veksu_ 11.11.2007 12:19:49 | |
---|
Mulla on semmonen kysymys semmoselle joka tietää ja osaa sanoa et tekeekö Tama Swingstar setillä mitää? |
Tekeehän sillä. Kelpaa mainiosti treeneihin, keikalle ja demoäänityksiin, kunhan laittaa kunnon kalvot ja virittää hyvin. Virveli ei tosin ole ihan parhaasta päästä. Vanhat 80-luvun Swingstarit ovat kuulemma vähän laadukkaampia kuin nämä uudemmat. Mutta kyllä näilläkin soittaa. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Matjardo 11.11.2007 12:55:50 (muokattu 11.11.2007 12:56:29) | |
---|
Itse soitin uudemman mallisilla Swingstareilla kolmisen vuotta. Itsellä jäi hyvä fiilis niistä, vaikkei nyt uusien rumpujen jälkeen kovin ikäväkään jää. Hyvillä kalvoilla ja huolellisella virittämisellä basarista ja tomeista saa jopa yllättävän hyvät soundit. Monta kertaa jopa jotkut kehuivat swinkkujeni soundeja "hiton hyviksi". Swingstarien heikkous lienee virveli. Se on vähän mitä on, mutta on niitä paskempiakin. Kyllä tuostakin saa ihan kelpo soundin kun viitsii säätää oikeilla kalvoilla. Mutta näin yleensä, Swingstarit ovat perusvarmat ja hyvät pannut. Niillä pärjää yllättävän pitkälle, itsekkin muutamat keikat swinkuilla soittaneena voin sanoa. Muuan rumpalikaveri on vetänyt muutamat nauhoitussessiot ja lukemattomat keikatkin Swingstareilla, ja hyvin on mennyt ja hyvältä on kuullostanut. Mitäpä tässä muuta sanomaan. Jos olet ensimmäisiä rumpuja hankkimassa, niin tuskin tulet pettymään jos swinkut hommaat. Two beers or not two beers? |
veksu_ 11.11.2007 14:16:08 | |
---|
Juu kiitos tiedoista.. Toisia rumpuja oon hakemassa alle tonnin käytetyt tai uudet.. Joten oisko jotain muitakin ehotuksia.. Ku tietoo näyttää olevan :D Eli toisia rumpuja kattelen vanhat on onnettomat milleniumit... |
moderndrummer88 11.11.2007 14:30:20 | |
---|
Haetko pelkkää settiä, vai pitääkö olla myös pellit? Entäs telineiden laita? "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
wavelength 11.11.2007 18:05:41 | |
---|
En tiedä mistä puhun. |
polytoximaniac 12.11.2007 23:42:06 | |
---|
Kyllähän niillä pärjää jo aikamoisenkin pitkälle. Itsellä ollut viitisen vuotta.. Mutta kuten mainittu virppa on aika paska.. Ainakin omissani oli aivan hanurista.. Onneksi ei ole oma riesa enää. Mulla olis ehkä kaupan juuri tuo setti :) 8,10,12,14 ja 22.. Mun artikkelista löytyy tarkempia speksejä ja kuvaa :) Kiitos ja anteeksi |