ÄM 25.11.2007 15:21:17 | |
---|
Onkos kukaan nähnyt seuraavanlaista viritystä myytävän, vai pitääkö väsätä itse?: Pitäis saada tomiin kiinni jalat, ilman reikien porausta. Eli onkohan jollain valmistajalla joku härveli, joka, näiden floatin-tomikiinnitysten tapaan, kiinnittyisi esim lugeihin ja siihen tulisi sitten jalat kiinni? Saahan sen tietty monellakin tapaa hoidettua, mutta tuollainen olis prioriteettinä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
moffler 25.11.2007 15:23:33 | |
---|
Mun mielestä RIMSillä on semmonen systeemi, tulee viritystappeihin kiinni ja siinä on muhvit jaloille. Varmaan perus 14" eteenpäin kokoja löytyy. -A Sshh.. |
En tiedä mistä puhun. |
moffler 25.11.2007 15:36:12 | |
---|
Notta perhana, just tuo! Sshh.. |
ÄM 25.11.2007 15:56:03 | |
---|
Kiitoksia tuhansia. Miten mä en tajunnu RIMSsiltä kattoa. Ja löytyy näköjään niin, että 12":kin menee. On tossa meinaan nyt pikkujouluaikaan välillä niin, että kaks keikkaa samana iltana, niin tarvii toisen setin. Kokoan jämistä pikku settiä, johon tulee 18"bd, siihen kiinni 8" tomi, jonka holderiin vielä kaks symbaalivartta, ridelle ja chrashille. Lattiatomia näyttelee sit 12" tomi, johon tarviin tollasen. Kukas tuota myy helsingissä, kun en meina löytää? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
tml 26.11.2007 11:46:15 | |
---|
Worldmaxilla on vastaava, todennäköisesti halvempi. Niitä myy drumsonly.de. |
mhelin 26.11.2007 15:07:48 (muokattu 26.11.2007 15:07:58) | |
---|
Eikös sen "lattiatomin" voisi laittaa multiclampilla symbaalitelineeseen kiinni, voisi toisen (rässin vaikka) noista pelleistäkin laittaa samaan? |
Youni 26.11.2007 16:09:53 | |
---|
Eikös sen "lattiatomin" voisi laittaa multiclampilla symbaalitelineeseen kiinni, voisi toisen (rässin vaikka) noista pelleistäkin laittaa samaan? Jos halutaan lattiatomi, niin halutaan lattiatomi. Itse olen kyllä lattiatomien kaveri, helppo asetella pellit ja tomit erikseen. Menee välillä tuon nykyisen etutomisymbaalirykelmän kanssa hermo, kun haluaa symbaalia tänne ja tomia tonne, niin sitten ruuvataan. Helpompi siirtää tomia ja symbaalitelinettä erikseen. Tuollainen lattiatomiratkaisu ei edes lisää roudattavien telineiden määrää oikeastaan yhtään. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
ÄM 26.11.2007 18:15:41 | |
---|
Eikös sen "lattiatomin" voisi laittaa multiclampilla symbaalitelineeseen kiinni, voisi toisen (rässin vaikka) noista pelleistäkin laittaa samaan? Makuasioita. Younin kanssa ollaan just vastakkaisten suuntien miehiä; mulla on aina tomit ollu kiinni peltistaageissa ja siihen se nytkin menee, jos ei tuota ensihätään löydy. Nyt on meinaan pyrkimys saada kasaan semmonen "taksin takakontti"-setti, jossa ei oo yhtään ständejä, vaan tosiaan basariin tulis kaikki kiinni. No saattaishan sen kyllä saada, pistämällä pearlin tomiholderin lyhyt tappi edellä basariin ja pitkä osuus saattais riittää sit isolletomille. Tuo lattiatomi viritys kuitenkin tuntuis toimivimmalta. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |