Nazareth 28.11.2007 01:40:28 | |
---|
Tekeekös muuten noilla squier kitaroilla mitään, tai tarkemmin noilla reilun 250 egen malleilla missä on jotkut Duncan design mikit? Ihan hyviä soittimia ne ovat mun mielestä ainakin, mitä oon ton hintaluokan Squiereita kokeillu. Mikeistä en tiedä koska mulle o aina kelvannu ne mikit mitkä o kitarassa ostettaessa kiinni.. "Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!" |
Silppuri 28.11.2007 08:06:29 (muokattu 28.11.2007 08:10:52) | |
---|
Toki jos satasen enemmän (~300€) maksaa Framuksesta, saa sillä rahalla ainakin helpommin auki ruuvattavan kaapin. Mutta täsmälleen samat elementit ne on siinä kuin HB G212 Vintagessakin. Jotain tällasta mä vähän arvelinki noista HB-kaapeista. Framuksessa (ja useissa muissakin) on mahdollisuus ottaa "puolet" takalevystä pois ruuveilla, jotta siitä saa tarvittaessa tehtyä open-back kaapin. Ite en tällaista tarvi, mutta ominaisuus se on sekin. Helkkarin hyvä soundi kuitenkin! Samat kiinalaiset Vintage-elementit taitaa on molemmissa. Taitaa olla aika harvassa nuo englantilaiset V30:set nykyään?!? EDIT: Kyllä sen satkun maksaa mielellään siitä ilosta, että omissa vermeissä ei lue missään "Harley Benton". Niinku sanoin tuolla aikasemmin, että kyllä niissä aina jokin on vinossa (ellei kaikki, kuten Behkun FX100-pedaalissa). "I havent slept since I woke up." |
saasta217 28.11.2007 10:37:38 (muokattu 28.11.2007 10:38:08) | |
---|
Ihan hyviä soittimia ne ovat mun mielestä ainakin, mitä oon ton hintaluokan Squiereita kokeillu. Mikeistä en tiedä koska mulle o aina kelvannu ne mikit mitkä o kitarassa ostettaessa kiinni.. Kylhän ne mikit kelpaa mitkä on kiinni mutta ajattelin vaan kun noissa hinnakkaammissa on jotkut eri mikit kun noissa muissa että oisko paremmat jopa. Tietäiskö kukaan mistä liikkeestä suomessa sais ok hintaan noita kaappeja, pk seudulla. Tai miksei kauempaakin, kai ne jossain matkahuollossa tulee jos tarvii.. Ei oo paljoo hintaeroo saksaan tolla framuksen 2x12" kun näyttä olevan 319e, vaan 10e enemmän ku thomannilla. |
saasta217 28.11.2007 15:21:02 (muokattu 28.11.2007 15:21:10) | |
---|
Laitoin sitten Framuksen 2x12" kaapin tulemaan.. Toivottavasti pelittää.. Ainaki siin luki et toimii 8ohmilla, voisko joku kaapin omaava viel vahvistaa et näin on? |
kari10 28.11.2007 15:32:20 | |
---|
Laitoin sitten Framuksen 2x12" kaapin tulemaan.. Toivottavasti pelittää.. Ainaki siin luki et toimii 8ohmilla, voisko joku kaapin omaava viel vahvistaa et näin on? Löytyy moinen ja pelittää 8ohmilla. |
Silppuri 29.11.2007 08:00:58 | |
---|
8 ohmia. Outoa on mun mielestä se, että kaapissa ei lue tuota ohmimäärää missään. Joskus ku kasaa laitteistoaan niin sitä alkaa aina epäileen itteään, että "Olihan se nyt sitten sen 8.....". Kannattaa laittaa tarra kylkeen että "8ohm". "I havent slept since I woke up." |
8 ohmia. Outoa on mun mielestä se, että kaapissa ei lue tuota ohmimäärää missään. Joskus ku kasaa laitteistoaan niin sitä alkaa aina epäileen itteään, että "Olihan se nyt sitten sen 8.....". Kannattaa laittaa tarra kylkeen että "8ohm". Enemmän sapettaa kaapit, joissa ei merkitä kumpi liitäntä se nyt on se Thru ja kumpi In. Laneyissä ei esim. lue tuota. Siinäpä arvaat aina tuntematonta Laneytä käyttäessä kumpi se on se In. Voisi vähän takoa jos kytkee Thruhun ja nuppi kärähtää ;P |
kari10 29.11.2007 13:18:02 | |
---|
8 ohmia. Outoa on mun mielestä se, että kaapissa ei lue tuota ohmimäärää missään. Joskus ku kasaa laitteistoaan niin sitä alkaa aina epäileen itteään, että "Olihan se nyt sitten sen 8.....". Kannattaa laittaa tarra kylkeen että "8ohm". Framuksessakin tarra on piiloitettu toisen kantokahvan syvennykseen. |
WinterMad 29.11.2007 13:45:06 | |
---|
Framuksessakin tarra on piiloitettu toisen kantokahvan syvennykseen. Nimenomaan, jommassa kummassa kantokahvassa on iso tarra jossa lukee impedanssi, malli ja jotain muutakin siinä taisi olla. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
marko.m 29.11.2007 14:57:03 | |
---|
Laitoin sitten Framuksen 2x12" kaapin tulemaan.. Toivottavasti pelittää.. Ainaki siin luki et toimii 8ohmilla, voisko joku kaapin omaava viel vahvistaa et näin on? Sulla on kohta sitten sama setti kun mulla. ;) Hyvin ne pelitttää keskenään. Itse ainakin tykkään soundista. Se toinen kauitin lähtö jää vain käyttämättömäks mutta ei ole mulla ainakaan haitannut mitään. |