Aihe: Kysymyksiä ekan kitaran teosta
1 2 3
Little Savage
27.11.2007 16:52:37
Mistä saisi basson kaulan ostettua netistä? Sen pitäisi olla alle 80 euroa maksava. Kitarankauloja löytyy, muttei basson.

tai , hanki Harley Benton basso ,käytä siitä osat ja tee uusi runko itse.
Aukaisempa sepalukseni. EI ! jätetään se huomiseen.
sartzan
27.11.2007 17:40:07
Etkös sä ollu stratoa tekemässä?

Oikeesti, lue ne faqit ja ota joku aiheeseen liittyvä kirja käteen ja tarvittaessa sanakirja toiseen, jos ihan oikeasti olet jotain rakentamassa.

Ylipäänsä, tää ketju tulee jatkumaan ja jatkumaan niin kauan kuin kyssäreihin vastaillaan tyyliin "Noh, täähän olisi tuolla faqeissakin, mutta siis homma toimii siten, että...". Ja sori hieman kielteisestä linjasta, mutta I smell a rat here, big time. Eiköhän se ohjeistus, joka tekijän (?) tietotason tässä vaiheessa on mahdollista keskustelupalstalla antaa, ole jo annettu. Loput on kiinni kaverin oma-aloitteisuudesta.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Juzzu
27.11.2007 17:52:17
Etkös sä ollu stratoa tekemässä?

Kaksikaulainen peli, toinen kaula skitta, toinen basso? ;P
epiphonesg
27.11.2007 18:35:14
Joo mutta bassolle tuli suurempi tarve tehdä. Jos jossain olis myynnissä basson kaula, ni voisin sen tehdä ite. Muuten teen tuon straton.
epiphonesg
28.11.2007 16:05:10
Oisko tällänen jotain:

http://www.thomann.de/fi/layla_bassguitar_kit_pstyle.htm

tekis siihen itse bodyn harjoittelumielellä ja ehkä vaihtaisi vähän paremmat osat. Eniten tossa tarviin tota kaulaa.
Juzzu
28.11.2007 16:36:29
Oisko tällänen jotain:
http://www.thomann.de/fi/layla_bassguitar_kit_pstyle.htm
tekis siihen itse bodyn harjoittelumielellä ja ehkä vaihtaisi vähän paremmat osat. Eniten tossa tarviin tota kaulaa.

Kannattaisi varmaan aloittaa kokoamalla ihan tuo sarja, jonka jälkeen sen saa kyllä purettua jos haluaa tehdä itse bodyn tai vaihtaa osia.

Ja kyllä, se ei ole lakattu tai pintäkäsitelty, ja kyllä, ne piuhat pitää kolvata ja ETSI siitä tietoa itse, ja kyllä, työkaluina tarvitaan ainakin ruuvimeisseliä ja satulan trimmaukseen kaikenlaisia pikkutilpehöörejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)