Aihe: J&D LC3 les pauli
1
dable
03.10.2007 16:30:51
Onko kellään omistuksessa kyseistä mallia olevaa kitaraa,olisi kiva kuulla mielipiteitä onko ostamisen arvoinen ?
teejk
03.10.2007 17:48:46
Katos vaan.Itelle oli tullut tänää kyseinen kitara (valkoinen versio) postiin, joten
kävin sen sieltä noutamassa.

Ensivaikutelma on hyvä. Ulkoisesti erittäin hyvän näköinen ja ihan suhteellisen
laadukkaasti valmistettukin. Joitain esteettisiä virheitä pisti silmään, kun
syynäilin hieman tarkemmin. Tosin en kyllä usko, että niitäkään huomaa ihan
helposti ilman tarkempaa tutkailua.

Omani tilasin Jerryltä ja siellä oltiin säädetty kitara kyllä täysin iskuun. Vireessä
oli, eikä kielet pörissy eikä särissy. No, ehkä sen verran, mitä uudet nyt pakkaa tehdä.
En ole ehtinyt vielä sähköillä soitella, joten siihen olen väärä mies ottamaan kantaa.

Tässä täytyy huomioda ehkä myös se, että mulla ei pahemmin monista kepeistä
kokemusta ole ja soittovuosikin takana vasta muutama. Jos vertaa ekaan
omistamaani epiin (spevial II), niin tämä vie voiton kyllä 6-0. Omasta mielestäni hinta/laatu-suhde on kohdillaan, enkä ainakaan vielä kadu uuden kitaran ostohuumassa tehtyä päätöstä.

Toivottavasti oli jotain hyötyä.
Tajuaksä mitä mä ymmärrän?!
super minx
03.10.2007 19:53:45 (muokattu 03.10.2007 19:56:21)
Sain kaverilta lainaan Gibson Les Paul studon vm. -02. Olen viikon koittannu keksiä missä aito olisi parempi kuin oma J&D Lc3.Sustainia löytyy molemmista ainoastaan Gibsoni on tumma sointisempi.
kukkuu! sano käki
jazzIII
03.10.2007 20:02:53 (muokattu 03.10.2007 20:03:38)
Minkä kautta oot kitaroita soitellu? J&D:stä on kuullu aika paljon hyvää kyllä, välillä houkuttaa vaihtaa huokeampaan... vähän lisää olisi kiva kuulla kommenttia. Löytyykö esim. dead spotteja, niitä omassa Studiossa ei ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)