Aihe: Formula1 - Kausi 2007
1 2 3 4 534 35 36 37 3856 57 58 59 60
M-Juhana
27.09.2007 20:49:43

Alonso paskassa mua harmittaa ainoastaan mahdollinen Renault-pesti. Kovalainen on koko kauden mennyt eteenpäin ja ollut parempi kuin Ficisella (miten sitten kirjoitetaankaan)
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964.
sellisti
27.09.2007 22:56:58
Alonso paskassa mua harmittaa ainoastaan mahdollinen Renault-pesti. Kovalainen on koko kauden mennyt eteenpäin ja ollut parempi kuin Ficisella (miten sitten kirjoitetaankaan)

Tuskin Kovalainen ensimmäisenä lähtöjonossa on tallissaan. Fisichella ei oo esittänyt mitään erikoista koko kaudella, ja toisaalta Briatore on viime aikoina ylistänyt Kovalaista. Sehän olis herkullista nähdä Alonso Heikin tallikaverina ja toivoa, että Heikki aiheuttaisi Oviedon ohjukselle lisää harmaita hiuksia...

Jotenkin on silti vaikea kuvitella Alonsoa menemässä takaisin Rellulle. Hän on tällä kaudella nähnyt miten vaatimatonta jälkeä talli on saanut aikaan, ja toisaalta on itse kauden vahvimmassa tallissa. Tällä hetkellä näyttäisi tosiaan siltä että ainoa vaihtoehto olisi Ferrari, siis jos Alonso edelleen haluaisi menestyä. Mutta näitä nyt voidaan pyöritellä loputtomiin kunnes on mustaa valkoisella.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jag
27.09.2007 23:27:27

Näissä Aasian kisoissa on inhottava aikaero. Näin eurooppalaisin silmin.

Formula 1: osakilpailu 07:20 - 09:15
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Sinap
28.09.2007 06:21:11

Nii...ei ainakaan baariin pääse kattomaan...muuten ei ongelma..
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
aikavaikea
28.09.2007 06:48:20

Nää on aikataulultaan mun lemppareita. Heräilen yleensä viikonloppuna juuri noihin aikoihin ja nautin suunnattomasti kun saan kaikessa rauhassa katsella kisaa kahvikupposen kanssa.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Shabby
29.09.2007 13:16:43

Nää on aikataulultaan mun lemppareita. Heräilen yleensä viikonloppuna juuri noihin aikoihin ja nautin suunnattomasti kun saan kaikessa rauhassa katsella kisaa kahvikupposen kanssa.

Olet outo!

Monelta se uusinta tulee sieltä Maxilta? Oli puhetta broidin kanssa, etten ihan heti aamusta katsomaan menisi, kun on hiukan muuta menoa tuossa illalla.
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
aikavaikea
29.09.2007 13:21:05
Olet outo!

You betcha! Tänäänkin heräsin jo puoli tuntia ennen aika-ajojen alkua.

Monelta se uusinta tulee sieltä Maxilta?

14:30 sekä maxilta että tavalliselta kolmoselta. Tylsät ajot vaikka kosteaa olikin.
Jag
29.09.2007 13:55:37

Kimi hävisi kakkosruudun viimeisellä sektorilla. Vähän harmittaa kun noin pienestä jäi kiinni. Nähtäväksi jää myös paljoko autoissa on tuota menovettä. Massa oli kuitenkin reilusti Kimiä hitaampi. Minkäköhänlaista säätä huomiselle ovat luvanneet?
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
sellisti
29.09.2007 21:47:48 (muokattu 29.09.2007 21:48:06)
Minkäköhänlaista säätä huomiselle ovat luvanneet?

Maikkarin teksti-tv:stä:

Fujissa sataa - mutta monelta?

Japanin GP:n näyttämölle Fujin radalle odotetaan sunnuntaiksi sadetta lauantain tyyliin, mutta sateen ajankohta on epäselvä.

- Sateen mahdollisuus on olemassa, mutta emme tiedä, osuuko se kisan ajalle. Ehkä se tulee ennen kisaa, ehkä kisan jälkeen tai ehkä kisan aikana, McLaren-kuski Fernando Alonso kertoi sääennusteista.

Koska F1-autot ovat aika-ajon ja GP:n välin huoltokiellossa, piti tallien käyttää sunnuntaille haluamiaan säätöjä jo märällä radalla käydyssä aika-ajossa.

Tuo viimeinen juttu saattaakin parhaimmillaan aiheuttaa melkoista hajontaa. Kellä on sadesäädöt ja kellä ei..?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jag
30.09.2007 02:48:27

Maikkarin teksti-tv:stä:

Tuo viimeinen juttu saattaakin parhaimmillaan aiheuttaa melkoista hajontaa. Kellä on sadesäädöt ja kellä ei..?

Mielenkiintoiselta kyllä vaikuttaa... pitää herätyskello säätää hieman ennen kahdeksikkoa..
Tympee Huttunen
30.09.2007 09:32:28
Spoilereita luvassa...

Hyvä kisa. Harmi, että Ferrari meni vähän mokaamaan. Kimi olisi varmaan vienyt koko homman. Hamilton on tuolla nyt hieman pilaamassa suomalaisjuhlia. Mahtava juttu kuitenkin Kovalaiselle. Hyvään saumaan erinomainen tulos. MM-taisto alkaa olemaan jo melko selvä, ikävä kyllä. Enää tekniset ongelmat voivat viedä Hamiltonilta pytyn.
Minä Rakenna itse pedaalisi As drunk as a cuckoo.
aikavaikea
30.09.2007 09:39:38 (muokattu 30.09.2007 09:51:24)
Hyvä kisa.

Jep, tapahtumia kylliksi. Muutama mallikas ohituskin kelistä huolimatta. Vetteliä kävi sääliksi.

E: Haastiksessa Kimi kertoo että Ferrarille ei oltu kerrottu, että kaikkien oli lähdettävä kisaan saderenkailla ja kun he lähtivät välikelin kiekoilla, oli heidät käsketty vaihtamaan renkaat. Siitä siis johtui ensi kierrosten rengassekoilu Ferrarilla. Outoa...
Jokunen
30.09.2007 09:50:28
Kerrankin oli mielenkiintoinen kisa! Vähän jäi harmittamaan Ferrarin epäonnistunut taktiikka ja sitä myöten menetetty viimeinenkin mahdollisuus mestaruuteen. Kovalaiselta kuitenkin hieno kisa, vaikka olihan tuossa tietenkin onni myötä monien keskeyttämisten vuoksi. Mitä sille Alonsolle nyt oikein kävi? Hajosiko auto ja sen takia pamautti seinään, vai oliko ajovirhe?
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
Dead Like Me
30.09.2007 10:32:16
Alonso sanoi RTL:n haastattelussa, että joutu vesiliirtoon(aquaplaning) ja siitä se sitten lähti.
Vaikutti kyllä kisan alku aika hölmöltä kun heput ajaa turva-auton perässä parikymmentä kierrosta. Olis ajanut vaan kisaa heti alusta.
On toi nykytouhu mennyt aika mummoiluksi.
Syytän siitä Ralf Schumacheria...
Turmis
30.09.2007 10:47:02

Vesi kielellä odotan jo nyt, millaista paskaa espanjalainen AS-urheilulehti nyt suoltaa Alonson ulosajosta: "Bernie Eclestone kävi heittämässä saavillisen vettä suuren mestarin, Alonson eteen ja näin terrorisoi hänen oikeutetun maailmanmestaruutensa!"

On kyllä välillä ollut aivan uskomatonta schaissea noissa mtv3:n lehdistökatsauksissa nimenomaan espanjalaisen median suunnalta.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Artist
30.09.2007 12:23:23
Hyvä kisa! Massa näytti lopussa kuinka taistellaan ja otti kuudennen sijan hienosti. Ajoi muutenkin sen verran hyvin, että vähän jäi harmittamaan Ferrarin tallimääräystemppuilu, mutta tällaistahan se on.

Hamilton ajoi kyllä hienosti koko kisan läpi, yksi pieni spinnaus, mutta so what. Ei kovin moni keltanokka vetäisi sadekelikisaa noin kovien paineiden alla noin hienosti.

Kovalaiselta myös mahtava kisa.
"Is she really going out with him?"
rockitsb
30.09.2007 12:31:27
Mustakari reväytti kyllä miut tossa jälkilähetyksessä: "Noniiin!! Häkkinen ohittaa Coulthardin!!1"
"sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.." Bella Italia #5
hullu_ukko
30.09.2007 12:35:27
Mustakari reväytti kyllä miut tossa jälkilähetyksessä: "Noniiin!! Häkkinen ohittaa Coulthardin!!1"

Tässä kohden putosin tuolilta.. Alonson keskeytys oli kyllä todella jees..
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Qsysi
30.09.2007 13:24:46

Ketä ohitti silloin kenet? :D
I reject your reality and substitute my own!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)