Qsysi 07.11.2007 16:53:46 | |
---|
Hamilton Ferrarille nyt kun Massa hylätään kofeiinin oraalisen nauttimisen johdosta, Senna ja Prost Mäklaarenille, niin saadaan ens kaudeksi taas hyvä käsikirjoitus. Odottele vähän aikaan, niin ainakin Senna ajaa aika varmasti tulevaisuudessa formuloita. Bruno Senna, Ayrtonin siskonpoika joka ajaa nykyään GP2:ta. I reject your reality and substitute my own! |
aikavaikea 12.11.2007 14:29:31 | |
---|
I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Qsysi 12.11.2007 17:04:31 | |
---|
Aika yllättävää, minusta ainakin. Ross Brawn lähteekin Hondalle tallipomoksi. On tainnut taala jos toinenkin liikahtaa... http://www.iltalehti.fi/formulat/200711126839016_fo.shtml Ohhoh. Ja Todt lopettaa Ferrarin tallipäällikkonä. Toivottavasti ovat varmoja valinnoistaan, tai muuten on talli pississä. I reject your reality and substitute my own! |
Shabby 12.11.2007 18:58:00 | |
---|
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
M-Juhana 16.11.2007 18:26:32 | |
---|
Eipäs unohdeta tätä ketjua, palkinnot on meinaan jakamatta. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
Jaffe 16.11.2007 21:34:04 | |
---|
Eipäs unohdeta tätä ketjua, palkinnot on meinaan jakamatta. juu ei, kova tuumaaminen on äijillä päällä ku ei viekäkää oo tullu päätöstä? |
M-Juhana 16.11.2007 21:59:14 | |
---|
Räikkösen F1-mestaruudelle sinetti 16.11.2007 21:40 Kimi Räikkönen, kuva: EPA/GERO BRELOER Kimi Räikkösen voittama formula ykkösten maailmanmestaruus sai lopullisen sinetin perjantaina, kun lajin kattojärjestön FIA:n vetoomustuomioistuin hylkäsi odotetusti Brasilian GP:n tiimoilta tehdyn valituksen. Räikkönen voitti maailmanmestaruuden pisteen erolla McLarenin Lewis Hamiltoniin ja Fernando Alonsoon. Räikkösen radalla voittaman mestaruuden suhteen oli tätä ennen pientä epävarmuutta, koska McLaren-talli oli valittanut kauden päätöskisan Brasilian GP:n tiimoilta Williams- ja BMW-autojen polttoaineen sääntöjenvastaisesta lämpötilasta. Mikäli Williamsin Nico Rosberg, BMW:n Robert Kubica sekä BMW:n Nick Heidfeld olisi hylätty lopputuloksista ja Hamilton olisi tämän seurauksena nostettu Brasilian GP:n seitsemänneltä sijalta neljänneksi, olisi Hamilton noussut pisteissä Räikkösen edelle mestariksi. Brasilian GP:n lopputuloksiin ei kuitenkaan tehty mitään muutoksia. (MTV3) Eiköhän tää ollu tässä ! Työkaverikin saa vetopullonsa..:-) Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
DirtyFingers 16.11.2007 22:16:34 | |
---|
Kausi OLISI ollut kaikkien aikojen jännittävin JA loppujen lopuksi paras, mutta MTV3 päätti siirtää kisat maksullisille kanaville. Että näin SE ratkaisee. Onneksi on jääkiekko. Watch Out, We're Mad |
Jaffe 16.11.2007 23:00:38 | |
---|
Kausi OLISI ollut kaikkien aikojen jännittävin JA loppujen lopuksi paras, mutta MTV3 päätti siirtää kisat maksullisille kanaville. Että näin SE ratkaisee. Onneksi on jääkiekko. noooh.... maikkarin vikahan se on juu |
Tympee Huttunen 16.11.2007 23:04:11 | |
---|
Kausi OLISI ollut kaikkien aikojen jännittävin JA loppujen lopuksi paras, mutta MTV3 päätti siirtää kisat maksullisille kanaville. Että näin SE ratkaisee. Onneksi on jääkiekko. No, MTV3:n kanavapaketti maksaa 9,5e/kk. Eipä se nyt ihan hirveän paljon ole? |
Karhuherra 17.11.2007 02:11:13 (muokattu 17.11.2007 02:11:44) | |
---|
No, MTV3:n kanavapaketti maksaa 9,5e/kk. Eipä se nyt ihan hirveän paljon ole? Nooooo on se kuitenkin.. Aina tähän asti ovat ilmaiseksi näkyneet. No mutta toivottavasti Sopcastin tai TVUplayerin saa Macille ennen seuraavaa kautta. Mieli tekisi katsoa noita, muttei maksa. Sääh. Sen jänis se. |
Tympee Huttunen 17.11.2007 08:09:04 | |
---|
Nooooo on se kuitenkin.. Aina tähän asti ovat ilmaiseksi näkyneet. No mutta toivottavasti Sopcastin tai TVUplayerin saa Macille ennen seuraavaa kautta. Mieli tekisi katsoa noita, muttei maksa. Sääh. Itsekin koitin sopcastin kautta katsoa kisoja. Ei sitä nykivää ja rakeista tulitikkuaskin kokoista kuvaa vaan oikein jaksanut. Englanninkielinen selostus oli toki ok, mutta välillä piti katsoa ties mitä mongerrusta. Oli aika luksusta, kun lopulta tulin järkiini ja sain tv:n täydeltä hyvää kuvanlaatua. Sen verran pihi kyllä olen, että tässä välissä kanavapaketin tilauksen lopetin:) Ensi kauden alussa taas tilaus voimaan. |
bedlam 17.11.2007 10:51:53 | |
---|
No, MTV3:n kanavapaketti maksaa 9,5e/kk. Eipä se nyt ihan hirveän paljon ole? Nykyäänhän tuo MTV3:n kanavapaketti maksaa 20 euroa kuussa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
sellisti 17.11.2007 20:11:49 (muokattu 17.11.2007 20:12:48) | |
---|
Nykyäänhän tuo MTV3:n kanavapaketti maksaa 20 euroa kuussa. Kyllä se mulla on edelleen 9,90e/kk. Lasku tosin tulee 2 kuukauden välein, jolloin hinta on luonnollisesti 19,80e/lasku. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
bedlam 17.11.2007 21:04:59 (muokattu 17.11.2007 21:12:30) | |
---|
Kyllä se mulla on edelleen 9,90e/kk. Lasku tosin tulee 2 kuukauden välein, jolloin hinta on luonnollisesti 19,80e/lasku. En nyt ittekkään muista paljonko edellinen lasku oli, mutta jostain luin, että pakettiin tulee syksyllä lisää kanavia ja hinta nousee. Edit: uusilla tilaajilla ainakin: http://www.plustv.fi/site/osta.jsp?location1=3&sl2=1Luulisi kai tuon näkyvän vanhojen tilaajienkin laskussa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Juuho 17.11.2007 21:08:15 | |
---|
Kyllä se mulla on edelleen 9,90e/kk. Lasku tosin tulee 2 kuukauden välein, jolloin hinta on luonnollisesti 19,80e/lasku. Ei oo viel varmaan tullu uutta laskuu ku syyskuun alussa tais muuttuu 20€/kuukausi tuo maksu. |
sellisti 17.11.2007 23:28:24 (muokattu 17.11.2007 23:28:53) | |
---|
Ei oo viel varmaan tullu uutta laskuu ku syyskuun alussa tais muuttuu 20€/kuukausi tuo maksu. Just tällä viikolla tuli viimesin lasku joka on ajalle 1.11.-31.12. ja se on kyllä tuon vajaa kympin per kuukausi. Mutta tietenkin jos uudet tilaajat saavat lisäkanavia niin kai se näkyy hinnassakin. En tiedä tuosta mitään muuta kuin että meillä hinta on kyllä pysynyt samana. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
KaivosVeko 18.11.2007 09:30:17 | |
---|
En nyt ittekkään muista paljonko edellinen lasku oli, mutta jostain luin, että pakettiin tulee syksyllä lisää kanavia ja hinta nousee. Edit: uusilla tilaajilla ainakin: http://www.plustv.fi/site/osta.jsp?location1=3&sl2=1 Luulisi kai tuon näkyvän vanhojen tilaajienkin laskussa. Itse asun taloyhtiössä, jossa on Elisan kaapeli TV ja hinnoittelu on edelleen noin 10 €/kk. Voisiko olla niin, että palvelun tarjoajilla on eri hinnoittelu? Kun tilasin kyseistä kanava pakettia niin eihän hinnoittelusta ottanut pirukaan selvää. Virkailijakin oli ihan pihalla. Silloin Elisan sivuilla oli vielä hinnasto mistä näki, että MTV3 kanavapaketti maksaa, eli sen vajaan kympin. Tosin nyt kun etsin hinnastoa niin enpä löytänyt, oliskohan korotuksia luvassa? Oliskos jollain parempaa tietoa? |
En nyt ittekkään muista paljonko edellinen lasku oli, mutta jostain luin, että pakettiin tulee syksyllä lisää kanavia ja hinta nousee. Edit: uusilla tilaajilla ainakin: http://www.plustv.fi/site/osta.jsp?location1=3&sl2=1 Luulisi kai tuon näkyvän vanhojen tilaajienkin laskussa. Tuohan on PlusTV:n oma kanavapaketti antennitalouksiin. Pelkkä MTV3:n kanavapaketti on ihan oma lukunsa, ainakin Turun kaapelitelevisio vieläkin hinnoittelee sen 9,5e/kk. |
sellisti 19.11.2007 13:15:02 (muokattu 19.11.2007 13:18:30) | |
---|
Edit: uusilla tilaajilla ainakin: http://www.plustv.fi/site/osta.jsp?location1=3&sl2=1 Luulisi kai tuon näkyvän vanhojen tilaajienkin laskussa. Jep, tuossa on äkkiseltään laskettuna 14 kanavaa tuohon hintaan 19,90e/kk, eli tosiaan pikkusen eri asia kuin Maikkarin kanavapaketti. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |