubatut mainokset, etenkin ne Cillit Bangit ovat tosi ärsyttäviä. Ja sitten ne hurjat ylinäytellyt jaarittelut. "Olen komenkymmenen lapsen äiti ja olen tottunut tahroihin. Katso, nyt laitan Silit Pängiä! W0UU ZOMFGBBQXD EI TAHROJA!!!!!!!1111112512" "Vain minun kaltaiseni mulkero saa suihkuun tällaista kalkkia. Laitetaanpas tätä mömmöä. WAUUH!" Grrmblgh. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
kingdom 09.12.2007 18:35:08 | |
---|
Tämä tuli yhtäkkiä mieleen: "KELLOGS FROSTIES -MAULLA PELIIN TIIKERIN TUOT! NIIN TUOT!" Mitä tuo tarkoittaa? Tuleehan siitä jonkunlainen energiapläjäys, kun noita sokeripommeja syö. Ahaa, muistinkin sen näköjään väärin... On siinä tietysti tuossa muodossa hieman enemmän järkeä. Eikös sillä tiikerillä ollut joku nimikin? Tony? |
Swan 09.12.2007 18:38:10 | |
---|
Eikös sillä tiikerillä ollut joku nimikin? Tony? Kyllä, ja sitä futismaalivahtia sanottiin Muuriksi. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
koiralauri 09.12.2007 20:48:57 (muokattu 09.12.2007 21:04:57) | |
---|
Kaikki mainokset, joissa on hymyileviä kakaroita, ovat todella vittumaisia.. Tämä on muuten totta, juuri nuo penskoja sisältävät mainokset rasittavat tyystin hengiltä.. Toisaalta nuo kakarat ärsyttävät muutenkin ihan oikeassakin elämässä. Mutta kaikista eniten minua rasittavat soittoäänimainokset joissa mainostetaan jotain kovin "hassuja" ääniä, niinkun tää titutüütyytitutüüttitutüütyytee, meinas lentää slaidiputki sormesta kohti hienoa taulutelevisiota siinä. |
mipi 09.12.2007 21:14:50 | |
---|
Mutta kaikista eniten minua rasittavat soittoäänimainokset joissa mainostetaan jotain kovin "hassuja" ääniä, niinkun tää titutüütyytitutüüttitutüütyytee, meinas lentää slaidiputki sormesta kohti hienoa taulutelevisiota siinä. Ei helvetti noi on raivostuttavia! Ja jos joku sitte päätyy tilaamaan jonkun pierevän pampahirven pomppimaan puhelimensa näytölle liittyy hän samalla 4mobile clubiin yms. joka maksaa heti aivan järjettömän summan ja samalla hän sitoutuu tilaamaan lisää näitä typeriä ääniä. Voi jösses "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
Misse 09.12.2007 21:17:48 | |
---|
Mutta Sonera on saanut valjastettua mainokseensa Daven "Pieni ja hento ote" -teoksen. Se minua, anteeksi vaan, kyrpii ja vituttaa. Minusta tuo on lähinnä pyhäinhäväistys. Parku pääsee joka kerta kun se mainos silmiin osuu. Oi miksi Dave, miksi?? |
jra 10.12.2007 01:26:39 | |
---|
Alkaa olla tuskaa tv:n katsominen. Mainoskanavilla pyörii "...kyllä tonttukin sen tietää" -spiikkaajaan pään räjäyttäviä pätkiä ja nyt sitten Ylekin on pistänyt oikein voimasoittoon omat jouluohjelmamainoksensa, Areenan tietokilpailujakson spotin ja talorrraadin sahansoiton. Taitaa olla aika irtisanoa tv:lupa ja viedä toosa vintille keräämään pölyä ja seittejä? |
Kapane 10.12.2007 01:39:31 | |
---|
Kyllä, ja sitä futismaalivahtia sanottiin Muuriksi. Luin jostain, että tuo Tony Tiikerikin olis nykyään heroiinikoukussa. Ei varmaan oo helppoo kun on kuitenkin mainoksissa kokoajan. Enemmän mä diggasin kyllä näistä Shell mainoksista missä se oli. Niissä oli potkua. Mut ei taida nykyään olla koko Tonyssä potkua. Muurihan otti loparit näistä Kellogs hommista. Sen jälkeenhän se esitti Berlinin muuria Goodbye Lenin leffassa ja kuulemma olis ollut yks Kiinanmuurin stunteista Tomb Raiderissa. Empä tiä. Tuntuu kuitenkin menevän Muurilla paremmin ku Tonyllä. Mun takki on varastettu. Skenehuora jo 5,5 vuotta. |
Van Hannes 10.12.2007 11:31:37 | |
---|
Mua ärsyttää Jamban Jingle Bull ihan hemmetisti! "There Can Be Only One Hannes" |
bedlam 10.12.2007 12:47:34 | |
---|
Edelleenkin kaikista ahdistavin mainos on se subbarin "Prrprrprr! Etkö erota! Hanki nyt helevetissä kunnon soittari", tai jotain sinne päin. Nykyään taitaa tuo kirosana olla sentään piipattu, mutta ei se mainoksen ahdistavuutta vienyt pois. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
BondakeBunny 10.12.2007 19:40:26 | |
---|
Mitä enemmän tuota tölsää kahtoo ni sitä enemmän melkeinpä mainos ku mainos alkaa vituttamaan. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
koiralauri 10.12.2007 20:48:53 | |
---|
"Joka kolmas haku on ilmainen; se on 16556" GAAAHH!!!111 nyt syö. |
jp8000 10.12.2007 20:59:34 | |
---|
uusi ärsyttävä mainos on tuommonen vihreällä taustalla oleva numerotiedustelumainos, joka on tehty idolsin muotoon Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |