Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 560 61 62 63 64122 123 124 125 126
Roberto
13.10.2007 23:44:08

Vittu miten paska peli. Kertokaa joku mitä lohtua on vaihtaa minuutti ennen loppua? Kolkka aivan vitun yössä ja Väykkä penkillä... no, eipä siinä. Katellaan ens kerralla sit taas josko ois jotain karsintahommaa.
Anonymous-jazz
13.10.2007 23:44:43 (muokattu 13.10.2007 23:45:20)

Eiköhän nämä karsinnat ala olemaan paketissa Suomen osalta.

Joo näinhän se on... Aivan sama tuleeko Azerbaitsanista voitto kun Portugali matsi hävitään tai pelataan onneton 0-0 tasuri ja Puolahan se vie toisen kisapaikan Suomen nenän edestä. Eli terveisiä p*rseestä ja palataan astialle taas parin vuoden päästä uusissa EM-karsinnoissa.
"Belssonin tulisi opetella soittamaan ensin yhtä bassorumpua kunnolla ennen toisen lisäämistä settiinsä" - Buddy Rich 1949, kommentoituaan Louis Bellsonin tuplabassari ideaa.
Stradlin
13.10.2007 23:45:42
Jaaha, mitäpä tähän nyt sitten sanois.
Paikkoja oli kyllä vaikka kuinka moneen maaliin, se pallo nyt vaan pomppi taas ihan väärin. Toisaalta tuomarikin niitä mahdollisuuksia vähän verotti.
"Sometimes I park in handicapped spaces, While handicapped people make handicapped faces. I'm an asshole." - Denis Leary
Anonymous-jazz
14.10.2007 00:05:35 (muokattu 14.10.2007 00:06:29)

Jaaha, mitäpä tähän nyt sitten sanois.
Paikkoja oli kyllä vaikka kuinka moneen maaliin, se pallo nyt vaan pomppi taas ihan väärin. Toisaalta tuomarikin niitä mahdollisuuksia vähän verotti.

Paljonkohan sille Kyproslaiselle tuomarille maksettiin Puolan seurajohdolta ? :D koska jos katsotaan ihan suoraan että kuka tästä tasurista/hylätyista maaleista hyötyi täysin = Puola.
"Belssonin tulisi opetella soittamaan ensin yhtä bassorumpua kunnolla ennen toisen lisäämistä settiinsä" - Buddy Rich 1949, kommentoituaan Louis Bellsonin tuplabassari ideaa.
Black Star
14.10.2007 00:31:32

Paskan turahdus tosiaan, tää vaatii kyllä jo semmoset ManUt... Hatuttaa hatusti
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
FastEddie
14.10.2007 00:41:46

Puola hävis, Serbit pelas tasapelin!

Ei tää tässä vielä ole.
Hyväksyttyä maalia ei Suomelle merkitty, mutta kaiken kaikkiaan pelattiin hyvin. Vaikka avauksesta puuttui muutama runkopelaajia.

Omissa käsissä edelleen kaikki.
I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all.
DJKaaos
14.10.2007 00:48:34
Puola hävis, Serbit pelas tasapelin!

Ei tää tässä vielä ole.

Puola kylläkin voitti omansa.
Minä olen minä.
FastEddie
14.10.2007 00:54:10 (muokattu 14.10.2007 01:00:11)

Puola kylläkin voitti omansa.

Uefan sivuilla Puola hävisi 0-1.

Jos Puola voitti, se on bye bye.

Lisäys: Joo, Uefan sivuja ei näemmä päivitetä ihan reaaliajassa. Koska ne MM-karsinnat alkaakaan?
Planetist
14.10.2007 00:59:34
Uefan sivuilla Puola hävisi 0-1.

Jos Puola voitti, se on bye bye.

Puola voitti 3-1
Ehkä.
DJKaaos
14.10.2007 01:02:56
Koska ne MM-karsinnat alkaakaan?

Ens syksynä, ootellaan ja katellaan kuka luotsaa joukkuetta silloin.
Minä olen minä.
Stradlin
14.10.2007 02:33:31
Ens syksynä, ootellaan ja katellaan kuka luotsaa joukkuetta silloin.

Hodgson ei kyllä tosiaan ole ihan sen kaiken etukäteishypetyksen veroinen äijä ollut. Kolme peliä putkeen ilman maalia ja varsinkin tän viimeisimmän käsittämättömät vaihdot ottelun lopussa... Tosin omissakaan ei ole soinut, eikä Suomen pelaajamateriaali ehkä ihan joka valmentajan unelma ole.

Kyllä se voisi mun puolesta kuitenkin vielä MM-karsinnat koutsata, en usko että tuossa nyt valmentajanvaihdos ainakaan auttaisi.
"Sometimes I park in handicapped spaces, While handicapped people make handicapped faces. I'm an asshole." - Denis Leary
DJKaaos
14.10.2007 10:36:12
Hodgson ei kyllä tosiaan ole ihan sen kaiken etukäteishypetyksen veroinen äijä ollut.

Ei kai kukaan oikeasti kuvitellut, että nyt mennään kisoihin heittämällä, kun luotsaajana on nimimies. Onhan Suomi pelannut näissä karsinnoissa jumalattoman hyvin näin pieneksi maaksi, kun vielä tässäkin vaiheessa ollaan mukana taistelemassa kisapaikasta. Ei me olla mikään futiksen suurmaa, loukkaantumisia on ollut pitkin karsintoja ja sen on pakko näkyä, kun materiaali on kaikkea muuta kuin rajaton.

Ihmetystä kyllä herättää tämä Hodgsonin passiivisuus mitä tulee vaihtoihin ja tilanteisiin, joissa pitäisi vetästä vielä joku ässä hihasta muuttaakseen pelin kulun.

En tiedä kuinka tuttu Hodgson ja hänen valmennustyylinsä kansalle alunperin oli, mutta ainakin meikäläinen tiesi sen, ettei ole odotettavissa kovinkaan hyökkäysyritteliästä peliä. Puolustuksen kautta lähetään tulosta hakemaan ja maali tehdään - jos tehdään - vastahyökkäyksin. Suomen peli on nykyään aivan erinäköistä touhua kuin Muurisen aikana, jolloin Suomi jopa hallitsi peliä kuin peliä. On sanottu, että Hodgson on valmentaja, jonka mielestä 0-0 on parempi tulos kuin 3-2 voitto.

Kyllä se voisi mun puolesta kuitenkin vielä MM-karsinnat koutsata, en usko että tuossa nyt valmentajanvaihdos ainakaan auttaisi.

Samaa mieltä olen. Toinen kausi vaan putkeen jos liitolta löytyy rahaa.
Minä olen minä.
FastEddie
14.10.2007 11:12:57 (muokattu 14.10.2007 11:20:15)

Hodgson ei kyllä tosiaan ole ihan sen kaiken etukäteishypetyksen veroinen äijä ollut. Kolme peliä putkeen ilman maalia ja varsinkin tän viimeisimmän käsittämättömät vaihdot ottelun lopussa... Tosin omissakaan ei ole soinut, eikä Suomen pelaajamateriaali ehkä ihan joka valmentajan unelma ole.

Taisi Sjölund luokkaantua ja Tintti oli ihan puhki.
Suomen peli on ollut viimeaikoina kypsempää kuin esim. Muurisen aikoina. Enää se ei ole kiinni Litmasen huippusuorituksesta.

Saa nähdä mitä Hodgson keksii varsinkin Porugalia vastaan, tasapelit kun ei enää riitä.
Odotan matsia, ei Suomen mahdollisuudet ihan nolla ole. Jos viimeinkin pallo poukkoilsi myös meille.

Oliko Tintin maali paitsio?
Jkob
14.10.2007 12:28:41
Taisi Sjölund luokkaantua ja Tintti oli ihan puhki.
Suomen peli on ollut viimeaikoina kypsempää kuin esim. Muurisen aikoina. Enää se ei ole kiinni Litmasen huippusuorituksesta.

Saa nähdä mitä Hodgson keksii varsinkin Porugalia vastaan, tasapelit kun ei enää riitä.
Odotan matsia, ei Suomen mahdollisuudet ihan nolla ole. Jos viimeinkin pallo poukkoilsi myös meille.

Oliko Tintin maali paitsio?

Tintin maali ei ollut paitsio kun belgin jalasta lähti "syöttö". Vaikeahan sitä varmaan on tuomarin katsoa. Daja olisi lopussa päässyt maalivahdin kanssa nokikkain mutta lippu yllättäen nousi.
Wanking is timeless
Black Star
14.10.2007 13:41:54 (muokattu 14.10.2007 13:43:31)

Kylhän tää viel jännäksi menee. Portugalilla ja Serbialla pahat vierasmatsit
idässä plus Serbialla viimeinen matsi kotona Puolaa vastaan. Kahdella voitolla Suomi (Azerbaidzan & Portugali) nousee tod.näk. tasapisteisiin (Portugalin kanssa, jos tämä voittaa kaksi seuraavaa) ja menee ohi P:n ylivoimaisesta maalierosta huolimatta keskinäisten otteluiden tulosten perusteella. Mutta, jos Serbia voittaa loput matsit ja tulee myös tasapisteisiin eli 26 pisteeseen menevät he Huuhkajoiden ohi Helsingin voitolla. Näin ymmärsin. Kinkkistä. Ja Puola varmistaa jo yhdellä voitolla kisapaikkansa.
Seppo_Howitzer
14.10.2007 20:59:42
Minkäs sille mahtaa jos vaihtopenkillä on pelkkiä täytemiehiä kuten Kuqi. Mitä järkeä tehdä vaihtoja jos niistä ei ole mitään höytyä.
Hargon
14.10.2007 21:07:09
Onkohan Kuningas mukana Aserpaitsania ja/tai Porttukalia vastaan?
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan."
masterhat
14.10.2007 21:08:40
Heliskoski kentälle. Myös Hexi Riihiranta ja Pubi Wallenius pitäisi iskeä kärkeen
Snails against humanity
Black Star
14.10.2007 21:22:12 (muokattu 14.10.2007 21:24:14)

Onkohan Kuningas mukana Aserpaitsania ja/tai Porttukalia vastaan?

Hänen Ylhäisyytensä ei ehdi kuntoon ennen vuodenvaihdetta.
Luulenpa, että jos kisalippua ei tule, kuningas asettelee Kymppi-viittan prinssi Alexein harteille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)