Katos vaan.Itelle oli tullut tänää kyseinen kitara (valkoinen versio) postiin, joten kävin sen sieltä noutamassa. Ensivaikutelma on hyvä. Ulkoisesti erittäin hyvän näköinen ja ihan suhteellisen laadukkaasti valmistettukin. Joitain esteettisiä virheitä pisti silmään, kun syynäilin hieman tarkemmin. Tosin en kyllä usko, että niitäkään huomaa ihan helposti ilman tarkempaa tutkailua. Omani tilasin Jerryltä ja siellä oltiin säädetty kitara kyllä täysin iskuun. Vireessä oli, eikä kielet pörissy eikä särissy. No, ehkä sen verran, mitä uudet nyt pakkaa tehdä. En ole ehtinyt vielä sähköillä soitella, joten siihen olen väärä mies ottamaan kantaa. Tässä täytyy huomioda ehkä myös se, että mulla ei pahemmin monista kepeistä kokemusta ole ja soittovuosikin takana vasta muutama. Jos vertaa ekaan omistamaani epiin (spevial II), niin tämä vie voiton kyllä 6-0. Omasta mielestäni hinta/laatu-suhde on kohdillaan, enkä ainakaan vielä kadu uuden kitaran ostohuumassa tehtyä päätöstä. Toivottavasti oli jotain hyötyä. Tajuaksä mitä mä ymmärrän?! |