Aihe: Facebookin käyttäjiä?
1 2 3 4
mr_b
01.10.2007 23:49:08

My Band on ihan jees bändi-application. Siihen saa yhteensä kolme biisiä, perus-biot, valokuvat, löytyy statistiikkat jne. Ton parempaa en oo sieltä löytäny.

Jees, mutta siinä piti liittyä sinne ReverbNationiin niin aloin heti karsastaa vähän. Nyt on Rockband sivulla, katsellaan nyt vähän...
I've been a teenager since before you were born
Juntunen
01.10.2007 23:55:25

Jees, mutta siinä piti liittyä sinne ReverbNationiin niin aloin heti karsastaa vähän. Nyt on Rockband sivulla, katsellaan nyt vähän...

Just arvon tuon MyBandin ja Rockbandin välillä itsekin. Täytynee tutkailla.
Dian on bändini, täältä löytyy blogini.
Exhausted
02.10.2007 00:06:55

Facebook on ehkä enemmän nuorten aikuisten irc-galleria, ja paljon helpompi ja sitä kautta vähemmän nörtimpi kuin MySpace. Itse olen tykästynyt. Liityin m.net-ryhmäänkin.
sartzan
02.10.2007 00:20:58
Facebook on ehkä enemmän nuorten aikuisten irc-galleria, ja paljon helpompi ja sitä kautta vähemmän nörtimpi kuin MySpace. Itse olen tykästynyt. Liityin m.net-ryhmäänkin.

Juu, tuntuu paikalta joka viehättää enemmän aikuisempaa väkeä kuin galtsu. Joskus aiemmin en nähnyt itseänikään moisten palvelujen käyttäjänä, mutta pari viikkoa sitten tuonne rekkauduin jonkun kutsusta, ja ihan mukavalta paikalta vaikuttaa. Oikeilla nimillä esiintyminen on yksi iso plussa, ja juurikin tuo ihan oikeiden tosielämän kamujen löytyminen sieltä. Pointti ei ole niinkään kuvissa kuten galtsussa, vaan verkottumisesta tuttujensa kanssa, sekä kaikessa pikkupuuhassa siellä.

Etäällä asuvien ystävien kanssa "linjojen aukipitämiseen" tuo passaa myös hyvin. Minulle, ja monelle muulle on käynyt silleen, että hyviinkin kamuihin on yhteydenottovälit jossain määrin harventuneet maantieteellisen välimatkan kasvettua, ja yhteyttä on tullut otettua vain kun on jotain Asiaa. Nyt kun kamuja löytyy tuolta, ei tarvi niin justiinsa olla mitään Asiaakaan, kuten ei ole täällä real lifen puolellakaan aina, kun kamun kanssa sanan tai pari vaihtaa. Voi kommentoida jotain kamun sivulle, tai jos ei muuta keksi niin lähettää pari fisua kamun akvaarioon.:D Vaikka moiset kilkkeet hieman höpöltä tuntuvatkin, niin täyttävät ne yhdenlaista viestinnällistä tehtäväänsä nekin miun mielestä.
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
Kosminen
02.10.2007 12:12:55

Juu laitoin oman naaman pari päivää sitte tuonne. M.Net-yhteisönkin löysin juuri.
Kalamies #16 >-)))>
reos
02.10.2007 14:13:54 (muokattu 02.10.2007 14:14:02)
Voi vittu, menin ja liityin.
Mitähän taas ajattelin.
En halua näitä,
haluan oikeeta elämää!
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
LamaAjanElvis
02.10.2007 15:36:05
Koittakaahan pärjätä.
Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin "Tuossa heviä ajalta jolloin naisetkin oli vielä naisia, ja miehet naisia" -ötzi
gandar
02.10.2007 15:56:11
Hyvin toimii ainakin tällä suunnalla.
Ceci n'est pas une signature
Manuel Pyrhullo
02.10.2007 17:06:20
En ole kokeillut mutta veikkaan että toimii.
Lennu
02.10.2007 19:15:23

Kaikki on ihan kalkkiksii, jotka ei oo feissit. Se on ihan hip juttu, tosi kliffaa ja futuree.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
laite
02.10.2007 23:23:41
Kai mä oon vanhanaikainen, mut mulla on ihan puhelin ystäviä varten.
Ei elämä ole pelkkää juhlaa - välillä täytyy tanssia ruusuillakin.
sartzan
02.10.2007 23:56:22
Kai mä oon vanhanaikainen, mut mulla on ihan puhelin ystäviä varten.

Unille menossa väsyneenä, eli seuraa osin hieman kärkästä tekstiä. Bare with me.

Minä olen ilmeisesti sitten vielä vanhanaikaisempi, kun en tykkää edes puhelimesta vaan suosin perinteisiä live-tapaamisia. Niiden ei tullessa kysymykseen hoidan yhteyksiä kaikista mieluiten kirjallisesti. Sulkakynän ja pergamentin sijaan nykyisin tulee vain käytettyä kirjalliseen ilmaisuun enempi näitä erilaisia sähköisiä välineitä niiden näpsäkkyyden takia. Puhelinta pidän itseasiassa aika vastenmielisenä yhteydenpitomuotona monestakin syystä, joista osa on teknisiä, osa käytännöllisiä ja osa viestinnällisiä. Kallistakin olisi kaikille koko ajan olla kilauttelemassa, vaikka kuinka olisi oivaa, arvoa, minun soneraa ja puhepakettia.

Ja toisaalta, vähän tämä tämmöinen "Mun tapa pitää yhteyksiä yllä on absoluuttisesti parempi" -ajattelu ihmetyttää, jota tähän aiheeseen tuntuu liittyvän. Jos parikymentä vuotta sitten sanonut hoitavansa matkapuhelimella yhteydenpitoa ystäviin, olisi saanut osakseen samanlaista nokkapystyssä nirpottamista kuin nyt facebook-aiheen tiimoilta on monessa yhteydessä tullut vastaan ihmisiltä, jotka ilmeisesti eivät ole kuuna päivänä edes puheena olevaan palveluun kirjautuneet ja katsoneet miten homma siellä toimii. Yhteydenpitotapoja tulee uusia, ylläripylläri. Matkapuhelin oli pyh ja pah joitakin aikoja sitten, kenties lankapuhelimeenkin suhtauduttiin turhanpäiväisenä hapatuksena aikoinaan. Ja eihän se, että käyttää facebookkia, tarkoita että siitä päivästä lähtien ystäville kilauttaminen on kiellettyä.

Kulmakarvojen kohottelu on tietyssä mielessä aika kummallista ajatellen vielä mnetin kontekstia: palstan, jolla ihmiset kökkii osin samanlaisella innolla kuin väki huhujen mukaan tuolla naamakirjassa. Pata kattilaa ja silleen...:) Liika toki on liikaa: jos joku viettää 8 h valveillaoloajastaan minkä tahansa nettipalvelun parissa (Nyt-liitteessä tai jossakin oli mm. tällaisia lukemia väläytelty jonkun facebook-ongelmakäyttäjän puolelta kuulemma) ilman että on palvelun ylläpitäjä, niin sitten ehkä olisi paikallaan arvioida ajankäyttöään uudestaan, riippumatta onko se aikaa syövä juttu sitten facebook tai joku muu...
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
juuso a
03.10.2007 01:07:52

Vuan tulihan tuota tuonnekin rekattua pari päivää sitten. Pikkasenhan tuo on hankalampi mitä maespeissi kun alan vasta nyt päästä hommasta jyvälle.
The only way is up!
Bacchus
03.10.2007 01:58:25 (muokattu 03.10.2007 02:02:25)
Ja toisaalta, vähän tämä tämmöinen "Mun tapa pitää yhteyksiä yllä on absoluuttisesti parempi" -ajattelu ihmetyttää, jota tähän aiheeseen tuntuu liittyvän.

Kulmakarvojen kohottelu on tietyssä mielessä aika kummallista ajatellen vielä mnetin kontekstia: palstan, jolla ihmiset kökkii osin samanlaisella innolla kuin väki huhujen mukaan tuolla naamakirjassa. Pata kattilaa ja silleen...:)

Totta, tekstisi lukemisen jälkeen oli pakko hymähtää omalle tekopyhyydelleen. Välillä sitä vaan laskee laput silmille ja antaa raipan viedä. Saat plussan, senkin järkevä perkele.

EDIT:

En silti aio käyttää tuota ja te ootte pellejä.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Milkop
03.10.2007 09:54:43

Rekisteröidyin sitten tuonnekin. Vaikuttaa kyllä suhteellisen kämäiseltä systeemiltä, eipä taida tulla hirveästi käytettyä. Jospa poistaisi omat tunnukset vaikka...
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Lennu
03.10.2007 11:01:18

Rekisteröidyin sitten tuonnekin. Vaikuttaa kyllä suhteellisen kämäiseltä systeemiltä, eipä taida tulla hirveästi käytettyä. Jospa poistaisi omat tunnukset vaikka...

Epäilen kyllä, että unohtuu kuten myspacekin. Siis käydä väijymässä, sähköpostiahan sieltä sitten puklailee silloin tällöin.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
obiwan
04.10.2007 16:51:08
Noniin, viikon verran ollut tunnukset ja olen löytänyt frendsei, tehnyt kymmeniä testejä, vastannut miljoonaan leffa ja tv-visailukysymykseen, liittynyt tv-trivia-joukkueeseen, etsinyt ja arvostellut elokuvia favoritelistalle, muuttunut zombiksi, tarjoillut mitä erikoisimpia viina-annoksia ja lahjoja virtuaalisesti jne jne....

Härpäkkeen määrä tuolla on rajaton. Onneksi oma vapaa-aikani ei ole... ainakaan vielä.
mr_b
07.10.2007 11:44:26

Jee, tänään tuli Facebookin sisäiseen postilootaan ensimmäinen spammi. Kestihän siinä jopa 2 viikkoa...
I've been a teenager since before you were born
Kosminen
07.10.2007 12:23:49

MyBand tuli laitettua tuonne. Se on kuitenkin ihan kohtuu siistin näköinen tuossa profiilisivulla.
Kalamies #16 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)