KiiminkiJoe 18.08.2007 19:48:34 | |
---|
Erään jo edesmenneen Pohjois-Suomalaisen rokkibaarin työntekijä kommentoi orkesterime antia lausahduksella: "tuo teidän soittonne on suorastaan musiikkia korville". Pahapa moista on mennä kieltämäänkään. X -klassinen puumerkki |
perkeles 19.08.2007 04:26:36 | |
---|
kloppina pohojammaalla olin jostain syystä basistina ja pikkuveljeni kertoi tytöille minun olevan fasisti. aika hyvinhän pojat soittaa-sanoi ravintoloitsija,kun ei huomannut meidän tulleen jo tauolle ja oluelle.taukomusana oli beatlesien kokoelma. HELLO CLEVELAND |
Kolmonen 19.08.2007 10:51:32 | |
---|
Tää kommentti tuli laulusta, mutta laitan silti.. Oltiin bändeineni jossain humpalla. Omasta mielestäni vedin kohtuu hyvin (ja siihen keikkaan mennessä olin käynyt kevyen musan laulutunneilla jo useamman vuoden). No siihen keikan jälkeen tuli sitten humalainen nainen sopottamaan jotain soitannosta. Mua se halasi ja sanoi: "kuule hyvin laulat, sulla on hyvä äänimateriaali. Nyt vaan soitat jollekin laulumaikalle ja alat ottamaan tunteja niin tiedät miten sitten lauletaan ihan oikeesti." Öhhh.. kehu vaiko eikö...? |
shovi 19.08.2007 10:59:24 | |
---|
Keikan jälkeen ainut kommentti soitosta oli: "voi kun sä oot söpö!". Todella jotain, mitä karski rock'n'roll stara haluaa kuulla. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Traditional 19.08.2007 12:23:54 | |
---|
"Ihanaa" (soitin O.C:n Tunnaria Humalaiselle tyttöporukalle:) "Sun Pitäs soitella joskus Välitunneilla" (sama tyttöporukka Vuotta myöhemmin) Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi. |
Sacce 20.08.2007 15:51:43 | |
---|
Edellisen keikan jälkeen backstagella: "Voit olla varma että puhelimesi soi." Eli sain sen käsityksen, että saan joskus uudestaan mennä jonnekin soittamaan pasuunaa. :) Perkjärveltä saatavana junalautoja |
eewo 21.08.2007 21:30:17 (muokattu 28.08.2007 20:08:51) | |
---|
"Osaatsä soittaa sooloja?" "Se nyt on ihan turhaa ilman taustaa" (eiks ollutkin ovela tekosyy, oon meinaan Europan kolmanneks paskin sooloilija :D) "Eiku soita ny" *Soitan parhaan bluessoolon, minkä olen ikinä soittanut tai tulen ikinä soittamaan* "Eihän toi ollu mikään soolo!" "Miten niin?!" "Ei se ollu nopee!" E: Ja kitarahan oli instrumentti... "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
timus 23.08.2007 21:43:33 | |
---|
aikanaan kun vielä soiteltua tuli enemmän, totesi eräällä musaleirillä rumpujen soiton opettaja harjoitellessamme niitä "vyörytyksiä", että "onks sulla treffit vai mihin sulla on kiire, soita hitaammin!". Hello Cleveland!!!! |
hullu_ukko 23.08.2007 22:27:46 | |
---|
Ei nyt varsinainen kommentti mutta tällainen vuoropuhelu oli joskus: Kaveri: Soita paranoid Minä: Okei.. Kitara: *pari vitossointua ja epävireisiä nuotteja* Minä: En osaa.. Liian monimutkaista. Olipas taas hauskaa.. Se oli paljon hauskempaa tapahtumahetkellä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
Anonymous-jazz 23.08.2007 23:57:31 (muokattu 23.08.2007 23:59:15) | |
---|
Juristi-isä pojansa uravalinnasta: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
Sälski 04.09.2007 19:59:35 | |
---|
hehhe tänää soitinlaineel soitin siin vaan ihan normaalisti aikaa tappaakseni ja pari jotain 9-11 vuotiast tuli siihen kattoo vähäks aikaa ja sanos et oon tosi hyvä soittaa :D ja sit se kysys et osaanks mä soitaa gunnareit, soitin sit niil vähän nighttrainii ja ne oli ilosii :). ei sen kummempii... Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Van Hannes 05.09.2007 11:51:19 | |
---|
Tossa bänditreeneissä vedin bassol jotai ihme täppinkii niin bändikaverit totes " Ei bassoo tollei soiteta" "Ei bassol sais vetää tollasta" "There Can Be Only One Hannes" |
Enya 04.10.2007 22:26:12 | |
---|
Pieni tarina ennen varsinaista lausahdusta.. Tapahtui vuosia sitten jossain Lions Lady´s gaala-illassa, ysikymmenluvun alkua: meidät tilattiin keikalle soittamaan, solistia ei kuulemma tarvittu kun sellainen oli jo valmiina, emme tosin saaneet koskaan tietää tämän nimeä etukäteen - joten arvelimme hänen olevan paikallisia, mattimeikäläisiä. Eikä kukaan kyllä sitä kysynytkään. Mikäs siinä - eikun treenaamaan settejä. Varalta päätimme kuitenkin valjastaa erään puolituttumme mikin ääreen ja onneksi näin teimme: viimeistelyjä tehdessä sitten keikkapaikalla joku huusi, että solisti tulee ja.. no, Katri-Helenahan se siellä tepsutti portaita ylös. Koko komppania seisahtui kauhunjäykkänä aloilleen; "Mitä helv...?" Selvisi kuitenkin, että meille varattu solisti olikin perunut ja että Katri-Helena oli paikalla esiintymässä tyttärensä kanssa, tosin lämmitteli ääntään kanssamme ennen omaa esiintymistään. Anyway, onneksi meillä oli se oma solisti mukana ja eikun homma käyntiin vain. Kesken keikan humppaa hetkuttava pari ajautuu kiipparieni eteen ja nostan katseeni ujona koskettimilta peläten, että päälle tulevat. Taisin olla hädintuskin jos seitsemäätoista? Vanhempi mieshenkilö iskee minulle silmää ja toteaa minuun päin kumartuen "Hymyä huuleen tyttö, ei tämä musiikki niin vakava asia ole". Taisi näkyä jännitys läpi, vaikka oltiin jo loppukipaleita heittelemässä. Huulet piukkana ja suu mutrulla, posket punaisina krampista ja kädet täristen =) Ensimmäiseksi keikaksi oli kyllä melkoinen kokemus.. |
OPJ1974 04.10.2007 23:32:06 | |
---|
Noh, enin osa kommenteista on tullut kuultua sambakoulun rumpuryhmän mukana: - "Wi**u, eihän tää on sambaa nähnykkään!" (Humalainen mieskatsoja huutaa täysillä vierustoverilleen juuri, kun musiikki katkeaa.. ravintolakeikka 90-luvun puolessa välissä) - "Jumala***a, näähän on parempia kuin hausmylly" (Toinen samanlainen katsoja 2000-luvun taitteessa Vantaalla.. hotellikeikka) - "Onks toi rumpu?" (Eräs yleisöstä kysyi 26-tuumaisesta bassorummusta jollakin keikalla jossain) - sitten ei ihan enää soittoon liittyvä, mutta jotain kuvaava kommentti: "Onkos noi teidän tanssijat virosta?" :) Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi" |
sikio 27.10.2007 20:26:11 | |
---|
Tori Amos -kommentit sillon ku vedän pianolla ja laulan päälle. Naurattavat aina.:D |
Montte 27.10.2007 23:51:46 (muokattu 27.10.2007 23:52:53) | |
---|
Mamma: " mä en kyllä nyt yhtään tykkää tosta funkista mitä sä oot alkanu soittaa" Minä: " O.o " niin ja sitten kuului lisäys, "soittaisin enempi vaikka yölintuu tai jotai semmosta." |
Serkku sanoo Jimi Hendrixiksi mua, soitan kitaraa ja mun oikee nimi on Jimmy. Oisinki Hendrixi. 8D |
wavelength 28.10.2007 10:20:02 | |
---|
Kännisen miehen rehellinen ääni yleisöstä: "Shaatanan kova rumpali!" Kyllähän se sydäntä lämmittää. En tiedä mistä puhun. |
-RaT- 28.10.2007 12:05:35 | |
---|
Kännisen miehen rehellinen ääni yleisöstä: "Ihan niinko se Popedan Costello" Ei lämmitä sydäntä, ei. "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
oizo 28.10.2007 13:44:58 | |
---|
Eilisellä hääkeikalla eräs vieras sanoi settitauolla, että omistan hyvän tyylitajun. Lämmitti mieltä. :) sattuuhan näitä |