esyk 07.11.2007 00:46:23 | |
---|
Tilut on tallessa, alusta loppuun asti :) Olisko kellään tiedossa softaa, jolla sais asf-mediatiedostoa trimmattua, että sais ton virityskuvan alusta ja lopusta pois sekä yleistä palvelintilaa 450 MB edestä? Laiskottaa...en jaksa itse etsiä. |
Bookkeeper 07.11.2007 00:49:42 | |
---|
Tilut on tallessa, alusta loppuun asti :) Olisko kellään tiedossa softaa, jolla sais asf-mediatiedostoa trimmattua, että sais ton virityskuvan alusta ja lopusta pois sekä yleistä palvelintilaa 450 MB edestä? Laiskottaa...en jaksa itse etsiä. Windows Movie Maker? "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Bliss 07.11.2007 00:50:26 | |
---|
Ironista, että Porra veti illan parhaan soolon bassolla... |
blaekie 07.11.2007 00:51:10 | |
---|
Ambituksen setti kyllä mahtavaa, varsinkin "Attitude Medley" vai mikä se oli , Porra ja Hahto , aika hyvä rytmiryhmä lievästi sanottuna. Nyt on sitten kuultu tiluhirvitys nimeltä "Little Wing" ;kin , aivan kamala Nii onkii ... |
Sicktoid 07.11.2007 00:52:38 (muokattu 07.11.2007 00:52:57) | |
---|
Nyt on sitten kuultu tiluhirvitys nimeltä "Little Wing" ;kin , aivan kamala Minusta illan pohjanoteerauksen veti Hietala. En ole ikinä tykänny soittotyylistä ja rutikuivat soundit sai sen vielä kuulostamaan entistä kamalammalta. Liikaa ei ole tarpeeksi. |
Prkl 07.11.2007 00:52:42 | |
---|
Kupiainen oli kyllä illan yllättäjä, tänään vasta ekaa kertaa kuulin koko tyypistä. Aivan mahtavaa settiä. "Oikeista esiintyjistä" Latvalan ja Holopaisen biisit kuullosti parhailta omaan korvaan. R.I.P. J.A-K |
ANtTIKRISTUS 07.11.2007 00:54:14 | |
---|
Se eka jätkä joka voitti sen kitaran veti tiukimman setin. Sen jälkeen Matias. Enempää ei jaksanutkaan kattoa. Haastattelijat kyseli tyhmiä, tuli vähän vaivautunut olo kun kuunteli niitä. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Ville81 07.11.2007 01:00:26 | |
---|
Tilut on tallessa, alusta loppuun asti :) Olisko kellään tiedossa softaa, jolla sais asf-mediatiedostoa trimmattua, että sais ton virityskuvan alusta ja lopusta pois sekä yleistä palvelintilaa 450 MB edestä? Laiskottaa...en jaksa itse etsiä. Megaupload, Rapidshare ym? "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
Booligan 07.11.2007 01:08:35 | |
---|
huh, olipa ilta. ehkä parasta teeveetä pitkään aikaan. ambiittuksen tilut missasin kun en tienny että tämä näytettään livenä. Rapu ja Salovaara on kyllä koneita. uskomaton pokka myös Porralla vetää kesken kaiken bassosoolo - olisin tosin pettynyt aivan helvetisti jos släpit olis jääneet puuttumaan mutta tulihan sitäkin puolta! ainoa mikä häiritsi oikeasti tuota katsellessa, oli se, ettei Suomessa näköjään ole egokitaristeja. kun tilutetaan, pitää omistaa se lava eikä katella kaveriin ja hymyillä että "hehheh mitäs nyt". muuten oli ilo seurata ja kuunnella koko shöytä!(paitsi little wingia..)Tyyskä on tainnut "hieman" kuunnella Vaita joskus.. nuotteja säästämättä |
Sicktoid 07.11.2007 01:24:25 | |
---|
huh, olipa ilta. ehkä parasta teeveetä pitkään aikaan. ambiittuksen tilut missasin kun en tienny että tämä näytettään livenä. Rapu ja Salovaara on kyllä koneita. uskomaton pokka myös Porralla vetää kesken kaiken bassosoolo - olisin tosin pettynyt aivan helvetisti jos släpit olis jääneet puuttumaan mutta tulihan sitäkin puolta! Itse olin dissaillut kyllä Porraa aina muutaman kuulemani soolon perusteella. Ne olivat semmoista epädynaamista särömössöä että itseäni hirvitti. Ristin miehen jo köyhän miehen Billy Sheehaniksi, mutta tämä lähetys pelasti paljon. Hyvää läppää ja hallittua bassottelua. Ja kommentti "älkää ottako liian vakavasti" ei olisi voinut paremmin natsata tuohon tarjontaan. Ihmettelen miten tuosta oli saatu noinkin hyvän kuuloista noissa puitteissa. Tilu on kumminkin aina tilua ja musiikki on sitten erikseen. Molemmille aikansa ja paikkansa. Liikaa ei ole tarpeeksi. |
-AjA- 07.11.2007 01:56:15 | |
---|
Olisko kellään tiedossa softaa, jolla sais asf-mediatiedostoa trimmattua, että sais ton virityskuvan alusta ja lopusta pois sekä yleistä palvelintilaa 450 MB edestä? Laiskottaa...en jaksa itse etsiä. Tyrkkää vaikka Stage6:seen: stage6.divx.com (youtuben etc. kaltainen, mutta ei sen kummempia rajoituksia videoiden kokojen ja laatujen suhteen. Voi uploadata vaikka true-HD matskua) Videon pitää kuitenkin olla joko .divx tai divx-enkoodatussa .avi -formaatissa Tuolta kattoisin sen todella mielelläni hyvällä kuvanlaadulla streamattuna :-) I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
MacGyver 07.11.2007 05:07:34 | |
---|
Qui nescit tacere, nescit et loqui |
kid ego 07.11.2007 08:37:44 | |
---|
"Uijui, ja Princen Purple Rain-levy! Parasta mitä vuosi 1984 on tuottanut, paitsi tietysti Niko." -Linda |
Gaines 07.11.2007 09:49:35 | |
---|
Olipa positiivinen ylläri. Kitara raikasi tottatosiaan siihen malliin, että itelläkin oli sormet tulessa. Holopaisen, Latvalan ja Hietalan tiesin entuudestaan, muut olivat minulle outoja kirvesmiehiä, mikä toisaalta teki tilanteesta otollisen. Eipä ollut ennakkokäsityksiä ja -luuloja. Kuulapää vakuutti minut! Aluksi oli hieman kankeata, mutta varsinkin herra ravun kanssa suoritettu "keskustelu" oli loistavaa tavaraa ja sopivasti naama virneessä suoritettuna. Jatsinpaskakin taipui ja toi omaa maustettansa mukaan. Vaan tämä avaussetin tyrkännyt virtuoosi heilui kyllä siihen malliin, että huh huh. Johan oli syöttöä kerrakseen. Mykistyin täysin. Porra ja Hahto hoitelivat kyllä mallikkaasti rytmiosaston, eipä jäänyt uupumaan mitään mitä tässä tyylilajissa ei tarvittaisi. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Zaphod 07.11.2007 09:52:02 | |
---|
Oli kyllä ilo katsella ja kuunnella, saatanan kovia soittajia kaikki. Levy kyllä taitaa mennä hankintaan. ruuvimeisseli sanoi: Jos tiluttaminen ei onnistu, on parasta luovuttaa. |
Ironista, että Porra veti illan parhaan soolon bassolla... Täysin samaa mieltä! Olihan tuo ihan viihdyttävää katsottavaa, ei siinä mitään. Rapu veti kaikkein vakuuttavimmin, Matias pääsi yllättämään takavasemmalta ja Roope raapi kuten pitääkin. Muut enemmän tai vähemmän tylsiä ja vähän pettymyksiäkin, Euge etunenässä. Mutta tosiaan, ei oteta liian vakavasti, hyvin kaikki bändeihinsä istuvat, vaikkei ihan kitarasankariainesta ehkä olekaan... |
KickBoX 07.11.2007 11:25:02 (muokattu 07.11.2007 11:28:37) | |
---|
Prkl, piti sitten mennä nukahtamaan siinä jossain Tyyskän esityksen jälkeen. Yleensä en "nintendotilusta" välitä, mutta Kupiainen loksautti taas leuan lattiaan. Firefox ei suostu streamaamaan areenan videota, mistähän johtuu? Ikkunassa lukee "opening media" yli puoli tuntia, ja sitten "ready". Noh, painan playta ja koko "opening media" roska alkaa alusta. Käytössä WMP11 ja 4mb letku. |
kimurantti1 07.11.2007 11:37:02 | |
---|
Firefox ei suostu streamaamaan areenan videota, mistähän johtuu? Ikkunassa lukee "opening media" yli puoli tuntia, ja sitten "ready". Noh, painan playta ja koko "opening media" roska alkaa alusta. Käytössä WMP11 ja 4mb letku. Siellä oikeassa alalaidassa on sellainen "Avaa mediasoitin omaan ikkunaan" -toiminto. Kokeile sitä, mulla ainakin auttoi. |
Bookkeeper 07.11.2007 11:38:48 | |
---|
Firefox ei suostu streamaamaan areenan videota, mistähän johtuu? Ikkunassa lukee "opening media" yli puoli tuntia, ja sitten "ready". Noh, painan playta ja koko "opening media" roska alkaa alusta. Käytössä WMP11 ja 4mb letku. Eihän streamit koskaan toimi... Mulla liian hidas letku (1mb). "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Dr. Funkenstein 07.11.2007 11:41:40 | |
---|
Illan paras soittaja oli basisti! Hää hää. |