Aihe: Nyt tarvitsisi sitten kaapin..
1 2
Nazareth
28.11.2007 01:40:28
Tekeekös muuten noilla squier kitaroilla mitään, tai tarkemmin noilla reilun 250 egen malleilla missä on jotkut Duncan design mikit?

Ihan hyviä soittimia ne ovat mun mielestä ainakin, mitä oon ton hintaluokan Squiereita kokeillu. Mikeistä en tiedä koska mulle o aina kelvannu ne mikit mitkä o kitarassa ostettaessa kiinni..
"Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!"
saasta217
28.11.2007 10:37:38 (muokattu 28.11.2007 10:38:08)
Ihan hyviä soittimia ne ovat mun mielestä ainakin, mitä oon ton hintaluokan Squiereita kokeillu. Mikeistä en tiedä koska mulle o aina kelvannu ne mikit mitkä o kitarassa ostettaessa kiinni..

Kylhän ne mikit kelpaa mitkä on kiinni mutta ajattelin vaan kun noissa hinnakkaammissa on jotkut eri mikit
kun noissa muissa että oisko paremmat jopa.

Tietäiskö kukaan mistä liikkeestä suomessa sais ok hintaan noita kaappeja, pk seudulla. Tai miksei kauempaakin,
kai ne jossain matkahuollossa tulee jos tarvii..

Ei oo paljoo hintaeroo saksaan tolla framuksen 2x12" kun näyttä olevan 319e, vaan 10e enemmän ku thomannilla.
saasta217
28.11.2007 15:21:02 (muokattu 28.11.2007 15:21:10)
Laitoin sitten Framuksen 2x12" kaapin tulemaan.. Toivottavasti pelittää.. Ainaki siin luki et toimii 8ohmilla,
voisko joku kaapin omaava viel vahvistaa et näin on?
kari10
28.11.2007 15:32:20
Laitoin sitten Framuksen 2x12" kaapin tulemaan.. Toivottavasti pelittää.. Ainaki siin luki et toimii 8ohmilla,

Löytyy moinen ja pelittää 8ohmilla.
Silppuri
29.11.2007 08:00:58

8 ohmia. Outoa on mun mielestä se, että kaapissa ei lue tuota ohmimäärää missään. Joskus ku kasaa laitteistoaan niin sitä alkaa aina epäileen itteään, että "Olihan se nyt sitten sen 8.....". Kannattaa laittaa tarra kylkeen että "8ohm".
"I havent slept since I woke up."
Torniojaws
29.11.2007 08:58:19 (muokattu 29.11.2007 08:58:35)

8 ohmia. Outoa on mun mielestä se, että kaapissa ei lue tuota ohmimäärää missään. Joskus ku kasaa laitteistoaan niin sitä alkaa aina epäileen itteään, että "Olihan se nyt sitten sen 8.....". Kannattaa laittaa tarra kylkeen että "8ohm".

Enemmän sapettaa kaapit, joissa ei merkitä kumpi liitäntä se nyt on se Thru ja kumpi In. Laneyissä ei esim. lue tuota. Siinäpä arvaat aina tuntematonta Laneytä käyttäessä kumpi se on se In. Voisi vähän takoa jos kytkee Thruhun ja nuppi kärähtää ;P
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
kari10
29.11.2007 13:18:02

Framuksessakin tarra on piiloitettu toisen kantokahvan syvennykseen.
WinterMad
29.11.2007 13:45:06
Framuksessakin tarra on piiloitettu toisen kantokahvan syvennykseen.

Nimenomaan, jommassa kummassa kantokahvassa on iso tarra jossa lukee impedanssi, malli ja jotain muutakin siinä taisi olla.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
marko.m
29.11.2007 14:57:03

Sulla on kohta sitten sama setti kun mulla. ;) Hyvin ne pelitttää keskenään. Itse ainakin tykkään soundista. Se toinen kauitin lähtö jää vain käyttämättömäks mutta ei ole mulla ainakaan haitannut mitään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)