Aihe: YouTube
1 2 3 4 596 97 98 99 100121 122 123 124 125
Disposable
31.10.2007 17:19:08
This is Sparta - Totally Madness!! pt1

http://www.youtube.com/watch?v=OZS61SrD3Ws

DaveMasteR999 muutkin tuotokset ovat nerokkaita. Aika thv-settiä.

Eeeooooiiiieeeeääääääähhh! :-------D
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
carnation
31.10.2007 19:50:50
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ed_Guy
31.10.2007 20:31:26 (muokattu 31.10.2007 20:45:39)
Kiitos youtube. Tätä biisiä etsiskelin jonkin aikaa...

Eli Benny Törnroos- Fiksu Vekotin

http://www.youtube.com/watch?v=ddUzOZJZvLg

Edit: Jää muuten soimaan päähän tämäkin.
Get the Fuck Out!
BondakeBunny
31.10.2007 20:54:27

Ei helevata ku on ihme veikee kappale.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
Anonymous-jazz
01.11.2007 08:56:59

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Burn
01.11.2007 13:36:05

EI JUMA! Tuota kuunneltiin aina ala-asteen kuvistunneilla, paitsi että kyseessä oli ruåtsinkielinen versio. Biisin nimi oli "Evighetsmaskin" tjsp, eli jonkin sortin ikiliikkuja...Voi kuinka muistot tulvivatkaan!
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
DaKiller
01.11.2007 13:40:41

EI JUMA! Tuota kuunneltiin aina ala-asteen kuvistunneilla, paitsi että kyseessä oli ruåtsinkielinen versio. Biisin nimi oli "Evighetsmaskin" tjsp, eli jonkin sortin ikiliikkuja...Voi kuinka muistot tulvivatkaan!

Mistä tuo muuten on alunperin lähtöisin? Varmaan jokin lasten tv-ohjelma mutta ei nyt tule mieleen mikä se voisi olla.
Mikaelo
01.11.2007 14:09:54

Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
päänahka
01.11.2007 16:37:05
Dir en grey suomeksi.
http://youtube.com/watch?v=WWU2zPNkpFk

Tämähän on vanha mutta pitää kehua ettei tule paha mieli kenellekään. Paras "misheard"-pätkä missään.
Up and down, that's how energy stays alive.
Nazareth
01.11.2007 16:46:59

Ei hitto. Muistan ku aikoinaa tätä soitettii radiossa. Iha huippu biisi.
Over the lips, and through the gums... look out, tummy, here I come!
Disposable
01.11.2007 17:04:58
Tämähän on vanha mutta pitää kehua ettei tule paha mieli kenellekään. Paras "misheard"-pätkä missään.

Tuossa ei ole kyllä niin mitään hauskaa. Voin kuvitella tuolle nauravan vain jotain 11-vuotiaita jotka nauraa räkä sieraimista lentäen aina kun kuulevat sanan "molo". Sanatkin ovat niin epäselviä että homma melkeinpä olisi hauskempi jos musiikkia ei videossa olisi ollenkaan.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
päänahka
01.11.2007 17:16:17
Tuossa ei ole kyllä niin mitään hauskaa. Voin kuvitella tuolle nauravan vain jotain 11-vuotiaita jotka nauraa räkä sieraimista lentäen aina kun kuulevat sanan "molo". Sanatkin ovat niin epäselviä että homma melkeinpä olisi hauskempi jos musiikkia ei videossa olisi ollenkaan.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

Älä nyt, eihän siinä sanota molo kuin kerran. No mutta jos nyt nopean analyysin heitän niin ensinnäkin tuo biisi on huvittava, ja videokin vähän enemmän kuin paintilla piirrettyjä kuvia peräkkäin. Biisin läpi kantava teemakin keksitty tuohon. Ja kyllä muhun putoaa tommoset "jee maali" -tyyppiset lyyriset leiskautukset.
Up and down, that's how energy stays alive.
Disposable
01.11.2007 17:25:30
Älä nyt, eihän siinä sanota molo kuin kerran. No mutta jos nyt nopean analyysin heitän niin ensinnäkin tuo biisi on huvittava, ja videokin vähän enemmän kuin paintilla piirrettyjä kuvia peräkkäin. Biisin läpi kantava teemakin keksitty tuohon. Ja kyllä muhun putoaa tommoset "jee maali" -tyyppiset lyyriset leiskautukset.

Tosi laadukashan tuo tosiaan on normi-misheard lyrics -videoksi. Hommia on tehty tuon tuotoksen eteen selvästi. Mutta kun "tekstityksen" sanoja on allekirjoittaneella ainakin todella vaikea yhdistää kuulemaansa niin vaikea siitä on hauskuutta löytää.

Taisin hymähtää ainoan kerran juuri tuossa "jee maali"-kohdassa. Myös hiiri ja animaatiot yleensä huvittivat THV-pohjalta, mutta kun musiikki ei tue tuota niin ei vaan naurata.
NHR
01.11.2007 17:57:46

Taisin hymähtää ainoan kerran juuri tuossa "jee maali"-kohdassa. Myös hiiri ja animaatiot yleensä huvittivat THV-pohjalta, mutta kun musiikki ei tue tuota niin ei vaan naurata.

Sulla on vaan niin huono huumorintaju, oon ennenki ollu huomaavinani. Tai ainaki vissiin ihan erilainen ku mulla; yleensä jos oot jotain hauskaks kehunu, niin ei mua oo naurattanu. Ja päinvastoin. Toikin video oli ihan hauska mun mielestä ja ihan tarpeeks "sinnepäin" meni ne sanatki. Ja mä oon vähä yliki 11v jo...

Mut jos oot sitä mieltä, että se huono huumorintaju onki mulla, niin kyllä mä senkin oon valmis uskoon... ;)
"Ei helvetti, ei tuommosella nenällä voi olla Terminaattori!" - papitsu
Disposable
01.11.2007 18:04:32
Mut jos oot sitä mieltä, että se huono huumorintaju onki mulla, niin kyllä mä senkin oon valmis uskoon... ;)

Sovitaanko että molemmilla on loistava huumorintaju mutta ei mennä kattomaan samaa komediaa yhtä aikaa :)

Jos huumori on tosi huonoa, se usein iskee. Kun tarkemmin ajattelen, enemmän pienten piirien idioottihuumori hauskuuttaa minua enemmän kuin kello kahdeksan Frendit, joskin sekin on ajoittain ihan hauska ohjelma.

Huumorin näkeminen ja sille nauraminen on myös tosi paljon vireystilasta ja mielialasta kiinni, vois olla että nyt en nauraisi edes Simpsoneille.

Huumorintaju on niinkuin persereikä. Eiku..
NHR
01.11.2007 18:12:29

Kun tarkemmin ajattelen, enemmän pienten piirien idioottihuumori hauskuuttaa minua enemmän kuin kello kahdeksan Frendit, joskin sekin on ajoittain ihan hauska ohjelma.

No tosta oon kyl aika lailla samaa mieltä, jotain yhteistäki näköjään aina löytyy kuitenki. :)
NHR
01.11.2007 18:25:48

Pakko postata kun nyt huumorintajusta oli kyse, vaikka tämä jo tuolla toisessa YouTube ketjussa olikin. Nauroin näennäisen käsittämättömästä syystä koko videon.

Paatko sen linkin vielä...
wavelength
01.11.2007 19:50:48

Edit: Jahas, vai että vielä haluaisitte nähdäkin sen? :P

Ja kohta haluamme yhden Rieseneistäsi.
En tiedä mistä puhun.
BondakeBunny
01.11.2007 19:55:11

Tästä ei todellakaan voi enää perä parantua, vai mitä mieltä itse olet. http://www.youtube.com/watch?v=yO_vSZC1Pzw
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)